Esenler Belediyesi, okullarda yeşil alan uygulamasına başlattı!

Esenler Belediyesi, okullarda yeşil alan uygulamasına başlattı! Esenler Belediyesi, okul bahçelerinin ve oyun alanlarını öğrencilerin nefes alabileceği alanlara dönüştürmek amacıyla ilçe genelindeki okullarda yeşil alan uygulamasına başlattı.
26.12.2012 - 13:34
Yazı Boyutu

 

Esenler Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü, “Esenlerde el değmemiş yeşil alan kalmasın”  sloganıyla okul bahçelerinin ve oyun alanlarını öğrencilerin nefes alabileceği alanlara dönüştürmek amacıyla ilçe genelindeki okullarda da yeşil alan uygulamasına başladı. Yapılan çalışmalar neticesinde Esenler Kız Teknik ve Meslek Lisesi, Halk Eğitim Merkezi Bahçesi, Fatih İlköğretim Okulu, Fidan Demirci İlköğretim Okulu'nun bahçesinde süs bitkileri, değişik formlarda ağaç dikimi ve çim serimi yapıldı.
 
Okul bahçelerini ağaçlandırarak çocukların ve gençlerin rahat nefes alabilecekleri, dinlenebilecekleri yeşil alanlara dönüştürmeye katkı sağlayan Park ve Bahçeler Müdürü: Kazım Saç, çalışmalara aralıksız devam edeceklerini belirterek, Okul bahçelerini ağaçlandırma çalışmalarına devam edeceklerini vurguladı. 
 
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Gaziantep'te Şehir Kimliği Çalıştay Toplantısı düzenleniyor
01.04.2015 22:56
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ile Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından "Gaziantep Şehir Kimliği Çalıştayı Tanıtım Toplantısı" düzenleniyor.
Petrol platformunda yangın!
01.04.2015 21:44
Meksika Körfezi'ndeki petrol platformunda çıkan yangında bir işçi yaşamını yitirirken 16 işçi yaralandı.
İMKON, 2 Nisan’da sektörle buluşuyor!
01.04.2015 17:38
İnşaat Müteahhitleri Konfederasyonu (İMKON), 2. Olağan Genel Kurulu’nda inşaat sektürünü masaya yatıracak.
“Çocuklarımız mahalle kültürü ile büyüyecek”
01.04.2015 16:53
Tepe İnşaat ve Mesa Mesken’in bir araya gelerek Ankara’ya kazandırdığı 885 konutlu Park Mozaik, kitlesi ile buluştu.
Jackman, Zorlu'daki gösterisi için yeniden İstanbul'a geliyor!
01.04.2015 16:48
Ses tellerindeki rahatsızlık nedeniyle gösterisine çıkamadan Türkiye'den ayrılan Hugh Jackman, mayıs sonunda 3 günlüğüne yeniden İstanbul'a gelecek.
Mostar Life Grand Houses ön talep topluyor!
01.04.2015 16:05
Vadişehir'i inşa eden ortaklardan Çolakoğlu Group, Bordo Yapı, İntes Yapı, Başakşehir'deki diğer projeleri Mostar Life için çalışmalarını sürdürüyor.
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
01.04.2015 15:49
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
BJK Kabataş Üniversitesi için ilk adım atıldı!
01.04.2015 15:29
Beşiktaş Kulübü ve Kabataş Erkek Liseliler Eğitim, Kültür ve Sağlık Vakfı'nın ortaklaşa kurmayı planladığı BJK Kabataş Üniversitesi için adım atıldı.
Antteras, manzarasıyla ön plana çıkıyor!
01.04.2015 15:18
Beylerbeyi'nde konumlandırılan Antteras, Boğaz manzaralı villa ve dubleksleriyle müşterilerin göz bebeği oldu.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000