TOKİ Osmaniye Yeşilyurt'ta 65 bin 387 TL'ye!

TOKİ Osmaniye Yeşilyurt'ta 65 bin 387 TL'ye! Toplu Konut İdaresi Başkanlığı, Osmaniye Yeşilyurt'ta bulunan 279 konutu satışa sunuyor. Konut fiyatları 65 bin 387 liradan başlıyor
 
Yazı Boyutu

Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ), Osmaniye Yeşilyurt'ta bulunan 279 konutu satışa sunuyor. Konutların fiyatları 65 bin 387 lira ile 76 bin 111 lira arasında değişiyor. Peşinat olarak konut bedelinin yüzde 10'u, yüzde 15'i ve yüzde 25'i ödeniyor. 96 ay ila 120 ay vade yapılıyor. Taksitler 408,67 TL ile 713,54 TL arasında değişiyor.

Başvurular, 29.05.2013-21.06.2013 tarihleri arasında T.C. Ziraat Bankası A.Ş. yetkili şubelerinden yapılabiliyor. Başvuru bedeli ise 2 bin TL olarak belirlendi.

Detaylı bilgi için; www.toki.gov.tr

İrtibat telefonu: 444 86 54

Sinem Öztürk/Emlaktasondakika.com

 

Firma GAP İnşaat
Proje Metropol İstanbul
Telefon 444 82 92
Adres Metropol İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Dünyanın en uzun kanyonuna Cam Teras!
22.05.2015 15:56
Uşak’ın Ulubey ilçesinde bulunan Ulubey Kanyonları’nda yapımı tamamlanan Cam Teras projesi törenle açıldı.
42 Maslak, Berker’i tercih ediyor!
22.05.2015 13:20
Mimari projelerini Metex Design’ın yaptığı 553 rezidans daire, ofis, otel ve alışveriş merkezinden oluşan 42 Maslak’ta Berker by Hager tercih edildi
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, KENTGES'e hız verdi!
22.05.2015 12:42
KENTGES, yayınlandığı tarihten itibaren 13 ayrı merkezi kurum/kuruluş ve yerel yönetimlerce uygulanıyor
Gayrimenkul sektörüne nitelikli eleman geliyor!
22.05.2015 11:00
Gayrimenkul danışmanlığı sektörünün başarılı şirketlerinden Era Gayrimenkul, başlattığı Emlak Reklam ve Araştırma Kursu ile adından söz ettiriyor.
ÖYK, o gayrimenkuller için onay verdi!
22.05.2015 10:38
Özelleştirme Yüksek Kurulu özelleştirme kapsamına aldığı gayrimenkullerin imar planı değişiklikleri ve ihale sonuçlarına yönelik kararını açıkladı.
Yüksekova'daki havalimanı 26 Mayıs'ta açılıyor!
22.05.2015 10:24
Hakkari'nin Yüksekova ilçesindeki havalimanı, terör örgütünün tüm engelleme çabalarına rağmen tamamlandı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan Nissibi Köprüsü'nü açtı!
21.05.2015 21:51
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye’nin 3. büyük asma köprüsü olan Nissibi Köprüsü’nün açılışını gerçekleştirdi.
TOKİ, Hakkari’de öğrenci yurdu yapacak!
21.05.2015 17:19
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Hakkari’de 500 kişilik yurt yatırımı yapacağını açıkladı.
Dubai’ye 4600 metrekarelik Apple mağazası geliyor!
21.05.2015 16:49
Amerikalı teknoloji devi Apple'ın Dubai’de 4600 metrekarelik mağaza açacağı iddia ediliyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Salim Taşçı
TARIMIMIZA NE OLDU?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000