Çekmeköy’de 192 bin 500 TL’ye yaşam..

Çekmeköy’de 192 bin 500 TL’ye yaşam.. Kolon İnşaat tarafından Çekmeköy’de hayata geçirilen Carpe diem konutları’nda fiyatlar 192 bin 500 TL’den başlıyor. Projede son 4 blok Nisan sonu teslim edilecek
21.03.2012 - 12:00
Yazı Boyutu

Kolon İnşaat imzasıyla Çekmeköy- Taşdelen bölgesinde hayat bulan Carpe Diem Konutları'nda satışlar tüm hızıyla devam ediyor. Toplam 11 bloktan meydana gelen projenin 7 bloğunda yaşam başladı. Kalan 4 blokta ise Nisan sonu teslim edilecek.

25 bin metrekarelik alanda inşa edilen Carpe Diem Konutları konum olarak Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne 10 dakikalık mesafede yükseliyor. Yüzde 80'i yeşil alandan meydana gelen Carpe diem Konutları'nda açık ve kapalı yüzme havuzu, sauna, voleybol sahası, yürüyüş ve bisiklet parkurları, süs havuzu, fitness center gibi birçok soysal aktivite alanı yer alıyor.

Carpe Diem konutları Fiyat Listesi

82 metrekarelik 1+1 daireler 192 bin 500 TL

88,5 metrekarelik 1+1 daireler 208 bin TL

110 metrekarelik 2+1 daireler 258 bin 500 TL

126 metrekarelik 3+1 daireler 298 bin TL

155 metrekarelik 3+1 daireler 365 bin TL

203 metrekarelik 4+1 dubleks daireler 475 bin TL

215 metrekarelik 4+1 dubleks daireler 505 bin TL

Carpe Diem Konutları Ödeme Planı

Projede daire sahibi olmak için peşin veya banka kredili ödeme yapılabiliyor. Banka kredili ödemede yüzde 25 peşinat veriliyor. Kalan miktar 120 aya varan taksitlerle tamamlanıyor.

Carpe Diem Konutları Ödeme Planı

Web: www.carpediemkonutlari.com

Telefon: 0216 484 65 62

Emlaktasondakika

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000