Otogara giren de çıkan da bin pişman!
Gül İnşaat Vira İstanbul için düğmeye basıldı!
Konut fiyatları düşecek, iflas eden firmalar olacak!
Türkiye Körfez Ülkeleri pazarında mutlaka olmalı
Dalyan Prestige villaları Mart 2016'da teslim!

TOKİ Osmaniye Yeşilyurt'ta 65 bin 387 TL'ye!

TOKİ Osmaniye Yeşilyurt'ta 65 bin 387 TL'ye! Toplu Konut İdaresi Başkanlığı, Osmaniye Yeşilyurt'ta bulunan 279 konutu satışa sunuyor. Konut fiyatları 65 bin 387 liradan başlıyor
 
Yazı Boyutu

Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ), Osmaniye Yeşilyurt'ta bulunan 279 konutu satışa sunuyor. Konutların fiyatları 65 bin 387 lira ile 76 bin 111 lira arasında değişiyor. Peşinat olarak konut bedelinin yüzde 10'u, yüzde 15'i ve yüzde 25'i ödeniyor. 96 ay ila 120 ay vade yapılıyor. Taksitler 408,67 TL ile 713,54 TL arasında değişiyor.

Başvurular, 29.05.2013-21.06.2013 tarihleri arasında T.C. Ziraat Bankası A.Ş. yetkili şubelerinden yapılabiliyor. Başvuru bedeli ise 2 bin TL olarak belirlendi.

Detaylı bilgi için; www.toki.gov.tr

İrtibat telefonu: 444 86 54

Sinem Öztürk/Emlaktasondakika.com

 

Firma GAP İnşaat
Proje Metropol İstanbul
Telefon 444 82 92
Adres Metropol İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
SGK, 8 ilde 12 gayrimenkulü satıyor!
01.09.2015 16:35
Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK), Çankırı, Karabük, Isparta, Uşak, Bingöl, Batman, Kayseri ve Adana'da yer alan 12 taşınmazı satışa çıkardı.
Körfezli yatırımcı Türkiye’de kendini buluyor
01.09.2015 16:32
Emlaktasondakika.com olarak Körfezli yatırımcıların Türkiye’yi neden tercih ettiklerini ele aldık.
Sky Blue İstanbul’da son 20 daire!
01.09.2015 14:17
Royal Group imzasıyla Kartal’da hayata geçirilen Sky Blue İstanbul’da son 20 daire avantajlı fiyatlar ve uygun ödeme planlarıyla satışa sunuldu.
Moskova'ya yeni konut projesi!
01.09.2015 11:11
Moskova’da 1.7 milyar rublelik yeni konut projesi onaylandı.
Gazze'de inşaat sektöründe hareketlilik başladı!
31.08.2015 16:54
İsrail'in abluka altında tuttuğu Gazze'ye çimento girişine izin vermesinin ardından inşaat sektöründe hareketlilik başladı.
Artaş Group projelerinde Baumit imzası!
31.08.2015 15:15
Baumit, Artaş Group projelerine dış cephe ısı yalıtım sistemlerinden zemin sistemlerine kadar farklı ürün grupları ile katkıda bulunuyor.
Tarlabaşı 360, Arap yatırımcılara ‘örnek proje’ olarak tanıtıldı
31.08.2015 14:22
Dubai’de gerçekleşecek Cityscape Fuarı öncesinde Türk-Arap Yatırımcılar Gayrimenkul Yatırım Forumu’nda buluştu.
Otonomi'ye ANKESOB'den ziyaret!
31.08.2015 11:12
Ankara Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği (ANKESOB) ve Ankaragücü Kulübü Başkanı Mehmet Yiğiner, Otonomi'yi ziyaret etti.
Ayşe Kaya, Zeyno'nun malları için mahkemede!
31.08.2015 09:33
Teoman’dan 5 ay önce boşanan Ayşe Kaya, velayeti kendisinde bulunan küçük kızı Zeyno’ya miras hükümlerinin uygulanabilmesi için mahkemeye başvurdu.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000