TOKİ Gaziantep Beykent'te teslimler 13 Mayıs'ta başlıyor!

TOKİ Gaziantep Beykent'te teslimler 13 Mayıs'ta başlıyor! Toplu Konut İdaresi tarafından Gaziantep'de inşa edilen Beykent Toplu Konutları'nda ev bekleyenlere müjdeli haber... Teslimler 13 Mayısta başlıyor
30.04.2013 - 11:33
Yazı Boyutu

Toplu Konut İdaresi tarafından Gaziantep'de inşa edilen Beykent Toplu Konutları'nda ev bekleyenlere müjdeli haber! 

Toplu konut İdaresi Gaziantep'te inşa ettiği Beykent Konutları'nda 13 Mayıs'ta teslimlere başlıyor. Projeden ev sahibi olanların yaklaşık 6 aydan bu yana bekledikleri teslimlere ilişkin bir açıklama yapan TOKİ, konutların teslimi ile ilgili olarak 6 Mayıs 2013 tarihinde teslim programının web sitesinde açıklanacağı, 13 Mayıs 2013 tarihinden itibarende konutların teslim edilmeye başlanacağı belirtildi.

TOKİ tarafından Aile ve Sosyal Yardım Bakanlığı için Baştaş İnş.San.ve Tic .Ltd. Şti. tarafından üretilen Beykent 2. etapta 636 konut bulunuyor. Projede 2+1 ve 1+1 tipinde konutlar yer alıyor. 404 adet  2+1 tipindeki konutlar 67 metrekare kullanım alanına sahipken 232 adet inşa edilen 1+1'ler ise 47 metrekare kullanım alanına sahip bulunuyor.

Hüseyin Belibağlı/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Zincirleme kazada 13 kişi hayatını kaybetti!
29.03.2015 23:11
Şanlıurfa'da Şanlıurfa-Akçakale karayolunun TOKİ bağlantısı mevkinde 3 aracın karıştığı zincirleme trafik kazası meydana geldi.
Şirketlerin tamamı 5 yıl içinde e-faturaya geçecek
29.03.2015 23:02
TÜRKKEP şirketi Genel Müdürü Yüksel Samast 5 yıl içinde şirketlerin tamamının e-faturaya geçmesinin planlandığını ve hızlı bir akış olacağını belirtti
Fethiye'de belediye iskelesinin özelleştirilmesine tepki
29.03.2015 19:27
Muğla'nın Fethiye ilçesinde bir grup, Göcek Mahallesi'nde bulunan belediye iskelesinin özelleştirilmeye açılmasına tepki gösterdi ve eylem yaptı.
Depremde yıkılan lise yeniden inşa ediliyor
29.03.2015 17:41
Van'da 1948 yılında yapılan ve 2011 depremlerinde ağır hasar aldığı için yıkımı gerçekleştirilen Atatürk Lisesi, yeniden yapılıyor.
Konya'da kuvvetli rüzgar çatı uçurdu
29.03.2015 17:24
Konya'nın Ereğli ilçesinde etkili olan hızı saatte 50 kilometreyi bulan kuvvetli rüzgar, yapımı devam eden cezaevinin çatısını uçurdu.
Vatandaşın yaka silktiği sürpriz cezalar tarihe karışıyor
29.03.2015 13:58
Vatandaşın 'yaka silktiği' konuların başında gelen, tebligatı aylar sonra yapılan trafik cezaları tarihe karışacak.
Patlayan şofben, komşu dairenin duvarını deldi!
29.03.2015 13:49
Eskişehir'de Iraklı sığınmacıların kaldığı tek katlı evin banyosunda bulunan elektrikli şofben patladı.
Türkiye'nin dört bir yanı bahar öncesi sele kapıldı
29.03.2015 13:19
Nisan ayına girmeye hazırlandığımız bu günlerde Türkiye'nin birçok yerinde aşırı yağışlardan dolayı sel meydana geldi.
Nişantaşı’nda Kıvanç Tatlıtuğ rüzgarı esti
29.03.2015 13:07
Nişantaşında sevgilisi Başak Dizer’le yemek yiyen ve yemeğin ardından restorandan ayrılan Kıvanç Tatlıtuğ, Arap turistlerin ilgi odağı oldu.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000