Beyazlar Dora Park 1'de 525 bin TL'ye 3+1! Hemen teslim!

Beyazlar Dora Park 1'de 525 bin TL'ye 3+1! Hemen teslim! 24 saat güvenlik ile korunan Dora Park 1'de açık yüzme havuzu, fitness center, Türk hamamı ve sauna sıralanıyor
12.09.2013 - 09:23
Yazı Boyutu

6 bloklu bir proje olan Dora Park, Beyazlar İnşaat tarafından hayata geçiriliyor. Yüzde 75'i yeşil alandan oluşan Dora Park'ın toplam alanı 7 bin 500 metrekare olarak belirlendi. Açık ve kapalı spor alanlarının bulunduğu Dora Park, Beylikdüzü'nde Yeşil Vadi projesinin yanı başında konumlandırılıyor. 

Konutların hemen teslim edildiği Dora Park'ta 140 metrekarelik 3 oda 1 salon evlerin fiyatları 525 bin liradan, 160 metrekarelik 4 oda 1 salon evlerin fiyatları ise 560 bin liradan başlangıç gösteriyor. 

Tapuların da hemen verildiği Dora Park'ta dairelerin yüzde 90'ı satıldı. 16 adet dükkanın hizmet vereceği Dora Park 1'de 58 daire yer alıyor. 24 saat güvenlik ile korunan Dora Park 1'de açık yüzme havuzu, fitness center, Türk hamamı ve sauna sıralanıyor. 

3+1, 4+1, 5+2 ve 6+1 daire alternatiflerinin bulunduğu Dora Park'ta bloklar 4 kat kattan oluşuyor. Dora Park, 5M Migros, Bauhaus, Ece Marmara AVM, Beylikdüzü Migros AVM, Torium AVM, Carrefour, Medicana Hastahanesi, Kolan Hastahanesi Metrobüs, Tüyap Fuar Merkezi, Beykent Üniversitesi, kapalı pazar ve sayısız kafeye oldukça yakın mesafede yükseliyor.

Dora Park İletişim Bilgileri;

Web: http://www.e-dorapark.com

Telefon: 0212 871 29 00

Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
Sektörden Haberler
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000