Babas Termal Resort'ta 13 bin TL'den başlayan fiyatlarla!

Babas Termal Resort'ta 13 bin TL'den başlayan fiyatlarla! Devre tatil sistemiyle oluşturulan Babas'ta Beyaz dönem, Sarı dönem ve Yeşil dönem olarak ayrılan aylar fiyatları belirliyor
11.06.2013 - 09:13
Yazı Boyutu

Babas'ta; "Doğa, tarih, sağlık, eğlence, sevgi" kısacası ruhunuzun ve bedeninizin yeniden inşası için gereken her şey var. Mudurnu'nun yemyeşil doğası, şifa kaynağı termal suyu, dört mevsimin en güzelini yaşatan ortamı ve tarihin büyüsü Babas'ta birleşiyor. 

30 Haziran'a kadar lansmana özel fiyatlarıyla dikkat çeken Babas'ta 1+1, 2+1 ve 3+1 daire tipleri yer alıyor. 

Devre tatil sistemiyle oluşturulan Babas'ta Beyaz dönem, Sarı dönem ve Yeşil dönem olarak ayrılan aylar fiyatları belirliyor. Aralık, Ocak, Şubat ve Mart'ta 1+1'lerin fiyatları 11 bin lira, 2+1'lerin fiyatları 15 bin lira, 3+1'lerin fiyatları 19 bin lira olarak belirlendi.

Nisan, Mayıs, Ekim, Kasım'da 1+1 daireler 13 bin TL, 2+1 daireler 17 bin TL, 3+1 daireler ise 21 bin TL fiyatlarla satışta. Haziran, Temmuz, Ağustos ve Eylül aylarında 1 oda 1 salon evler 15 bin TL'den, 2 oda 1 salon evler 19 bin TL'den, 3 oda 1 salon evler ise 23 bin TL'den başlıyor. 

Babas içerisinde okçuluk, binicilik, futbol, basketbol, tenis; Su sporları, bowling, masa tenisi, bilardo ve squash sıralanıyor. Araç trafiği, sesi ve dumanı doğa deneyiminizi etkilemesin diye Babas'ta yerin altında otoparklar ve araç yolları var.

Babas İletişim Bilgileri;

Web: http://babas.com.tr/

Telefon: 0850 333 34 33

Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
Sektörden Haberler
Vatandaşın yaka silktiği sürpriz cezalar tarihe karışıyor
29.03.2015 13:58
Vatandaşın 'yaka silktiği' konuların başında gelen, tebligatı aylar sonra yapılan trafik cezaları tarihe karışacak.
Patlayan şofben, komşu dairenin duvarını deldi!
29.03.2015 13:49
Eskişehir'de Iraklı sığınmacıların kaldığı tek katlı evin banyosunda bulunan elektrikli şofben patladı.
Türkiye'nin dört bir yanı bahar öncesi sele kapıldı
29.03.2015 13:19
Nisan ayına girmeye hazırlandığımız bu günlerde Türkiye'nin birçok yerinde aşırı yağışlardan dolayı sel meydana geldi.
Nişantaşı’nda Kıvanç Tatlıtuğ rüzgarı esti
29.03.2015 13:07
Nişantaşında sevgilisi Başak Dizer’le yemek yiyen ve yemeğin ardından restorandan ayrılan Kıvanç Tatlıtuğ, Arap turistlerin ilgi odağı oldu.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000