Dumankaya Konsept Halkalı fiyat listesi

Dumankaya Konsept Halkalı fiyat listesi Dumankaya İnşaat tarafından Halkalı'da hayata geçirilen Dumankaya Konsept projesi düzenlenen bir tanıtımla görücüye çıktı.
23.11.2011 - 14:23
Yazı Boyutu

Dumankaya İnşaat, sektöre yön veren ve teknolojik donanımı ile dikkat çeken Dumankaya IQ'yu birebir yaşatmak adına hazırladığı “IQ Deneyim Odası”nda, yatay mimarisi ile dikkat çeken Konsept Halkalı projesini tanıttı.

Dumankaya Konsept Halkalı projesi ile ilgili detayları paylaşan Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş, “250 milyon TL yatırım değerine sahip olan Konsept Halkalı projemiz 812 rezidans daire ve 21 adet villadan oluşuyor.

Proje kapsamında 1+1 daireler 52-62 m2, 2+1 daireler 84-124 m2, 3+1 daireler 147-175 m2 ve 4+1 daireler 160m2 büyüklükleri arasında değişen farklı seçenekler ile sunuluyor. Peşin veya konut kredili satışlarda 1+1 daireler 126.900 – 177.300 TL, 2+1 daireler 192.600 – 335.700 TL, 3+1 daireler 349.200 – 430.200 TL arasında değişen fiyatlar ile satışa sunuluyor” dedi.

Dumankaya Konsept Halkalı İletişim Bilgileri

Web adresi: www.dumankaya.com

Mail: info@dumankaya.com

Telefon:  (0216) 585 46 00

Faks: (0216) 585 46 46

Firma Dumankaya İnşaat
Proje Dumankaya Konsept Halkalı
Telefon 0212 697 00 66
Adres Dumankaya Konsept Halkalı Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Ege Perla'ya yoğun ilgi devam ediyor!
26.03.2015 15:42
İş GYO güvencesiyle 170 milyon dolarlık yatırımla İzmir'de hayata geçirilen Ege Perla projesinin yüzde 70'lik bölümü satıldı.
Çocuk odalarına bahar geldi
26.03.2015 14:43
Renklerin sadece hayatımıza parlaklık katmakla kalmayıp, psikolojik ve fizyolojik gelişimimizi de doğrudan etkiledikleri artık bilinen bir gerçek.
Germanwings uçağını pilot bilerek düşürmüş!
26.03.2015 14:33
Salı günü düşen Germanwings uçağı yardımcı pilotunun, uçağı düşürmüş olabileceği iddia edildi.
Kartal Bölge Platformu toplanıyor
26.03.2015 13:06
Kartal bölgesinde proje geliştiren 5 firma, Kartal Bölge Platformu altında toplanıyor.
75 yıllık şirket, Havva Kızılırmak PR'ı seçti!
26.03.2015 10:51
75 yıllık deneyime sahip olan Altunbüken Holding ve holdingin gayrimenkul sektörüne kazandırdığı bir marka olan Relux, Havva Kızılırmak ile anlaştı.
İnşaat iskelesi çöktü: 14 ölü!
26.03.2015 10:01
Vietnam'da bir inşaattaki iskelenin çökmesi sonucu 14 kişinin hayatını kaybettiği bildirildi.
Kağıthane'deki patlamanın boyutu gündüz ortaya çıktı!
26.03.2015 09:55
Kağıthane’deki patlamanın şiddeti gündüz ortaya çıktı ve hasarın boyunu gözler önüne serildi.
Vialand sezona merhaba diyor!
26.03.2015 09:34
2014 yılında 1 milyon ziyaretçi ağırlayan, Türkiye’nin ve dünyanın gözde eğlence merkezi VIALAND TEMA PARK , Mart ayı itibari ile baharı karşılıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000