İETT'den vatandaşa doğum günü sürprizi!
Tema İstanbul’da ayrıcalıklı yaşam başlıyor
Canan Business’ın satış ofisi hizmete girdi
Güneşi aynadan görüyorlar!
Mardan Palace Hotel'e haciz kararı çıktı!

TOKİ Milas Evleri'nde ilk etap tamamlandı!

TOKİ Milas Evleri'nde ilk etap tamamlandı! Muğla'nın Milas ilçesinde yapımına geçtiğimiz yıl mart ayında başlanan TOKİ'ye ait 300 Konutluk Yoksul Evler Projesi bitme aşamasına geldi
 
Yazı Boyutu

Muğla'nın Milas ilçesinde yapımına geçtiğimiz yıl mart ayında başlanan TOKİ'ye ait 300 Konutluk Yoksul Evler Projesi bitme aşamasına geldi.

TOKİ resmi internet sitesinde tamamlanan ve devam eden uygulamalar kategorisinde evlerin yüzde 93'ünün tamamlandığı belirtildi. Müteahhit firmanın az sayıda eleman bıraktığı konutların ilk tesliminin gerçekleştiği öğrenildi. Konutların ilk teslimatı gerçekleşirken, yeni başvurular için henüz herhangi bir açıklama yapılmadı. 75. Yıl Milas Devlet Hastanesi yakındaki konutların peyzaj ve çevre düzenlemesine de başlandı.
 
Habertürk Egeli

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Erzincan'da 2 milyon 247 bin TL'ye satılık arsa!
29.07.2015 11:34
Erzincan'ın Merkez- Fatih Mahallesi'nde yer alan 2 milyon 247 bin TL'lik arsa satışa sunuldu.
IMF, Türkiye ekonomisini değerlendirdi
29.07.2015 10:50
IMF, "Yüksek dış finansman ihtiyacı, Türkiye'nin ters sermaye akımlarına karşı kırılganlığının sürmesine neden oluyor"
Üsküdar Belediyesi'nden metro çalışması hakkında açıklama!
28.07.2015 15:26
Üsküdar Belediyesi Üsküdar-Ümraniye-Çekmeköy-Sancaktepe metro inşaatı çalışmaları sırasında binalarda meydana gelen hasarla ilgili açıklama yaptı.
Tema İstanbul, Daikin Airfel’i tercih etti!
28.07.2015 15:10
Türkiye’nin en büyük karma projesi Tema İstanbul, ısıtma ihtiyaçlarının çözümünde Daikin’i tercih etti.
24 GPY Türkiye'de ilk Gayrimenkul Yatırım Fonları’nı kuracak
28.07.2015 14:09
24 Gayrimenkul Portföy Yönetim Şirketi, Türkiye’nin ilk gayrimenkul yatırım fonlarının kuruluşu için hazırlıklarını tamamlamak üzere.
Türklerin Batum'a ilgisi yoğun!
28.07.2015 11:54
Gürcistan’ın liman kenti Batum'a bir yılda giden 4.5 milyon turistin 3.5 milyonunu Türkler oluşturuyor.
Batı Mahal, doğanın merkezinde bir yaşam sunuyor
28.07.2015 10:43
Doğa içinde malikane konforu yaşatan Batı Mahal, lokasyonuyla merkezi noktalara erişim kolaylığı da sağlıyor
Ziraat Bankası Azerbaycan'da faaliyete başladı!
28.07.2015 10:28
Ziraat Bankası’nın Azerbaycan’daki iştiraki Ziraat Bank Azerbaycan ASC faaliyete başladı.
Avanos'taki tahta köprüyü sallayan 88 lira ödeyecek
27.07.2015 17:02
Nevşehir'in Avanos ilçesinde Kızılırmak üzerindeki asma köprünün güvenliğini sallayarak tehlikeye düşürenlere 88 lira para cezası uygulanacak.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Uğurcan Tokay
Asosyalleştiren sosyallik; AVM
Hüseyin Belibağlı
Gayrimenkul sektörü hareketli
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000