İstanbul tapu işlemlerinde 200 milyara koşuyor!
Dünyanın en pahalı minyatür evi
İnşaat sektöründe maaş arttı!
Makrom'un bir diğer mağduru ise Petek Dinçöz!
İbrahim Tatlıses şimdi de Bodrum'daki oteli satıyor

STFA İnşaat'ın KM.441 İlkler Firsts sergisi İstanbul Modern Müzesi'nde!

STFA İnşaat'ın KM.441 İlkler Firsts sergisi İstanbul Modern Müzesi'nde! "KM.441 İlkler Firtsts" sergisi İstanbul Modern Müzesi'nde 19 Aralık 2012 - 20 Ocak 2013 tarihleri arasında gezilebilir.
 
Yazı Boyutu

 

STFA İnşaat, Cumhuriyet'ten bugüne Türkiye'deki mühendislik ve inşaat sektöründe "İlk"leri gerçekleştirerek tam 75 yılı geride bıraktı. İnanç ve gururla inşaa ettiği ilkleri geleceğe taşımayı sürdürüyor. STFA'nın 75 yıllık kurum arşivinden derlenen "KM.441 İlkler Firtsts" sergisini ve Geçmiş Geleceğe STFA "İlk" kitabında tarihe tanıklık ediyor.
 
"KM.441 İlkler Firtsts" sergisi İstanbul Modern Müzesi'nde 19 Aralık 2012 - 20 Ocak 2013 tarihleri arasında gezilebilir.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Tabanlıoğlu Mimarlık 12. kez Cityscape Global’de yerini alacak!
28.08.2015 14:31
Tabanlıoğlu Mimarlık, gayrimenkul sektörünün dünyadaki en önemli buluşmalarından Cityscape Global 2015’te de gelenekselleşen varlığını sürdürüyor.
Ispartakule Evleri 1. Etap için teklifler verildi!
28.08.2015 12:20
İstanbul Emlak Konut Ispartakule Evleri 1.Etap 1. Kısım konut, ticaret ile çevre düzenleme inşaatları işi ihalesinin 2. oturumu tamamlandı.
Türk firmalarından Türkmen İnşaat Fuarı'na çıkarma
28.08.2015 11:46
Türkmenistan'ın en geniş katılımlı sektör fuarı olan Türkmen İnşaat-20015 Fuarı'na Türk inşaat firmaları damga vurdu.
Türk mobilyacılar, Çin’e çıkarma yapıyor!
28.08.2015 11:36
Üretici, ihracatçı ve alıcıların buluşacağı CIFF 2015 ve Furniture China 2015’e Türkiye’den 33 firma katılacak.
Gaziantep'te dar gelirli aileler ev sevinci yaşadı
28.08.2015 11:10
Gaziantep Şahinbey Belediyesi, büyük bir ilgi gören Mavikent Konutları'nın 4. etabında bin dar gelirli ailenin yüzünü güldürdü.
Yabancılar için konut yatırımı yasalarını gevşetti!
28.08.2015 10:41
Çin’de konut sektörüne daha çok destek sağlayabilmek için yabancıların konut alımını düzenleyen yasalar gevşetildi.
Konut kredisine 140.7 milyar lira harcadık!
27.08.2015 16:35
BDDK, tüketici kredilerinin 140 milyar 79 milyon lirasının konut için harcandığını açıkladı.
20 yıl sonrasının dönüşüm konutlarını üretiyoruz
27.08.2015 15:50
Kentsel dönüşüm çalışmaları hakkında açıklamalar yapan Geçmiş Şehir Plancısı ve İmpo İmar YKB Hüseyin Oflaz. Dikkatli olmalı tavsiye etti.
Evrenpark Fenerbahçe 6 bin dolardan başlıyor!
27.08.2015 15:03
Caddepark Erenköy ve Aydoğanpark Tuzla projeleriyle dikkat çeken Aydoğan İnşaat, kentsel dönüşüm projelerine Evrenpark Fenerbahçe ile devam ediyor.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000