İstanbul'a Galaksi Temalı Marnarapark AVM geliyor

İstanbul'a Galaksi Temalı Marnarapark AVM geliyor 4 milyon kişinin yaşadığı Beylikdüzü - Esenyurt bölgesinde ECE Türkiye tarafında hayata geçirilecek olan Marmara Park İstanbul projesinin inşaası 2011 yılında başında start alıyor
24.12.2010 - 16:11
Yazı Boyutu

Kaynak: Europe Real Estate Derleyen: Ö.Duygu Çil

4 milyon kişinin yaşadığı Beylikdüzü - Esenyurt bölgesinde ECE Türkiye tarafında hayata geçirilecek olan Marmara Park İstanbul projesinin inşaası 2011 yılında başında start alıyor. Alışveriş Merkezi, rakiplerinden farklı bir konseptle karşımıza çıkıyor. Projenin teması galaksiden esinlenilmiş. Uzayvari ışıklandırma, gezegen modelleri ve tema parkı ziyaretçiler için Marmara Park İstanbul'u diğer alışveriş merkezlerinden ayrıcalıklı bir konuma getirecek.

Ece Türkiye Genel Müdürü Andreas Hohlmann projeyi "Bu proje alışveriş ve eğlence alanlarında sadece Türkiye'de değil tüm Avrupa'da önemli bir değerlendirme ölçütü olacak" sözleriyle değerlendiriyor.

Brüt olarak yaklaşık 100 bin metrekare kiralanabilir alana ve 4 bin araçlık alana sahip projede 250 mağaza müşterilerine benzersiz zenginlikte ürünler ve servisi sunacak. Marmara Park İstanbul'un 2012 sonbaharında açılması planlanıyor. Projenin toplam yatırım hacmi 220 milyon Euro.

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Ege Perla'ya yoğun ilgi devam ediyor!
26.03.2015 15:42
İş GYO güvencesiyle 170 milyon dolarlık yatırımla İzmir'de hayata geçirilen Ege Perla projesinin yüzde 70'lik bölümü satıldı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000