Bulvar İstanbul satılık daire fiyatları

Bulvar İstanbul satılık daire fiyatları Bulvar İstanbul projesinde 2+1 konut fiyatları 270 bin liradan başlıyor
21.10.2013 - 16:47
Yazı Boyutu

Bulvar İstanbul projesinde 2+1 konut fiyatları 270 bin liradan, 3+1 konut fiyatları ise 390 bin liradan başlangıç gösteriyor. Metrekare fiyatlarının 2 bin 500 liradan start aldığı Bulvar İstanbul projesinin anlaşmalı olduğu banka sayısı 10.

Cazip ödeme seçeneklerinin sunulduğu Bulvar İstanbul projesinde 1500 konut bulunuyor. Arsa alanı 110 bin metrekare olan Bulvar İstanbul'da 15 blok ve 1 kule bulunuyor. Emlak Konut GYO ve TOKİ ile birlikte Özülke-Özkar ortaklığında inşa edilen Bulvar İstanbul'un arsa değeri 723 milyon lira. Bulvar İstanbul içerisinde sauna, zen odası, terapi odası ve sıcak su havuzları, otopark, güvenlik ve Türk hamamı gibi seçenekler bir arada sunuluyor.

Bulvar İstanbul İletişim Bilgileri;

Web: http://www.bulvaristanbul.com.tr

Telefon: 444 66 10

Uğurcan TOKAY/Emlaktasondakika.com

Firma Özülke
Proje Bulvar İstanbul
Telefon 444 66 10
Adres Bulvar İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Gaziantep'te Şehir Kimliği Çalıştay Toplantısı düzenleniyor
01.04.2015 22:56
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ile Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından "Gaziantep Şehir Kimliği Çalıştayı Tanıtım Toplantısı" düzenleniyor.
Petrol platformunda yangın!
01.04.2015 21:44
Meksika Körfezi'ndeki petrol platformunda çıkan yangında bir işçi yaşamını yitirirken 16 işçi yaralandı.
İMKON, 2 Nisan’da sektörle buluşuyor!
01.04.2015 17:38
İnşaat Müteahhitleri Konfederasyonu (İMKON), 2. Olağan Genel Kurulu’nda inşaat sektürünü masaya yatıracak.
“Çocuklarımız mahalle kültürü ile büyüyecek”
01.04.2015 16:53
Tepe İnşaat ve Mesa Mesken’in bir araya gelerek Ankara’ya kazandırdığı 885 konutlu Park Mozaik, kitlesi ile buluştu.
Jackman, Zorlu'daki gösterisi için yeniden İstanbul'a geliyor!
01.04.2015 16:48
Ses tellerindeki rahatsızlık nedeniyle gösterisine çıkamadan Türkiye'den ayrılan Hugh Jackman, mayıs sonunda 3 günlüğüne yeniden İstanbul'a gelecek.
Mostar Life Grand Houses ön talep topluyor!
01.04.2015 16:05
Vadişehir'i inşa eden ortaklardan Çolakoğlu Group, Bordo Yapı, İntes Yapı, Başakşehir'deki diğer projeleri Mostar Life için çalışmalarını sürdürüyor.
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
01.04.2015 15:49
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
BJK Kabataş Üniversitesi için ilk adım atıldı!
01.04.2015 15:29
Beşiktaş Kulübü ve Kabataş Erkek Liseliler Eğitim, Kültür ve Sağlık Vakfı'nın ortaklaşa kurmayı planladığı BJK Kabataş Üniversitesi için adım atıldı.
Antteras, manzarasıyla ön plana çıkıyor!
01.04.2015 15:18
Beylerbeyi'nde konumlandırılan Antteras, Boğaz manzaralı villa ve dubleksleriyle müşterilerin göz bebeği oldu.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000