Eminevim Kurtköy'de ön satışlara başladı!

Eminevim Kurtköy'de ön satışlara başladı! Toplam 560 konut ve 8 mağazadan oluşan Kurtköy projesinde fiyatlar 95 bin liradan başlıyor
28.07.2013 - 13:59
Yazı Boyutu

Beylikdüzü Gürpınar'da Ahenk İstanbul'da satışlara devam eden Eminevim, Kurtköy'de yeni projesi için ön talep toplamaya başladı. 23 bin metrekare alan üzerine konumlandırılan ve 11 katlı 3 bloktan oluşan projede 560 toplam konut ve 8 mağaza bulunuyor. Fiyatların 95 bin liradan başladığı projede metrekare fiyatı 3 bin liraya kadar çıkıyor. Büyüklükleri 44 metrekare ile 290 metrekare arasında değişen  1+0'dan 3+1'e kadar daire seçeneklerinin bulunduğu projede ön tanıtım dönemine özel yüzde 20 indirim fırsatı sunuyor. Satışlarına önümüzdeki günlerde başlanacak olan projenin ilk tanıtımı Eminevim müşterilerine yapıldı. Ahenk İstanbul projesinde uyguladıkları ve Türkiye'de bir ilk olan 108 ay faizsiz ve ara ödemesiz taksitlendirme fırsatını bu yeni projede müşterilerine uygulayacaklarını belirten Emin Grup Yönetim Kurulu Başkanı Emin Üstün, ayrıca isteyenlere faizsiz, vade farksız, peşinatsız ve ara ödemesiz 52 ay taksit imkanı sunacaklarını söyledi.

Türkiye

Firma Emin Evim
Proje Ahenk İstanbul
Telefon 0212 855 85 55
Adres Ahenk İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000