En güzel bahçe ödülü verilen yerden yol geçirecekler
Viaport Marina'dan yunus eğlence parkı açıklaması!
Evinizin tam ortasından bir ağaç geçse...
Otel projesi iptal edildi!
İddialara çok sert yanıt geldi!

AYES Akdeniz Yapı Elemanları 15 milyon liraya inşaat sektöründe!

AYES Akdeniz Yapı Elemanları 15 milyon liraya inşaat sektöründe! AYES Akdeniz Yapı Elemanları, 15 milyon 28 bin lira sermaye ile kuruldu. Şirketin genel merkezi Merter Metropol Center’da yer alıyor
 
Yazı Boyutu

AYES Akdeniz Yapı Elemanları, 15 milyon 28 bin lira sermaye ile kuruldu. Şirketin genel merkezi Merter Metropol Center'da yer alıyor

AYES Akdeniz Yapı Elemanları Şirketi, 15 milyon 28 bin 200 liralık sermayesiyle gayrimenkul sektöründeki yaşamına başladı. Güngören'de kurulan şirketin merkezi Merter Metropol Center içerisinde yer alıyor.

İş sözleşmesi için tıklayın!

Uğurcan Tokay/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Fahriye Evcen'in evinde tarih köşesi!
07.07.2015 14:41
Boğaziçi Üniversitesi Tarih Bölümü mezunu olan Fahriye Evcen, evinin tarih köşesini Instagram’dan paylaştı.
Bu otel iç tasarımıyla ilgi çekiyor!
07.07.2015 14:18
Hollanda'nın başkenti Amsterdam'ın batı semtinde bulunan "Hotel Not Hotel", isminin yanı sıra iç dizaynının farklılığıyla ilgi çekiyor.
Evsizlik vekillerin cebini yakıyor
07.07.2015 14:02
Hükümet kurma çalışmalarının uzaması ve erken seçim ihtimalinin gündemden düşmemesi de Ankara dışından evini taşımaya hazırlanan vekilleri zorda bırak
İnşaat sektörü “nitelikli yeşilin” önünü açıyor
07.07.2015 13:53
Ankara’da belediyeler kentlerin yeşil görünüm kazanması için çalışmalarda bulunurken, inşaat sektörü de “yeşile yatırım” konusuna dikkat çekiyor.
Düzce’de 3.8 büyüklüğünde deprem
07.07.2015 09:19
Düzce’de bu sabah 08.08 sıralarında deprem meydana geldi.
Avrupark Bahçekent’te daireler 204 bin liradan başlıyor!
06.07.2015 17:29
Cihan İnşaat ve Konut Yapı tarafından hayata geçirilen Avrupark Bahçekent projesinde dilediğiniz her anı doğa ile iç içe geçirebilirsiniz.
İstanbul'daki Miniatürk'ün benzeri Eskişehir'e yapılacak
06.07.2015 15:49
Eskişehir'de yapımı süren ve Türk coğrafyasındaki yaklaşık 30 mimari eserin minyatürlerinin bulunduğu müze Eylül ayında yapılacak açılışa hazırlanıyor
Mersin'deki antik kentin caddeleri gün yüzüne çıkıyor
06.07.2015 14:28
Mersin'deki Soli Pompeipolis Antik Kenti'nde başlayacak olan kazı çalışmaları ile Roma dönemine ait sütunlu caddenin devamı ortaya çıkarılacak.
Rıza Sarraf'ın yalılarına ne olacak?
06.07.2015 13:36
Murat Bardakçı Habertürk gazetesindeki bugünkü yazısında Rıza Sarraf'ın Kanlıca'daki yalılarından söz etti.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Hüseyin Belibağlı
Biraz mola verelim ama uzamasın
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uğurcan Tokay
Bekleme zamanı değil!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000