Tülin Şahin, Cadde'deki evinin kapılarını açtı
Tülin Şahin, Cadde'deki evinin kapılarını açtı
Adele, kombinin altında daracık odada uyuyordu!
Adele, kombinin altında daracık odada uyuyordu!
Mayıs ayında 5 bin 861 yeni konut satışa çıktı!
Mayıs ayında 5 bin 861 yeni konut satışa çıktı!
Binali Yıldırım, İzmir'in çılgın projesini açıkladı!
Binali Yıldırım, İzmir'in çılgın projesini açıkladı!
İzmir'de arsa arayanlara çok özel yatırım fırsatı...
İzmir'de arsa arayanlara çok özel yatırım fırsatı...

Emlaktasondakika

Osmaniye İl Özel İdaresi 223 bin liradan başlayan fiyatlarla 65 konut satıyor!

Osmaniye İl Özel İdaresi 223 bin liradan başlayan fiyatlarla 65 konut satıyor! Osmaniye İl Özel İdaresi, 181 metrekare ile 431 metrekare arasında değişen 65 daireyi 223 bin lira ile 480 bin lira arasında değişen tahmini bedellerle satışa çıkardı
2012-11-09 - 12:15 09.11.2012 - 12:15 
Yazı Boyutu

 

Osmaniye İl Özel İdaresi, 181 metrekare ile 431 metrekare arasında değişen 65 daireyi 223 bin lira ile 480 bin lira arasında değişen tahmini bedellerle satışa çıkardı. 3+1, 4+1 ve 6+1 dubleks konutlardan meydana gelen dairelerin ihalesi 21 Kasım 2012 Çarşamba günü saat 13.00'te Osmaniye İl Özel İdaresi'nde yapılacak.

Ayrıntılar için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
EXPO REAL perakende sektörünü Grand Plaza ile yakalayacak
31.05.2016 11:47
Avrupa’nın gayrimenkul alanındaki en büyük fuarlarından biri olan EXPO REAL, bu yıl Grand Plaza projesi ile yepyeni bir iletişim platformu oluşturacak
Bizim Ev satışa çıktı
30.05.2016 11:48
Full House (Bizim Ev) dizine ev sahipliği yapan ev 4.15 milyon dolara satışa çıkarıldı.
MIMARSIV Selection 2016 etkinliği mimarları buluşturuyor
30.05.2016 10:52
Sektördeki seçkin malzeme firmalarının ürünlerini, mimarlar ve iç mimarlarla buluşturan "MIMARSIV Selection" etkinliği 2 Haziran'da düzenleniyor.
Sıla Grup'tan İran'a 700 bin dolarlık 2 hastane yatırımı
29.05.2016 11:50
Sıla Grup, İran'da toplam bin 750 yataklı ve yaklaşık 700 milyon dolar yatırım bedeli olan 2 hastanenin ihalesini kazandı.
Hükümet, yerli üretim hamlesi için düğmeye bastı
28.05.2016 17:30
Başbakan Binali Yıldırım başkanlığında güvenoyu alacak olan 65. Hükümet, yerli üretim hamlesi için düğmeye bastı.
Nef, Melting Point Projesi'ne sponsor oldu
28.05.2016 10:17
Aslı Kutluay’ın Vittorio Urbani küratörlüğünde Melting Point sergisi, Nef sponsorluğunda 22 Haziran’a kadar Venedik’te ziyaretçilerini bekliyor.
Türkiye konut fiyat endeksi 206,18 seviyesine yükseldi
27.05.2016 17:39
Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB) tarafından mart dönemine ilişkin Konut Fiyat Endeksi verileri açıklandı.
Kentsel dönüşüme hazırlan projesi basına tanıtıldı
27.05.2016 17:19
stanbul Serbest Mimarlar Derneği ve Türk Ytong’un işbirliği ile geliştirilen SARI IŞIK: KENTSEL DÖNÜŞÜME HAZIRLAN Projesi bugün tanıtıldı.
Nazenin Konakları, geleneksel çizgileriyle öne çıkıyor
27.05.2016 16:55
Nanda Yapı, Ergonomi Mimarlık ve Pehlivanoğulları işbirliğiyle hayata geçirilen Nazenin Konakları, Çengelköy’de özlenen hayatı yeniden yaşatacak.
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000