İşte konut reklamlarında oynayan ünlüler
EYG'den Bahçeşehir'de 1990 lira taksitle ev!
İstanbul tapu işlemlerinde 200 milyara koşuyor!
Dünyanın en pahalı minyatür evi
İnşaat sektöründe maaş arttı!

Kardemir üç ayda 157 bin 500 ton inşaat demir satmayı planlıyor!

Kardemir üç ayda 157 bin 500 ton inşaat demir satmayı planlıyor! Karabük Demir ve Çelik Fabrikaları AŞ (KARDEMİR), nisan-haziran arasındaki satış planını açıkladı
 
Yazı Boyutu

Karabük Demir ve Çelik Fabrikaları AŞ (KARDEMİR), nisan-haziran arasındaki satış planını açıkladı.

Şirketten yapılan yazılı açıklamada, üç aylık süreçte 63 bin tonu yüzde 40 öncelikli, 94 bin 500 tonu yüzde 60 serbest olmak üzere, 157 bin 500 ton inşaat demiri satışının planlandığı belirtildi.

Açıklamada, şunlar kaydedildi:

''224 bin 750 ton kütük+blum (demir külçesi), 32 bin 100 tonu yüzde 40 öncelikli, 48 bin 150 tonu yüzde 60 serbest 80 bin 250 ton profil+ray ve 3 bin 600 tonu yüzde 40 öncelikli, 5 bin 400 tonu serbest 9 bin ton pik (dökme demir) satışı programlanmıştır.''

Ahmet Özler/AA

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
ERA Türkiye İş Geliştirme Direktörü Gürkan Akkuş oldu!
28.08.2015 16:27
ERA, son olarak sektörün önemli markalarında ve inşaat firmalarında önemli görevler alan deneyimli profesyonel Gürkan Akkuş’u ailesine kattı.
Tabanlıoğlu Mimarlık 12. kez Cityscape Global’de yerini alacak!
28.08.2015 14:31
Tabanlıoğlu Mimarlık, gayrimenkul sektörünün dünyadaki en önemli buluşmalarından Cityscape Global 2015’te de gelenekselleşen varlığını sürdürüyor.
Ispartakule Evleri 1. Etap için teklifler verildi!
28.08.2015 12:20
İstanbul Emlak Konut Ispartakule Evleri 1.Etap 1. Kısım konut, ticaret ile çevre düzenleme inşaatları işi ihalesinin 2. oturumu tamamlandı.
Türk firmalarından Türkmen İnşaat Fuarı'na çıkarma
28.08.2015 11:46
Türkmenistan'ın en geniş katılımlı sektör fuarı olan Türkmen İnşaat-20015 Fuarı'na Türk inşaat firmaları damga vurdu.
Türk mobilyacılar, Çin’e çıkarma yapıyor!
28.08.2015 11:36
Üretici, ihracatçı ve alıcıların buluşacağı CIFF 2015 ve Furniture China 2015’e Türkiye’den 33 firma katılacak.
Gaziantep'te dar gelirli aileler ev sevinci yaşadı
28.08.2015 11:10
Gaziantep Şahinbey Belediyesi, büyük bir ilgi gören Mavikent Konutları'nın 4. etabında bin dar gelirli ailenin yüzünü güldürdü.
Yabancılar için konut yatırımı yasalarını gevşetti!
28.08.2015 10:41
Çin’de konut sektörüne daha çok destek sağlayabilmek için yabancıların konut alımını düzenleyen yasalar gevşetildi.
Konut kredisine 140.7 milyar lira harcadık!
27.08.2015 16:35
BDDK, tüketici kredilerinin 140 milyar 79 milyon lirasının konut için harcandığını açıkladı.
20 yıl sonrasının dönüşüm konutlarını üretiyoruz
27.08.2015 15:50
Kentsel dönüşüm çalışmaları hakkında açıklamalar yapan Geçmiş Şehir Plancısı ve İmpo İmar YKB Hüseyin Oflaz. Dikkatli olmalı tavsiye etti.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000