Bacamatik komşunun yemek kokusunu önleyecek!

Bacamatik komşunun yemek kokusunu önleyecek! Kayseri'de oturduğu evin mutfak bacasından içeriye yayılan yemek kokusunu önlemek için çözüm arayan girişimci, 'bacamatik' ismini verdiği bir cihaz üretti.
 
Yazı Boyutu

Kayseri'de oturduğu evin mutfak bacasından içeriye yayılan yemek kokusunu önlemek için çözüm arayan girişimci, 'bacamatik' ismini verdiği bir cihaz üretti.

Evine dolan sucuk, haşlanmış lahana, balık ve soğan kokusundan dertli olan Mehmet Emin Yılmaz, 3 yıllık araştırmayla 'bacamatik' ismini verdiği bir ürünü geliştirdi. Mutfak bacasına takılan bacamatik, aspiratör veya davlumbaz çalışmadığı durumlarda içinde bulunan geri dönüşü önleme sistemi (klape) sayesinde deliği kapatarak, bacadan ortama sızan koku, toz ve haşereleri engelliyor. Ürün, mutfak bacalarının yanı sıra mutfak havalandırması, mutfak duvarından dış ortama açılan havalandırmalar ile müstakil evlerde dışarıdan gelen soğuk havayı önlemek amacıyla da kullanılıyor. Yılmaz, ürünü, internet üzerinden kargo ücreti dahil 19 liradan sattıklarını ifade ediyor.

Zaman-İSMAİL YILDIZ

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Kleopatra’dan gelen zarafet artık evinizde!
24.05.2015 16:32
Geçmişi Kleopatra’dan günümüze kadar uzanan josephine koltuklar, modern çağda Fuga Mobilya dokunuşuyla evlerinize konuk oluyor.
Emekliye 3 zam birden geliyor!
24.05.2015 14:23
Temmuz'da emeklilere yönelik rutin zamma ek olarak seyyanen artış ve kesinti zammı devreye girecek.
Başakşehir Spor Parkı hizmete açıldı!
24.05.2015 09:14
Başakşehir halkına tüm spor dallarında hizmet verecek olan Başakşehir Spor Parkı hizmete girdi.
Keten Grup, 38. yılına özel bir etkinlik düzenledi!
23.05.2015 15:53
İnşaat sektörünün başarılı şirketlerinden Keten Grup, 38 yıldır butik ve prestijli inşaat projelerini İstanbul’un seçkin semtlerinde hayata geçiriyor.
Türkiye Petrolleri’nden satılık gayrimenkuller…
23.05.2015 11:40
Türkiye Petrolleri A.O. Adıyaman Bölge Müdürlüğü, Adıyaman Gerger’de Lokasyon Sahası ve Biriktirme Havuzu niteliğindeki gayrimenkulleri satışa çıkardı
Madonna evine Türk hamamı yaptırıyor!
23.05.2015 17:21
Dünyaca ünlü şarkıcı Madonna, Türk hamamı da içeren SPA merkezi yaptırıyor.
TOKİ Gaziantep Beykent 2015 kura sonuçları belli oldu!
22.05.2015 17:03
Gaziantep TOKİ Beykent Evleri'nde 2015 yılı kapsamında satışa sunulan 888 alt gelir grubu ve normal kategorideki konutların kura sonuçları belli oldu.
Dünyanın en uzun ikinci kanyonuna Cam Teras!
22.05.2015 15:56
Uşak’ın Ulubey ilçesinde bulunan Ulubey Kanyonları’nda yapımı tamamlanan Cam Teras projesi törenle açıldı.
42 Maslak, Berker’i tercih ediyor!
22.05.2015 13:20
Mimari projelerini Metex Design’ın yaptığı 553 rezidans daire, ofis, otel ve alışveriş merkezinden oluşan 42 Maslak’ta Berker by Hager tercih edildi
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Salim Taşçı
TARIMIMIZA NE OLDU?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000