Kentsel dönüşümde bina yıkacak firma aranıyor!

Kentsel dönüşümde bina yıkacak firma aranıyor! Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, afet riski altındaki alanların dönüştürülmesi sürecini başlatıyor
14.06.2012 - 15:29
Yazı Boyutu

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, afet riski altındaki alanların dönüştürülmesi sürecini başlatıyor.

  Bakanlık'tan yapılan yazılı açıklamaya göre, Afet Riski Altındaki Alanların Dönüştürülmesi Hakkındaki Kanun kapsamında, ekonomik ömrünü tamamladığı, yıkılma veya ağır hasar görme riski taşıdığı belirlenen binaların yıkım sürecine geçilecek.

  Bu kapsamda, yıkım işlerinde faaliyet gösterecek firmaların başvuruları alınmaya başlandı.

  Bakanlık, yıkım işlerinde faaliyet göstermek isteyen kuruluşların, firmaları hakkında tanıtıcı bilgi, yıkım faaliyetleri konusundaki tecrübeleri, referansları ve kullanmayı önerdikleri yıkım tekniklerinin de yer aldığı tanıtım dosyalarını 15 gün içinde göndermelerini istedi.

  Kuruluşların, dosyalarını "Altyapı ve Kentsel Dönüşüm Hizmetleri Genel Müdürlüğü Ehlibeyt Mahallesi 1271. Sokak No: 13 PK: 06520 Balgat Ankara" adresine ulaştırmaları gerekiyor.

Türkiye Gazetesi

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Mostar Life Grand Houses ön talep topluyor!
01.04.2015 16:05
Vadişehir'i inşa eden ortaklardan Çolakoğlu Group, Bordo Yapı, İntes Yapı, Başakşehir'deki diğer projeleri Mostar Life için çalışmalarını sürdürüyor.
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
01.04.2015 15:49
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
BJK Kabataş Üniversitesi için ilk adım atıldı!
01.04.2015 15:29
Beşiktaş Kulübü ve Kabataş Erkek Liseliler Eğitim, Kültür ve Sağlık Vakfı'nın ortaklaşa kurmayı planladığı BJK Kabataş Üniversitesi için adım atıldı.
Antteras, manzarasıyla ön plana çıkıyor!
01.04.2015 15:18
Beylerbeyi'nde konumlandırılan Antteras, Boğaz manzaralı villa ve dubleksleriyle müşterilerin göz bebeği oldu.
Filli Boya’dan tonlarca atığın geri dönüşümüne katkı!
01.04.2015 15:15
Ülkemiz geleceğine ve ekonomisine katkılarını sürdürüyor Filli Boya, 2014’te 3.758 ton atığın geri dönüşümüne katkıda bulundu.
Akkuyu Santrali, 7 yıldan daha önce hizmete girecek!
01.04.2015 13:42
Akkuyu Nükleer AŞ Genel Müdürü Fuad Akhundov, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Akkuyu Santrali’nin planlanandan önce hizmete gireceğini belirtti.
Bir kentin dönüşüm hikayesi: Akıllı Şehir Gaziantep!
01.04.2015 12:41
Kentlerin teknoloji desteğiyle kalkınmasını ve kent hayatının zenginleştirilmesini hedefleyen “Akıllı Şehir” uygulamaları, Gaziantep’te hayat buldu.
Bu ofiste çalışan da mutlu, patron da…
01.04.2015 11:47
“Mutlu Ofis” konseptiyle yola çıkan ve beğeni toplayan Regnum Sky Tower, yeni iş anlayışının Ankara’daki öncüsü olacak.
Mahal Sancaktepe’de tapunuz da eviniz de hazır!
01.04.2015 11:34
Denge Yapı’nın Mahal Sancaktepe projesinden ev alanlar oturmak için yıllarca beklemeyecek.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000