TOKi Düzce Beyköy'de 821 lira taksitle 3+1!

TOKi Düzce Beyköy'de 821 lira taksitle 3+1! TOKİ Düzce Beyköy Konutları'nda 119 metrekarelik 3+1 ev 115 bin 978 liraya satılıyor...
 
Yazı Boyutu

 

TOKİ Düzce Beyköy projesi kapsamında üretilen bir daire 115 bin 978 liraya satılıyor. 119 metrekare büyüklükteki daire 3 oda ve 1 salondan oluşuyor. Yüzde 15 peşinatla satılan ev için 120 ay vade yapılıyor. Aylık taksitler 821 liradan başlıyor. 
 
TOKİ Düzce Beyköy'de başvurular 3 Aralık'ta başlayacak ve 31 Aralık'a kadar sürecek. 
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
TOKİ, 98 bin liraya daire sahibi yapacak!
20.04.2015 17:32
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Edirne Fırınlarsırtı’nda alt gelir grubu için uygun fiyatlarla daire sahibi yapacak.
Diyarbakır'da ilk güneş enerjisi santrali kuruldu!
20.04.2015 16:58
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi’nin, doğa dostu kaynaklara dikkat çekmek için hayata geçirdiği bölgenin ilk güneş enerji santrali yarın açılıyor.
Mai’de şimdi kullanmaya başla, ödemeler gelecek yıla
20.04.2015 16:50
FerYapı’nın İstanbul’un gelişim potansiyeli en yüksek bölgelerinden Kartal’da inşa ettiği Mai Residence’da ödemeler bir yıl erteleniyor.
DKY Kartal’ın ofis bloğu erken uçacak
20.04.2015 16:42
DKY Kartal Projesi içinde yer alan ofis bloğu ile ilgili çok fazla talep alınca Haziran için planlanan satış takvimi daha erkene çekilecek.
İstanbul’un çatıları yeşillenecek!
20.04.2015 16:18
Yeşil çatılar konusunda dünyadaki en büyük organizasyon olan 4. Uluslararası Yeşil Çatı Kongresi bu yıl ilk kez İstanbul’da düzenleniyor.
Evdekifirsat.com konut marketi gibi çalışıyor
20.04.2015 16:07
Tüketicinin isteği doğrultusunda markalı konutların satış ve pazarlamasını yapan Evdekifirsat.com, şimdi de beyaz eşyaları hediye ediyor.
Ev kadınıydı, imalathane kurup patron oldu!
20.04.2015 14:22
Eşinden boşandıktan sonra 4 çocuğuna bakmak için mantı yapıp satarak para kazanmaya çalışan Fadime Şahin, şimdi 4 kişiye istihdam sağlıyor.
İş ve işçi güvenliğinde yeni dönem!
20.04.2015 13:57
Doka koruma perdesi sayesinde işçiler yüksekte güvenli oluyor ve 50. katta bile zeminde çalışıyormuş gibi hissediyor.
Ofiste akıllı mobilya dönemi başladı!
20.04.2015 13:29
Günün büyük kısmının geçirildiği ofislerde tercih, kolay kullanım sunan ve sağlıklı mobilyalar oluyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BEN HAKLIYDIM ABİ…
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000