Kızılay Eminönü’ndeki 24 yıllık han ihalesini iptal etti!

Kızılay Eminönü’ndeki 24 yıllık han ihalesini iptal etti! Türk Kızılayı Genel Müdürlüğü, Eminönü’ndeki hanın yap işlet devret ihalesini iptal etti
12.08.2013 - 09:28
Yazı Boyutu

Türk Kızılayı  Eminönü'nde 422 ada 321 parselde yer alan hanı için uygulayacağı yapı işlet devret modelli ihalesini iptal etti. Kızılay, daha önce yaptığı duyuruda ihalenin 13 Ağustos 2013 tarihinde yapılacağını ve taşınmazın 24 yıllığına kiraya verileceğini belirtmişti.

Yapılan açıklama şöyle:

YAP İŞLET DEVRET MODELİ İLE YAPILACAK İHALE İPTAL EDİLMİŞTİR

Türk Kızılayı Genel Müdürlüğünden:
04 Temmuz 2013 tarih 28697 sayılı Resmi Gazete'de yayınlanan, 12.08.2013 tarihinde saat 11.30'da zarf teslimi yapılacak, 13.08.2013 tarihinde saat 14.30'da açık eksiltmesi yapılacağı duyurulan İstanbul İli, Fatih (Eminönü) İlçesi, Hobyar Mah. 422 Ada, 31 parselde kayıtlı taşınmaz üzerindeki kargir binanın (Eminönü İş Hanı) yap-İşlet-devret modeli ile ihalesi iptal edilmiştir.
6908/2/-1

İlgili haber için tıklayın

Hüseyin Beliabğlı/Emlaktasondakika.com

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Ege Perla'ya yoğun ilgi devam ediyor!
26.03.2015 15:42
İş GYO güvencesiyle 170 milyon dolarlık yatırımla İzmir'de hayata geçirilen Ege Perla projesinin yüzde 70'lik bölümü satıldı.
Çocuk odalarına bahar geldi
26.03.2015 14:43
Renklerin sadece hayatımıza parlaklık katmakla kalmayıp, psikolojik ve fizyolojik gelişimimizi de doğrudan etkiledikleri artık bilinen bir gerçek.
Germanwings uçağını pilot bilerek düşürmüş!
26.03.2015 14:33
Salı günü düşen Germanwings uçağı yardımcı pilotunun, uçağı düşürmüş olabileceği iddia edildi.
Kartal Bölge Platformu toplanıyor
26.03.2015 13:06
Kartal bölgesinde proje geliştiren 5 firma, Kartal Bölge Platformu altında toplanıyor.
75 yıllık şirket, Havva Kızılırmak PR'ı seçti!
26.03.2015 10:51
75 yıllık deneyime sahip olan Altunbüken Holding ve holdingin gayrimenkul sektörüne kazandırdığı bir marka olan Relux, Havva Kızılırmak ile anlaştı.
İnşaat iskelesi çöktü: 14 ölü!
26.03.2015 10:01
Vietnam'da bir inşaattaki iskelenin çökmesi sonucu 14 kişinin hayatını kaybettiği bildirildi.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000