Kiptaş Maltepe Evla’da satışlar başladı!
Kiptaş Maltepe Evla’da satışlar başladı!
4 ayda 20 ülkeden 1320 yabancı, Türkiye’den ev aldı!
4 ayda 20 ülkeden 1320 yabancı, Türkiye’den ev aldı!
AKS Yapı’dan yeni proje: Emporia İstanbul
AKS Yapı’dan yeni proje: Emporia İstanbul
Jennifer Lopez'in yeni evi şaşırttı!
Jennifer Lopez'in yeni evi şaşırttı!
Esenler Emlak Konutları'nda anahtar teslimleri yapıldı
Esenler Emlak Konutları'nda anahtar teslimleri yapıldı

Emlaktasondakika

İzmir Gaziemir’de yeni fuar merkezinin temeli atıldı!

İzmir Gaziemir’de yeni fuar merkezinin temeli atıldı! İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından yaptırılan yeni fuar alanının temeli atıldı. Yatırım değeri 400 milyon lira
2013-03-03 - 10:15 03.03.2013 - 10:15 
Yazı Boyutu

 

İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından yaptırılan yeni fuar alanının temeli atıldı. Temel atma törenin CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'da katıldı. 337 bin metrekarelik alanıyla Avrupa'nın en büyüklerinden birisi olacak olan fuar içerisinde 93 bin metrekarelik otopark alanı bulunacak. Gaziemir'de yer alan fuarın ilk etabında 110 bin metrekare alan üzerinde 7 sergi alanı yapılacak. Yatırım değeri 400 milyon lira olan projede 865 metrekarelik seminer salonunun yanı sıra 11 bin 500 metrekarelik kafeterya, restoran ve idari bina alanları yer alıyor.

emlaktasondakika

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Bizim Ev satışa çıktı
30.05.2016 11:48
Full House (Bizim Ev) dizine ev sahipliği yapan ev 4.15 milyon dolara satışa çıkarıldı.
MIMARSIV Selection 2016 etkinliği mimarları buluşturuyor
30.05.2016 10:52
Sektördeki seçkin malzeme firmalarının ürünlerini, mimarlar ve iç mimarlarla buluşturan "MIMARSIV Selection" etkinliği 2 Haziran'da düzenleniyor.
Sıla Grup'tan İran'a 700 bin dolarlık 2 hastane yatırımı
29.05.2016 11:50
Sıla Grup, İran'da toplam bin 750 yataklı ve yaklaşık 700 milyon dolar yatırım bedeli olan 2 hastanenin ihalesini kazandı.
Hükümet, yerli üretim hamlesi için düğmeye bastı
28.05.2016 17:30
Başbakan Binali Yıldırım başkanlığında güvenoyu alacak olan 65. Hükümet, yerli üretim hamlesi için düğmeye bastı.
Nef, Melting Point Projesi'ne sponsor oldu
28.05.2016 10:17
Aslı Kutluay’ın Vittorio Urbani küratörlüğünde Melting Point sergisi, Nef sponsorluğunda 22 Haziran’a kadar Venedik’te ziyaretçilerini bekliyor.
Türkiye konut fiyat endeksi 206,18 seviyesine yükseldi
27.05.2016 17:39
Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB) tarafından mart dönemine ilişkin Konut Fiyat Endeksi verileri açıklandı.
Kentsel dönüşüme hazırlan projesi basına tanıtıldı
27.05.2016 17:19
stanbul Serbest Mimarlar Derneği ve Türk Ytong’un işbirliği ile geliştirilen SARI IŞIK: KENTSEL DÖNÜŞÜME HAZIRLAN Projesi bugün tanıtıldı.
Nazenin Konakları, geleneksel çizgileriyle öne çıkıyor
27.05.2016 16:55
Nanda Yapı, Ergonomi Mimarlık ve Pehlivanoğulları işbirliğiyle hayata geçirilen Nazenin Konakları, Çengelköy’de özlenen hayatı yeniden yaşatacak.
Gayrimenkul Sertifikaları Tebliği için çalışmalar sürüyor
27.05.2016 15:29
SPK Başkanı Vahdettin Ertaş, Gayrimenkul Sertifikaları Tebliği ile ilgili çalışmaların büyük ölçüde tamamlandığını belirtti.
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000