Hatay Erzin’de icradan satılık sulu tarım arazisi! 1 milyon 428 bin 737 liraya!

Hatay Erzin’de icradan satılık sulu tarım arazisi! 1 milyon 428 bin 737 liraya! Hatay Erzin Sulh Hukuk Mahkemesi, 57 bin 700 metrekare büyüklüğe sahip sulu tarım arazisini 1 milyon 428 bin 737 lira bedelle satışa çıkardı
 
Yazı Boyutu

Hatay Erzin Sulh Hukuk Mahkemesi, 57 bin 700 metrekare büyüklüğe sahip sulu tarım arazisini 1 milyon 428 bin 737 lira bedelle satışa çıkardı. KDV oranı yüzde 18 olan arazi imar planı kapsamında yer almıyor. Taşınmazın ihalesi 17 Haziran 2013 günü saat 09.30 ile 09.40 arası Erzin İcra Müdürlüğü'nde yapılacak. Alıcı çıkmaması durumunda ikinci satış 12 Temmuz 2013 günü aynı yer ve saatte gerçekleştirilecek.

Ayrıntılar için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Filyos'taki yatırım, 12 bin kişiye iş kapısı açacak!
02.06.2015 10:15
Zonguldak’ın Çaycuma ilçesi sınırları içinde bulunan Filyos'ta yapılması planlanan Filyos Endüstri Bölgesi 12 bin kişilik istihdam sağlayacak.
Enerji projeleri için acele kamulaştırma kararı!
02.06.2015 09:55
Enerji iletim hattı projeleri için acele kamulaştırma kararları alındı. Söz konusu kararlar, Resmi Gazete'de yayımlandı.
Reza Zarrab’ın yalısında kaçak kat iddiası!
02.06.2015 09:22
Reza Zarrab’ın Ebru Gündeş’e hediye alıp neredeyse yeniden yaptırdığı Boğaz kıyısındaki yalı iddiaya göre hiç denetlenmedi...
Koleksiyon ‘Açık İş’ ofis serisini uluslararası alanda tanıtıyor
01.06.2015 17:27
Son yıllarda Umberto Eco’nun ‘Açık İş’ yaklaşımını temel alan ofis serisini uluslararası platformda tanıtan Koleksiyon, tasarımlarıyla dikkat çekiyor.
1. Alaaddin Keykubat Camisi, 8 asırdır ayakta!
01.06.2015 16:33
Selçuklular döneminde Kütahya'da yaptırılan 1. Alaaddin Keykubat Camisi ve hamamı, zaman zaman restorasyon geçirse de 8 asırdır ayakta duruyor.
İstanbul Finans Merkezi'ndeki projesinin yapı ruhsatını aldı!
01.06.2015 15:27
İş GYO, İstanbul Ümraniye'de inşa edilecek olan projesinin yapı ruhsatını aldığını Kamuyu Aydınlatma Platformu'nda (KAP) açıkladı.
Folkart Life Bornova ne zaman teslim edilecek?
01.06.2015 14:47
İzmir'de 25 bin metrekare arsa üzerine kurulan Folkart Life Bornova, 2017 yılının Haziran ayında sahiplerine teslim edilecek.
Ağaoğlu medeniyetleri buluşturuyor!
01.06.2015 14:10
Ağaoğlu-Anadolu'dan Renkler Medeniyetler Buluşması 11 Haziran'da gerçekleştirilecek.
Piyalepaşa Gayrimenkul, Salt İletişim ile el sıkıştı!
01.06.2015 14:04
Türkiye'nin en büyük kentsel dönüşüm projesini hayata geçiren Piyalepaşa Gayrimenkul’ün stratejik iletişim danışmanlığını Salt İletişim yürütecek.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
CAN BURUNDA
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000