Kızılay Eminönü’ndeki 24 yıllık han ihalesini iptal etti!

Kızılay Eminönü’ndeki 24 yıllık han ihalesini iptal etti! Türk Kızılayı Genel Müdürlüğü, Eminönü’ndeki hanın yap işlet devret ihalesini iptal etti
 
Yazı Boyutu

Türk Kızılayı  Eminönü'nde 422 ada 321 parselde yer alan hanı için uygulayacağı yapı işlet devret modelli ihalesini iptal etti. Kızılay, daha önce yaptığı duyuruda ihalenin 13 Ağustos 2013 tarihinde yapılacağını ve taşınmazın 24 yıllığına kiraya verileceğini belirtmişti.

Yapılan açıklama şöyle:

YAP İŞLET DEVRET MODELİ İLE YAPILACAK İHALE İPTAL EDİLMİŞTİR

Türk Kızılayı Genel Müdürlüğünden:
04 Temmuz 2013 tarih 28697 sayılı Resmi Gazete'de yayınlanan, 12.08.2013 tarihinde saat 11.30'da zarf teslimi yapılacak, 13.08.2013 tarihinde saat 14.30'da açık eksiltmesi yapılacağı duyurulan İstanbul İli, Fatih (Eminönü) İlçesi, Hobyar Mah. 422 Ada, 31 parselde kayıtlı taşınmaz üzerindeki kargir binanın (Eminönü İş Hanı) yap-İşlet-devret modeli ile ihalesi iptal edilmiştir.
6908/2/-1

İlgili haber için tıklayın

Hüseyin Beliabğlı/Emlaktasondakika.com

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Yatırım Zirvesi'yle 1.5 trilyon dolarlık fon İstanbul’a geliyor!
26.04.2015 21:37
Bu yıl ikincisi düzenlenecek olan Uluslararası Yatırım Zirvesi’nin Başkanı Haşim Süngü, Türkiye'ye yatırım akacağını söyledi.
Temesist, insansız çalışacak akıllı depolar üretecek
26.04.2015 19:51
Depo ve raf sistemleri sektöründe dünyanın önde gelen üreticilerinden Temesist, tamamen insansız çalışacak akıllı depoları üretmek için harekete geçti
İstanbul'da elektrik kesintisi sürüyor! İşte detaylar...
26.04.2015 19:32
İstanbul'da uzun süredir yaşanan elektrik kesintileri devam ederken Anadolu Yakası'nın bazı ilçelerinde 28 Nisan'da da elektrik verilmeyecek.
New Yorkluların gözü İstanbul'daki bu caddede!
24.04.2015 12:37
Fatih'te Kadınlar Pazarı’nın bulunduğu İtfaiye Caddesi, New York Times'ın hazırladığı Avrupa’nın en gözde 12 caddesi listesinde yerini aldı.
Kredi faizleri indi konut satışları zirve yaptı!
25.04.2015 15:42
Keller Williams Türkiye Ülke Direktörü Emre Erol, Türkiye İstatistik Kurumu’nun yayınladığı mart ayı konut satış istatistiklerini değerlendirdi.
“Menderes’i turizmin merkezi haline getireceğiz”
25.04.2015 13:43
Bakan Eroğlu, Menderes'i, İzmirlinin nefes alacağı, denize gireceği ve yayla turizmi yapacağı bir merkez haline getireceklerini belirtti.
Elysium Art Şişli’de şehri ve boğazı seyredin
24.04.2015 16:40
Bir yanda şehir, diğer yanda boğaz manzarası sunan Elysium Art Şişli, yaşayanlara da huzurlu bir yaşam vaat ediyor.
“İnsana yatırım yaptığımız için gelişiyoruz”
25.04.2015 12:11
Arap-Türk Gayrimenkul Zirvesi’nde konuşan Riyad Ticaret Odası Başkanı Dr. Abdulrahman Al-Zamil, ülke ekonomisi hakkında bilgi verdi.
Ahmet Edip Uğur, Gayrimenkul Zirvesi'nde konuştu!
25.04.2015 11:50
Arap-Türk Gayrimenkul Zirvesi bugün başladı. Yarın sona erecek olan zirvede, pek çok uluslarasası sektör oyuncusu bir araya geldi.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000