Türk gayrimenkul sektöründe Arap rüzgarı!
Sinpaş, Ankara'ya Ege konseptini taşıyor
Hekim Yapı prefabriğin tarihini yeniden yazıyor
Üç projedeki satışlar bir aylık ciroya bedel!
Türkler en çok o ülkede tatil yapmak istiyor!

Dreamland Adana 89 bin lira!

Dreamland Adana 89 bin lira! Halil Avcı Şirketler Grubu tarafından Adana Seyhan'da inşa edilen Dreamland projesinde fiyat arttırımı öncesi son 28 konutun satışı devam ediyor. Dairelerin fiyatları 89 bin 900 liradan başlıyor.
 
Yazı Boyutu

Daire fiyatlarının 89 bin 900 liradan başladığı Dreamland'de Tekstilbank ile yüzde 0,79'dan başlayan vadelendirmelerle ev sahibi olmak mümkün.

180 dairenin 112'sinin 10 gün içerisinde satıldığı Dreamland projesinde fiyat arttırımı öncesi son 28 dairenin satışı devam ediyor.

1+1, 2+1 ve 3+1 dairele seçeneklerinin yer aldığı Dreamland projesinde yer alan; 1+1'ler 82 metrekare, 2+1'ler 128 metrekare ve 3+1'ler 178 metrekare olarak tasarlandı.

Dreamland'in sosyal olanakları arasında; yüzme havuzu, basketbol – futbol sahası, mini golf, açık hava fitness, salon fitness, sauna, hobi salonu, oyun parkı, otopark ve dream cafe yer almakta.

Dreamland Adana İletişim Bilgileri

Web adresi: http://dreamlandadana.com

Mail: buro@halilavci.com.tr

Telefon: 0 322 261 10 83 – 84

Fax: 0 322 454 49 72

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Artaş Group projelerinde Baumit imzası!
31.08.2015 15:15
Baumit, Artaş Group projelerine dış cephe ısı yalıtım sistemlerinden zemin sistemlerine kadar farklı ürün grupları ile katkıda bulunuyor.
Tarlabaşı 360, Arap yatırımcılara ‘örnek proje’ olarak tanıtıldı
31.08.2015 14:22
Dubai’de gerçekleşecek Cityscape Fuarı öncesinde Türk-Arap Yatırımcılar Gayrimenkul Yatırım Forumu’nda buluştu.
Otonomi'ye ANKESOB'den ziyaret!
31.08.2015 11:12
Ankara Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği (ANKESOB) ve Ankaragücü Kulübü Başkanı Mehmet Yiğiner, Otonomi'yi ziyaret etti.
Ayşe Kaya, Zeyno'nun malları için mahkemede!
31.08.2015 09:33
Teoman’dan 5 ay önce boşanan Ayşe Kaya, velayeti kendisinde bulunan küçük kızı Zeyno’ya miras hükümlerinin uygulanabilmesi için mahkemeye başvurdu.
Seçimlere rağmen konut sektörü iyi sonuçlar veriyor
29.08.2015 20:51
TSKB Gayrimenkul Değerleme Genel Müdürü Makbule Yönel Maya, bu yılın 2013 verilerine benzediği kaydetti.
Kentlerin geleceği 10 yıl öncesinden bellidir
29.08.2015 13:51
Şehir Plancısı ve İmpo İmar YKB Hüseyin Oflaz, ulaşım planlarının geceden sabaha olmayacağına dikkat çekti.
ERA Türkiye İş Geliştirme Direktörü Gürkan Akkuş oldu!
28.08.2015 16:27
ERA, son olarak sektörün önemli markalarında ve inşaat firmalarında önemli görevler alan deneyimli profesyonel Gürkan Akkuş’u ailesine kattı.
Tabanlıoğlu Mimarlık 12. kez Cityscape Global’de yerini alacak!
28.08.2015 14:31
Tabanlıoğlu Mimarlık, gayrimenkul sektörünün dünyadaki en önemli buluşmalarından Cityscape Global 2015’te de gelenekselleşen varlığını sürdürüyor.
Ispartakule Evleri 1. Etap için teklifler verildi!
28.08.2015 12:20
İstanbul Emlak Konut Ispartakule Evleri 1.Etap 1. Kısım konut, ticaret ile çevre düzenleme inşaatları işi ihalesinin 2. oturumu tamamlandı.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000