Essenora fiyatları!

Essenora fiyatları! Essenora'da 1+1'ler 72 ila 80 metrekare, 2+1'ler 79 ila 118 metrekare, 3+1'ler 135 ila 160 metrekare, 4+1'ler ise 200 metrekare alanlara sahip
06.10.2013 - 15:27
Yazı Boyutu

20 bin metrekarelik arsa üzerine kurulan Essenora, Gopaş, Yimta, Enga, Atik & Akın ortaklığında hayata geçiriliyor. Gaziosmanpaşa - Küçükköy'de inşa edilen Essenora'da 1+1'den 4+1'e kadar farklı konut seçenekleri mevcut. 

Essenora'da fiyatlar 217 bin liradan başlıyor. 732 konuttan meydana gelen Essenora'da konut bedelinin tamamı peşin ödendiğinde yüzde 10 indirim imkanı veriliyor. 

Konut teslimlerinin 2015 yıl sonunda yapılacağı Essenora'da 1 oda 1 salon daireler 217 bin lira ile 278 bin lira, 2 oda 1 salon daireler 240 bin lira ile 406 bin lira, 3 oda 1 salon daireler 405 bin lira ile 543 bin lira, 4 oda 1 salon daireler ise 635 bin lira ile 663 bin lira arasında değişen fiyatlarla satışta.

Essenora İletişim Bilgileri;

Web: http://www.essenora.com

Telefon: 444 8 344

Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Firma Akın&Atik
Proje Essenora
Telefon 444 8 344
Adres Essenora Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000