Milli Emlak 67 kiralık taşınmaz

Milli Emlak 67 kiralık taşınmaz Milli Emlak Genel Müdürlüğü Ankara'da ve Konya'daki 67 taşınmazı 49'ar yıllığına kiralamak için ihale açtı
03.01.2011 - 17:24
Yazı Boyutu

Milli Emlak Genel Müdürlüğü Ankara'da ve Konya'daki 67 taşınmazı 49'ar yıllığına kiralamak için ihale açtı. Ankara Defterdarlığı'na ait iki arsa Gölbaşı ve Yenimahalle'de bulunuyor. Gölbaşı'ndaki 11 bin 872 metrekarelik arsanın ilk yıl için tahmini irtifak hakkı 75 bin TL olarak belirlenirken geçici teminat için 15 bin TL isteniyor.

Yenimahalle Yuva Mahallesi'ndeki 4 bin 649 metrekarelik diğer arsa ise için tahmini irtifak hakkı 23 bin TL ve geçici teminatı 6 bin 900 TL olarak belirlendi. Bu ihaleler 7 Ocak 2011 tarihinde yapılacak.
 
Konya'da ise irtifak hattı verilmek üzere 65 taşınmaz ihaleye çıkarıldı. Konya Defterdarlığı Meram ve Karatay'daki bu taşınmazları sanayi, tarım ve hayvancılık alanı olarak tahsis etti. Bu arazilerin kullanım hakkını almak isteyenlerin istek taleplerini 17 Şubat 2011 tarihine kadar Konya Defterdarlığı Milli Emlak Müdürlüğü'ne yapmaları gerekiyor.
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Kayaşehir 6. Etap’ın yakınlarında neler var?
01.04.2015 00:41
Artaş İnşaat, kalite ve güvencesini Emlak Konut GYO’dan kazandığı Kayabaşı 6. Etap Arsası’nın ihalesi ile bölgeye getiriyor.
Keira Knightley: Gayrimenkul'e bayılırım!
31.03.2015 19:35
Ünlü oyuncu Keira Knightley, gayrimenkule olan tutkusunu anlattı.
Ödüllü tasarımlar evinizdeki yerlerini almaya hazır!
31.03.2015 19:31
Değişen mevsimle şekillenen ve yenilenecek olan yaşam alanınızda ödüllü ev mobilyalarına da yer açın.
Her sabah deniz ve göl manzarasına uyanın!
31.03.2015 19:05
Demir İnşaat güvencesiyle İstanbul Büyükçekmece'de inşa edilen Demir La Vida projesi deniz ve göl manzarasıyla dikkat çekiyor.
Haldız İnşaat'tan Kocaeli'ye 2 dev proje!
31.03.2015 18:55
Haldız İnşaat'ın Kocaeli'nde hayata geçirdiği Tuana Evleri 2. Etap ve Derince Çınarlıkent Konutları'nda satışlar başladı.
Royal Sun Residence kazandıracak!
31.03.2015 16:11
Önümüzdeki dönemde gayrimenkul fiyatlarının yükseleceği öngörülen Kıbrıs'taki Royal Sun Residence projesinde fiyatlar 90 bin TL'den başlıyor.
Kullanmadığınız hizmetler için ücret ödemeyeceksiniz!
31.03.2015 15:35
İnternet ve telefon abonelerinin, yararlandıkları hizmetin süresi ve miktarıyla orantılı ücret ödemesiyle ilgili düzenleme yarın yürürlüğe girecek.
Irmak Group, Gaziosmanpaşa'yı dönüştürecek!
31.03.2015 15:07
Irmak Group Yönetim Kurulu Başkanı Akif Çolak, Gaziosmanpaşa'daki kentsel dönüşümü anlattı.
Çöpten 10 bin haneye elektrik üretiliyor!
31.03.2015 15:00
Malatya’da kurulan Çöp Gaz Elektrik Üretim Santrali’nde günlük 2.2 MW’lık elektrik üretiliyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000