Halkalı-Edirne tren hattı geliyor!
Avrupa Konutları Kale’den Çamlıca Tepesi görünüyor
Akbatı AVM ipotek altında!
Taksim AVM'ye, Danıştay 'Dur' dedi!
Türkiye'nin 4 günlük elektrik faturası 1.4 milyar TL!

Esenler Belediyesi, okullarda yeşil alan uygulamasına başlattı!

Esenler Belediyesi, okullarda yeşil alan uygulamasına başlattı! Esenler Belediyesi, okul bahçelerinin ve oyun alanlarını öğrencilerin nefes alabileceği alanlara dönüştürmek amacıyla ilçe genelindeki okullarda yeşil alan uygulamasına başlattı.
 
Yazı Boyutu

 

Esenler Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü, “Esenlerde el değmemiş yeşil alan kalmasın”  sloganıyla okul bahçelerinin ve oyun alanlarını öğrencilerin nefes alabileceği alanlara dönüştürmek amacıyla ilçe genelindeki okullarda da yeşil alan uygulamasına başladı. Yapılan çalışmalar neticesinde Esenler Kız Teknik ve Meslek Lisesi, Halk Eğitim Merkezi Bahçesi, Fatih İlköğretim Okulu, Fidan Demirci İlköğretim Okulu'nun bahçesinde süs bitkileri, değişik formlarda ağaç dikimi ve çim serimi yapıldı.
 
Okul bahçelerini ağaçlandırarak çocukların ve gençlerin rahat nefes alabilecekleri, dinlenebilecekleri yeşil alanlara dönüştürmeye katkı sağlayan Park ve Bahçeler Müdürü: Kazım Saç, çalışmalara aralıksız devam edeceklerini belirterek, Okul bahçelerini ağaçlandırma çalışmalarına devam edeceklerini vurguladı. 
 
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
216 Butik Plus’tan bol seçenekli kampanya!
31.07.2015 12:17
216 Yapı Çekmeköy’de hayata geçirdiği 216 Butik Plus’tan ev sahibi olmak isteyenler için beş ayrı kampanya düzenledi.
Buse Terim yeni evine taşınıyor!
31.07.2015 10:01
Buse Terim eşi Volkan Bahçekapılı ile yaşadıkları evden taşındıklarını açıkladı.
Mobilyada en fazla büyüyen Türkiye oldu!
30.07.2015 15:09
Türkiye mobilya sektörünün lokomotif örgütü Mobilya Dernekleri Federasyonu, 10 milyar dolarlık ihracat hedefi için çalışmalarını sürdürüyor.
Hollanda'dan geldi, İzmit'te bacağına inşaat demir saplandı
30.07.2015 11:05
Hollanda’dan tatil için geldiği Kocaeli'nin İzmit ilçesinde ekmek almak için bakkala giden kız çocuğunun bacağına inşaat demiri saplandı.
Erzincan'da 2 milyon 247 bin TL'ye satılık arsa!
29.07.2015 11:34
Erzincan'ın Merkez- Fatih Mahallesi'nde yer alan 2 milyon 247 bin TL'lik arsa satışa sunuldu.
IMF, Türkiye ekonomisini değerlendirdi
29.07.2015 10:50
IMF, "Yüksek dış finansman ihtiyacı, Türkiye'nin ters sermaye akımlarına karşı kırılganlığının sürmesine neden oluyor"
Üsküdar Belediyesi'nden metro çalışması hakkında açıklama!
28.07.2015 15:26
Üsküdar Belediyesi Üsküdar-Ümraniye-Çekmeköy-Sancaktepe metro inşaatı çalışmaları sırasında binalarda meydana gelen hasarla ilgili açıklama yaptı.
Tema İstanbul, Daikin Airfel’i tercih etti!
28.07.2015 15:10
Türkiye’nin en büyük karma projesi Tema İstanbul, ısıtma ihtiyaçlarının çözümünde Daikin’i tercih etti.
24 GPY Türkiye'de ilk Gayrimenkul Yatırım Fonları’nı kuracak
28.07.2015 14:09
24 Gayrimenkul Portföy Yönetim Şirketi, Türkiye’nin ilk gayrimenkul yatırım fonlarının kuruluşu için hazırlıklarını tamamlamak üzere.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Uğurcan Tokay
Asosyalleştiren sosyallik; AVM
Hüseyin Belibağlı
Gayrimenkul sektörü hareketli
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000