Bacamatik komşunun yemek kokusunu önleyecek!

Bacamatik komşunun yemek kokusunu önleyecek! Kayseri'de oturduğu evin mutfak bacasından içeriye yayılan yemek kokusunu önlemek için çözüm arayan girişimci, 'bacamatik' ismini verdiği bir cihaz üretti.
 
Yazı Boyutu

Kayseri'de oturduğu evin mutfak bacasından içeriye yayılan yemek kokusunu önlemek için çözüm arayan girişimci, 'bacamatik' ismini verdiği bir cihaz üretti.

Evine dolan sucuk, haşlanmış lahana, balık ve soğan kokusundan dertli olan Mehmet Emin Yılmaz, 3 yıllık araştırmayla 'bacamatik' ismini verdiği bir ürünü geliştirdi. Mutfak bacasına takılan bacamatik, aspiratör veya davlumbaz çalışmadığı durumlarda içinde bulunan geri dönüşü önleme sistemi (klape) sayesinde deliği kapatarak, bacadan ortama sızan koku, toz ve haşereleri engelliyor. Ürün, mutfak bacalarının yanı sıra mutfak havalandırması, mutfak duvarından dış ortama açılan havalandırmalar ile müstakil evlerde dışarıdan gelen soğuk havayı önlemek amacıyla da kullanılıyor. Yılmaz, ürünü, internet üzerinden kargo ücreti dahil 19 liradan sattıklarını ifade ediyor.

Zaman-İSMAİL YILDIZ

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Sapanca Mesken projesinin detayları açıklandı!
27.04.2015 17:23
Siyo İnşaat projesi olan Sapanca Mesken, 4 bin metrekare üzerinde 4 adet müstakil villadan oluşuyor.
TOKİ konutları Türkiye'nin en sağlam binaları kategorisinde!
27.04.2015 16:21
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Mehmet Ergün Turan, bugün AA Finans Masası'nın konuğu oldu ve sektörle ilgili önemli açıklamalar yaptı.
Doğru nefes al, hastalıktan korun!
27.04.2015 15:53
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından çalışanlar için düzenlenen 'Doğal nefes çalışması' semineri ile doğru şekilde nefes almanın önemi anlatıldı.
Çekmeköy’de konut almanın tam zamanı!
27.04.2015 14:50
216 Yapı tarafından İstanbul Çekmeköy’de hayata geçirilen 216 Butik Plus Rezidans ev alacaklara ödemeyi kolaylaştıran seçenekler sunuyor.
İnternetten alışverişte büyük değişiklik!
27.04.2015 10:22
İnternetten alışveriş yapanlar müjde. E-ticaret yasasına büyük değişiklikler geliyor.
"O kadar malı eşimin üstüne yaptım, pişmanım!"
27.04.2015 09:40
Feryal Gülman’ın 200 milyon liralık boşanma davası açtığı Kemal Gülman, ‘duygusallığı’ yüzünden pişmanlık yaşadığını söyledi.
Yatırım Zirvesi'yle 1.5 trilyon dolarlık fon İstanbul’a geliyor!
26.04.2015 21:37
Bu yıl ikincisi düzenlenecek olan Uluslararası Yatırım Zirvesi’nin Başkanı Haşim Süngü, Türkiye'ye yatırım akacağını söyledi.
Temesist, insansız çalışacak akıllı depolar üretecek
26.04.2015 19:51
Depo ve raf sistemleri sektöründe dünyanın önde gelen üreticilerinden Temesist, tamamen insansız çalışacak akıllı depoları üretmek için harekete geçti
İstanbul'da elektrik kesintisi sürüyor! İşte detaylar...
26.04.2015 19:32
İstanbul'da uzun süredir yaşanan elektrik kesintileri devam ederken Anadolu Yakası'nın bazı ilçelerinde 28 Nisan'da da elektrik verilmeyecek.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000