Osmaniye İl Özel İdaresi 223 bin liradan başlayan fiyatlarla 65 konut satıyor!

Osmaniye İl Özel İdaresi 223 bin liradan başlayan fiyatlarla 65 konut satıyor! Osmaniye İl Özel İdaresi, 181 metrekare ile 431 metrekare arasında değişen 65 daireyi 223 bin lira ile 480 bin lira arasında değişen tahmini bedellerle satışa çıkardı
 
Yazı Boyutu

 

Osmaniye İl Özel İdaresi, 181 metrekare ile 431 metrekare arasında değişen 65 daireyi 223 bin lira ile 480 bin lira arasında değişen tahmini bedellerle satışa çıkardı. 3+1, 4+1 ve 6+1 dubleks konutlardan meydana gelen dairelerin ihalesi 21 Kasım 2012 Çarşamba günü saat 13.00'te Osmaniye İl Özel İdaresi'nde yapılacak.

Ayrıntılar için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Sinpaş Liva, doğayla iç içe keyifli bir yaşam sunuyor!
03.06.2015 13:43
Sinpaş Yapı’nın, İstanbul Anadolu yakasında yeşil ve mavi ile iç içe bir yaşam sunan Liva projesinde keyif dolu bir yaşam başladı.
Ford Otosan'da üretim yeniden başladı!
03.06.2015 12:06
Ford Otosan'ın Eskişehir İnönü fabrikasında üretime yeniden başlandığı açıklandı.
Otomobil pazarında yüzde 53'lük büyüme!
03.06.2015 10:56
Türkiye, otomobil ve hafif ticari araç pazarı 2015 yılı beş aylık dönemde yüzde 53 büyüdü.
Helin Avşar, Bebek'te showroom arıyor!
03.06.2015 09:22
Helin Avşar, önceki gün Bebek’te objektife takıldı.
Ev dekorasyonunda kullanılan bu renkler ilham verecek!
02.06.2015 16:56
Hepimiz sevdiğimiz renkleri sürekli kullanmak ve hayatımızın her anında görmek isteriz.Ancak bazı renkler var ki gün içinde bizim ruh halimizi etkiler
Tarihi Keçiova Camisi'ni restore ediyor!
02.06.2015 16:39
Türk İşbirliği ve Koordinasyon Ajansı Başkanlığı (TİKA), Cezayir'in bağımsızlık sembollerinden biri olan tarihi Keçiova Camisi'ni restore ediyor.
Sağlam Tapu, tüm Türkiye’de hizmete başladı!
02.06.2015 15:58
FU Gayrimenkul Sağlam Tapu hizmetinin Türkiye'deki tüm tapu müdürlüklerine yaygınlaştırılması çalışmalarını tamamladı.
Berlin’de emlakçılar komisyon alamayacak
02.06.2015 15:04
Almanya’da özellikle büyük şehirlerde fahiş kira artışının önüne geçmek için yetkililer uzun zamandan beri önlemler üzerinde çalışıyor.
İzmir’de şehir içi ulaşım durdu!
02.06.2015 12:54
İzmir’de geçtiğimiz günlerde şiddetli yağış sonrası büyük aksaklıklar yaşanmasının ardından şimdi de Kentkart krizi yaşandı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
CAN BURUNDA
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000