Bayrampaşa City Line’da metrekaresi 2 bin 750 liraya!

Bayrampaşa City Line’da metrekaresi 2 bin 750 liraya! Semerkand Yapı’nın Bayrampaşa bölgesinde konumlandırdığı City Line projesinde satışlar tüm hızıyla sürüyor
16.02.2013 - 11:41
Yazı Boyutu

 

Semerkand Yapı'nın Bayrampaşa bölgesinde konumlandırdığı City Line projesinde satışlar tüm hızıyla sürüyor. 2014 yılının Mart ayında teslim edilecek olan projede metrekare birim fiyatları 2 bin 750 liradan başlangıç gösteriyor.

Yüzde 1 KDV avantajı ile konut satışlarının sürdüğü City Line Bayrampaşa projesinde daireler 110 metrekare ile 178 metrekare arası tasarlandı. İçerisinde dairelerin yanı sıra 11 adet mağaza seçeneğini de barındıran proje konum olarak Taksim'e 11 kilometre, havaalanına 10 kilometre, E5'e 3 kilometre, TEM'e 3 kilometre, otogara 500 metre, metroya 300 metre, İstanbul Forum'a 300 metre, Bayrampaşa İKEA'ya 300 metre mesafede inşa ediliyor.

3 bin 500 metrekarelik arsa üzerinde inşa edilen City Line Bayrampaşa'da toplam 35 daire yer alıyor. 2 oda 1 salon konutların 353 bin 700 liradan, 3 oda 1 salon konutların ise 463 bin 200 liradan başladığı projede 120 aya varan vadelerle konut sahibi olmak mümkün.

12 bin 500 metrekarelik inşaat alanına sahip olan City Line Bayrampaşa'da açık ve kapalı otopark seçenekleri de yer alıyor.

Semerkand City Line iletişim bilgileri

Web: www.semerkandyapi.com

Telefon: 444 1 402

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Referans Güneşli ödeme planı!
30.03.2015 17:21
Referans Güneşli, Kiler GYO tarafından Güneşli'de konumlandırılıyor.
Boutique Daça’da tapu teslimi hemen yapılıyor!
30.03.2015 16:55
İstanbul Çekmeköy'de yepyeni ve ayrıcalıklarla dolu bir yaşamın kapısını açan Boutique Daça’da yaşam Temmuz’da başlıyor.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri'nin teslimleri ne zaman?
30.03.2015 16:16
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın inşa ettiği Vaditepe Göl Evleri'nde teslimlerin 2017 yılında gerçekleşmesi hedefleniyor.
Yurtdışı müteahhitlik belgeleri yenileniyor!
30.03.2015 13:01
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, ülkemizi yurtdışında temsil edebilecek müteahhitlik firmalarına Yurtdışı Müteahhitlik Belgesi veriyor.
Arena, Emirates Stadı’ndan kopya mı çekecek?
30.03.2015 00:41
Beşiktaş Yönetimi, yeni sezonda açılması planlanan Vodafone Arena’nın zemini için 1.5 milyon Euro ödeyecek.
Deprem olsa İstanbullu açıkta!
30.03.2015 11:53
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, CHP İstanbul Milletvekili Umut Oran’ın, beklenen büyük İstanbul depremiyle ilgini soru önergesini yanıtladı.
2 ülkede 2 büyük deprem!
30.03.2015 11:40
Papua Yeni Gine'de 7,7 büyüklüğünde, Çin'de ise 5,5 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
Zincirleme kazada 13 kişi hayatını kaybetti!
29.03.2015 23:11
Şanlıurfa'da Şanlıurfa-Akçakale karayolunun TOKİ bağlantısı mevkinde 3 aracın karıştığı zincirleme trafik kazası meydana geldi.
Şirketlerin tamamı 5 yıl içinde e-faturaya geçecek
29.03.2015 23:02
TÜRKKEP şirketi Genel Müdürü Yüksel Samast 5 yıl içinde şirketlerin tamamının e-faturaya geçmesinin planlandığını ve hızlı bir akış olacağını belirtti
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000