Sıla Novada Outlet Söke’de Cumhuriyet'in 90. kuruluş yılı konseri verecek

Sıla Novada Outlet Söke’de Cumhuriyet'in 90. kuruluş yılı konseri verecek Novada Outlet Söke AVM, Cumhuriyet’in 90. Kuruluş yılını gençlerin sevgilisi Sıla’nın Cumhuriyet Konseri ile kutlayacak
28.10.2013 - 11:17
Yazı Boyutu

Gençlerin sevgilisi Sıla, Novada Outlet Söke AVM ve Söke Belediyesi işbirliği ile 29 Ekim Salı günü saat 20.30'da alışveriş merkezinin otopark alanında muhteşem bir konser verecek. 

Sanatçı, en sevilen parçalarını Sökeli hayranları için seslendirecek

Sıla, 1980 yılında Denizli'de doğdu. Kendi adını taşıyan ilk solo albümü “Sıla”yı 2007 yılında çıkardı. Prodüktörlüğünü Ozan Doğulu'nun yaptığı albümün hareketli çıkış parçası “… Dan Sonra” ile müzik listelerinde 1 numaraya yerleşen ve 12 hafta boyunca birinciliğini koruyan sanatçı, Avrupa Radyo Listeleri'ne ise 88 numaradan giriş yaparak 12 hafta ilk 100'de kalabilmeyi başardı.  

İkinci albümü “İmza”yı 2009 yılında piyasaya süren Sıla, "Sevişmeden Uyumayalım" parçası ile 3 hafta boyunca müzik listelerinin birinci sırasına yerleşti, Avrupa listesinde ise 82 numaraya yükselerek başarısını 5 hafta boyunca korudu. 

Sanat yaşamı boyunca başarısını kazandığı ödüllerle tescilleyen sanatçı 2010 yılında “Konuşmadığımız Şeyler Var”, 2012 yılında ise “Joker” ve “Vaveyla” albümleri ile hayranlarının karşısına çıktı.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000