Zeytinburnu Belediyesi’nden gayrimenkul satışı!

Zeytinburnu Belediyesi’nden gayrimenkul satışı Zeytinburnu Belediye Başkanlığı 13 ve 7 parselde kayıtlı, 2 adet boş arsayı 1 milyon 600 bin lira bedelle satmak üzere ihale açtı.
08.11.2010 - 23:50
Yazı Boyutu

Satış, 23 Kasım 2010 tarihinde saat 10.00'da kapalı teklif usulü ile Zeytinburnu Belediye Başkanlığında yapılacak.
2 bin 440 ada 13 parsel de kayıtlı 271 metrekare arsa, 1 milyon 84 bin lira muhammen bedel ve 32 bin 520 lira geçici teminatla satılacak.

İhalede iştirak teminatı ise 75 bin 880 lira olarak belirlendi. Belediye 2 bin 485 ada ve 7 parselde kayıtlı 129 metrekare arsayı ise 516 bin lira muhammen bedelle satacak.

Katılımcılardan ihalede 15 bin 480 lira tutarında geçici teminat, 36 bin 420 lira tutarında iştirak teminatı alınacak. Söz konusu taşınmazların satışına katılmak isteyenler şartnameyi her parsel için ayrı bedel ödeyerek, Zeytinburnu Belediyesinden satın alabilecek. Şartnameye göre hazırlanacak olan teklif mektupları, ihale günü, ihale saatinden bir saat önce, Zeytinburnu Belediyesi Yazı İşleri Müdürlüğüne verilecek.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Kayaşehir 6. Etap’ın yakınlarında neler var?
01.04.2015 00:41
Artaş İnşaat, kalite ve güvencesini Emlak Konut GYO’dan kazandığı Kayabaşı 6. Etap Arsası’nın ihalesi ile bölgeye getiriyor.
Keira Knightley: Gayrimenkul'e bayılırım!
31.03.2015 19:35
Ünlü oyuncu Keira Knightley, gayrimenkule olan tutkusunu anlattı.
Ödüllü tasarımlar evinizdeki yerlerini almaya hazır!
31.03.2015 19:31
Değişen mevsimle şekillenen ve yenilenecek olan yaşam alanınızda ödüllü ev mobilyalarına da yer açın.
Her sabah deniz ve göl manzarasına uyanın!
31.03.2015 19:05
Demir İnşaat güvencesiyle İstanbul Büyükçekmece'de inşa edilen Demir La Vida projesi deniz ve göl manzarasıyla dikkat çekiyor.
Haldız İnşaat'tan Kocaeli'ye 2 dev proje!
31.03.2015 18:55
Haldız İnşaat'ın Kocaeli'nde hayata geçirdiği Tuana Evleri 2. Etap ve Derince Çınarlıkent Konutları'nda satışlar başladı.
Royal Sun Residence kazandıracak!
31.03.2015 16:11
Önümüzdeki dönemde gayrimenkul fiyatlarının yükseleceği öngörülen Kıbrıs'taki Royal Sun Residence projesinde fiyatlar 90 bin TL'den başlıyor.
Kullanmadığınız hizmetler için ücret ödemeyeceksiniz!
31.03.2015 15:35
İnternet ve telefon abonelerinin, yararlandıkları hizmetin süresi ve miktarıyla orantılı ücret ödemesiyle ilgili düzenleme yarın yürürlüğe girecek.
Irmak Group, Gaziosmanpaşa'yı dönüştürecek!
31.03.2015 15:07
Irmak Group Yönetim Kurulu Başkanı Akif Çolak, Gaziosmanpaşa'daki kentsel dönüşümü anlattı.
Çöpten 10 bin haneye elektrik üretiliyor!
31.03.2015 15:00
Malatya’da kurulan Çöp Gaz Elektrik Üretim Santrali’nde günlük 2.2 MW’lık elektrik üretiliyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000