Ofislerde hangi kriterlere dikkat etmek gerekiyor?
Hüseyin Oflaz: Şehirleri önce kurup sonra planlıyoruz
CVK Park Bosphorus'un suitlerine yoğun ilgi!
Özyurtlar, Cityscape’te dört projesini tanıtacak
3. köprü bağlantı yolları ihalesi için erteleme!

TOKİ Osmaniye Yeşilyurt'ta 65 bin 387 TL'ye!

TOKİ Osmaniye Yeşilyurt'ta 65 bin 387 TL'ye! Toplu Konut İdaresi Başkanlığı, Osmaniye Yeşilyurt'ta bulunan 279 konutu satışa sunuyor. Konut fiyatları 65 bin 387 liradan başlıyor
 
Yazı Boyutu

Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ), Osmaniye Yeşilyurt'ta bulunan 279 konutu satışa sunuyor. Konutların fiyatları 65 bin 387 lira ile 76 bin 111 lira arasında değişiyor. Peşinat olarak konut bedelinin yüzde 10'u, yüzde 15'i ve yüzde 25'i ödeniyor. 96 ay ila 120 ay vade yapılıyor. Taksitler 408,67 TL ile 713,54 TL arasında değişiyor.

Başvurular, 29.05.2013-21.06.2013 tarihleri arasında T.C. Ziraat Bankası A.Ş. yetkili şubelerinden yapılabiliyor. Başvuru bedeli ise 2 bin TL olarak belirlendi.

Detaylı bilgi için; www.toki.gov.tr

İrtibat telefonu: 444 86 54

Sinem Öztürk/Emlaktasondakika.com

 

Firma GAP İnşaat
Proje Metropol İstanbul
Telefon 444 82 92
Adres Metropol İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Konut kredisine 140.7 milyar lira harcadık!
27.08.2015 16:35
BDDK, tüketici kredilerinin 140 milyar 79 milyon lirasının konut için harcandığını açıkladı.
20 yıl sonrasının dönüşüm konutlarını üretiyoruz
27.08.2015 15:50
Kentsel dönüşüm çalışmaları hakkında açıklamalar yapan Geçmiş Şehir Plancısı ve İmpo İmar YKB Hüseyin Oflaz. Dikkatli olmalı tavsiye etti.
Evrenpark Fenerbahçe 6 bin dolardan başlıyor!
27.08.2015 15:03
Caddepark Erenköy ve Aydoğanpark Tuzla projeleriyle dikkat çeken Aydoğan İnşaat, kentsel dönüşüm projelerine Evrenpark Fenerbahçe ile devam ediyor.
Özak GYO’dan 55 milyon liralık kâr!
27.08.2015 13:49
Portföyünde konut, ofis, turizm gibi alanlarda gayrimenkulleri bulunan Özak GYO, 2015 yılı Ocak-Haziran döneminde 54,8 milyon TL net kar elde etti.
Muğla’da 5 bine yakın binaya yıkım kararı!
27.08.2015 11:57
Muğla Belediyesi’nin kaçak yapılaşmayla ilgili başlattığı çalışma ile 5 bine yakın binaya yıkım kararı verildi.
İder Mobilya’nın genç odalarında yüzde 25 indirim!
26.08.2015 16:15
İder Mobilya’nın koleksiyonlarına bu sezon dahil ettiği genç odası takımları yaz sonu kampanyasıyla yüzde 25’e varan indirimlerle satışa sunuluyor.
TOKİ Beyşehir konutları için başvuru tarihi uzatıldı
26.08.2015 14:22
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Konya Beyşehir'de hayata geçireceği konutlar için başvuru tarihini 28 Ağustos'a kadar uzattı.
Riverside projesinde fiyatlar 6 bin liradan başlıyor!
26.08.2015 12:22
Eyüp-Göktürk’te yapılan ve yaşamın başladığı Riverside’daki dairelerin metrekare fiyatları 6.000 TL'den başlıyor.
İstanbul'da 28 Ağustos'ta elektrik kesintisi!
26.08.2015 12:13
İstanbul Anadolu Yakası'nın Ataşehir, Şile, Maltepe, Beykoz, Ümraniye, Kartal ve Tuzla ilçelerinde 28 Ağustos'ta elektrik kesintisi yapılacak.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000