Bakyapı Prestij Modern fiyat listesi

Bakyapı Prestij Modern fiyat listesi Bakyapı Prestij Modern, Bursa Orhangazi'de inşa ediliyor
08.01.2014 - 10:09
Yazı Boyutu

Bakyapı tarafından Bursa-Osmangazi'de konumlandırılan Bakyapı Prestij Modern projesinin toplam alanı 53 bin 200 metrekare olarak belirlendi. 2016 yılının Haziran ayında tamamlanması hedeflenen Bakyapı Prestij Modern, 918 konuttan meydana geliyor. 43 dükkanın hizmet vereceği Bakyapı Prestij Modern, 13 blok halinde yükseliyor. Mimari tasarımı Sözüneri Mimarlık imzasını taşıyan Bakyapı Prestij Modern'de yüzme havuzu ve çocuk oyun alanları mevcut. Blokların 10 ila 12 kattan oluştuğu Bakyapı Prestij Modern'de 150 metrekarelik 3+1 daireler 159 bin TL ile 189 bin TL, 160 metrekare 3+1 daireler 179 bin TL ile 209 bin TL, 170 metrekare dubleksler ise 249 bin TL ile 269 bin TL arasında farklılık gösteriyor. Bakyapı Prestij Modern'de zamanınız çok değerli. Şehirde sahip olduğu ayrıcalıklı konumu sayesinde hem şehir içi hem de şehir dışı yollara ulaşımınız çok kolay. Özel aracınızı almayı tercih etmediğiniz günlerde toplu taşıma araçları ile gideceğiniz her yere kolayca ulaşabileceğiniz alternatifler; Bakyapı Prestij Modern'de.

Bakyapı Prestij Modern İletişim Bilgileri;

Web: http://www.bakyapi.com.tr
Telefon: 444 16 99
Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Firma Bak Yapı
Proje Bursa Bakyapı Prestij Modern
Telefon 444 16 99
Adres Bursa Bakyapı Prestij Modern Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000