Milli Emlak 67 kiralık taşınmaz

Milli Emlak 67 kiralık taşınmaz Milli Emlak Genel Müdürlüğü Ankara'da ve Konya'daki 67 taşınmazı 49'ar yıllığına kiralamak için ihale açtı
03.01.2011 - 17:24
Yazı Boyutu

Milli Emlak Genel Müdürlüğü Ankara'da ve Konya'daki 67 taşınmazı 49'ar yıllığına kiralamak için ihale açtı. Ankara Defterdarlığı'na ait iki arsa Gölbaşı ve Yenimahalle'de bulunuyor. Gölbaşı'ndaki 11 bin 872 metrekarelik arsanın ilk yıl için tahmini irtifak hakkı 75 bin TL olarak belirlenirken geçici teminat için 15 bin TL isteniyor.

Yenimahalle Yuva Mahallesi'ndeki 4 bin 649 metrekarelik diğer arsa ise için tahmini irtifak hakkı 23 bin TL ve geçici teminatı 6 bin 900 TL olarak belirlendi. Bu ihaleler 7 Ocak 2011 tarihinde yapılacak.
 
Konya'da ise irtifak hattı verilmek üzere 65 taşınmaz ihaleye çıkarıldı. Konya Defterdarlığı Meram ve Karatay'daki bu taşınmazları sanayi, tarım ve hayvancılık alanı olarak tahsis etti. Bu arazilerin kullanım hakkını almak isteyenlerin istek taleplerini 17 Şubat 2011 tarihine kadar Konya Defterdarlığı Milli Emlak Müdürlüğü'ne yapmaları gerekiyor.
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Ege Perla'ya yoğun ilgi devam ediyor!
26.03.2015 15:42
İş GYO güvencesiyle 170 milyon dolarlık yatırımla İzmir'de hayata geçirilen Ege Perla projesinin yüzde 70'lik bölümü satıldı.
Çocuk odalarına bahar geldi
26.03.2015 14:43
Renklerin sadece hayatımıza parlaklık katmakla kalmayıp, psikolojik ve fizyolojik gelişimimizi de doğrudan etkiledikleri artık bilinen bir gerçek.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000