Sultangazi’de icradan 705 bin liraya satılık bina!

Sultangazi’de icradan 705 bin liraya satılık bina! Gaziosmanpaşa 2. İcra Müdürlüğü, Sultangazi-Habibler bölgesinde yer alan 257 metrekarelik arsa vasıflı 705 bin 4 lira tahmini bedelle satışa çıkardı
07.07.2012 - 16:29
Yazı Boyutu

Gaziosmanpaşa 2. İcra Müdürlüğü, Sultangazi-Habibler bölgesinde yer alan 257 metrekarelik arsa vasıflı 705 bin 4 lira tahmini bedelle satışa çıkardı

Gaziosmanpaşa 2. İcra Müdürlüğü, İstanbul- Sultangazi'de yer alan Habibler Mahallesi'nde 257 metrekarelik arsa üzerinde yer alan ve 608 metrekarelik inşaat alanına sahip taşınmazı 705 bin 4 lria tahmini bedelle satışa çıkardı. Daire, bodrum kat ve dükkanlardan meydana gelen taşınmazın ilk ihalesi 14 Ağustos 2012 tarihinde saat 10.20 ile 10.30 arasında Gaziosmanpaşa 2. İcra Müdürlüğü'nde yapılacak. İlk ihalede alıcı çıkmaması durumunda ikinci oturum 24 Ağustos 2012 tarihinde aynı yer ve saatte yapılacak.

Detaylı bilgi için tıklayın!

Uğurcan Tokay/emlaktsondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kayaşehir 6. Etap’ın yakınlarında neler var?
01.04.2015 00:41
Artaş İnşaat, kalite ve güvencesini Emlak Konut GYO’dan kazandığı Kayabaşı 6. Etap Arsası’nın ihalesi ile bölgeye getiriyor.
Keira Knightley: Gayrimenkul'e bayılırım!
31.03.2015 19:35
Ünlü oyuncu Keira Knightley, gayrimenkule olan tutkusunu anlattı.
Ödüllü tasarımlar evinizdeki yerlerini almaya hazır!
31.03.2015 19:31
Değişen mevsimle şekillenen ve yenilenecek olan yaşam alanınızda ödüllü ev mobilyalarına da yer açın.
Her sabah deniz ve göl manzarasına uyanın!
31.03.2015 19:05
Demir İnşaat güvencesiyle İstanbul Büyükçekmece'de inşa edilen Demir La Vida projesi deniz ve göl manzarasıyla dikkat çekiyor.
Haldız İnşaat'tan Kocaeli'ye 2 dev proje!
31.03.2015 18:55
Haldız İnşaat'ın Kocaeli'nde hayata geçirdiği Tuana Evleri 2. Etap ve Derince Çınarlıkent Konutları'nda satışlar başladı.
Royal Sun Residence kazandıracak!
31.03.2015 16:11
Önümüzdeki dönemde gayrimenkul fiyatlarının yükseleceği öngörülen Kıbrıs'taki Royal Sun Residence projesinde fiyatlar 90 bin TL'den başlıyor.
Kullanmadığınız hizmetler için ücret ödemeyeceksiniz!
31.03.2015 15:35
İnternet ve telefon abonelerinin, yararlandıkları hizmetin süresi ve miktarıyla orantılı ücret ödemesiyle ilgili düzenleme yarın yürürlüğe girecek.
Irmak Group, Gaziosmanpaşa'yı dönüştürecek!
31.03.2015 15:07
Irmak Group Yönetim Kurulu Başkanı Akif Çolak, Gaziosmanpaşa'daki kentsel dönüşümü anlattı.
Çöpten 10 bin haneye elektrik üretiliyor!
31.03.2015 15:00
Malatya’da kurulan Çöp Gaz Elektrik Üretim Santrali’nde günlük 2.2 MW’lık elektrik üretiliyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000