Bacamatik komşunun yemek kokusunu önleyecek!

Bacamatik komşunun yemek kokusunu önleyecek! Kayseri'de oturduğu evin mutfak bacasından içeriye yayılan yemek kokusunu önlemek için çözüm arayan girişimci, 'bacamatik' ismini verdiği bir cihaz üretti.
26.04.2012 - 10:55
Yazı Boyutu

Kayseri'de oturduğu evin mutfak bacasından içeriye yayılan yemek kokusunu önlemek için çözüm arayan girişimci, 'bacamatik' ismini verdiği bir cihaz üretti.

Evine dolan sucuk, haşlanmış lahana, balık ve soğan kokusundan dertli olan Mehmet Emin Yılmaz, 3 yıllık araştırmayla 'bacamatik' ismini verdiği bir ürünü geliştirdi. Mutfak bacasına takılan bacamatik, aspiratör veya davlumbaz çalışmadığı durumlarda içinde bulunan geri dönüşü önleme sistemi (klape) sayesinde deliği kapatarak, bacadan ortama sızan koku, toz ve haşereleri engelliyor. Ürün, mutfak bacalarının yanı sıra mutfak havalandırması, mutfak duvarından dış ortama açılan havalandırmalar ile müstakil evlerde dışarıdan gelen soğuk havayı önlemek amacıyla da kullanılıyor. Yılmaz, ürünü, internet üzerinden kargo ücreti dahil 19 liradan sattıklarını ifade ediyor.

Zaman-İSMAİL YILDIZ

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Yurtdışı müteahhitlik belgeleri yenileniyor!
30.03.2015 13:01
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, ülkemizi yurtdışında temsil edebilecek müteahhitlik firmalarına Yurtdışı Müteahhitlik Belgesi veriyor.
Arena, Emirates Stadı’ndan kopya mı çekecek?
30.03.2015 00:41
Beşiktaş Yönetimi, yeni sezonda açılması planlanan Vodafone Arena’nın zemini için 1.5 milyon Euro ödeyecek.
Deprem olsa İstanbullu açıkta!
30.03.2015 11:53
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, CHP İstanbul Milletvekili Umut Oran’ın, beklenen büyük İstanbul depremiyle ilgini soru önergesini yanıtladı.
2 ülkede 2 büyük deprem!
30.03.2015 11:40
Papua Yeni Gine'de 7,7 büyüklüğünde, Çin'de ise 5,5 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
Zincirleme kazada 13 kişi hayatını kaybetti!
29.03.2015 23:11
Şanlıurfa'da Şanlıurfa-Akçakale karayolunun TOKİ bağlantısı mevkinde 3 aracın karıştığı zincirleme trafik kazası meydana geldi.
Şirketlerin tamamı 5 yıl içinde e-faturaya geçecek
29.03.2015 23:02
TÜRKKEP şirketi Genel Müdürü Yüksel Samast 5 yıl içinde şirketlerin tamamının e-faturaya geçmesinin planlandığını ve hızlı bir akış olacağını belirtti
Fethiye'de belediye iskelesinin özelleştirilmesine tepki
29.03.2015 19:27
Muğla'nın Fethiye ilçesinde bir grup, Göcek Mahallesi'nde bulunan belediye iskelesinin özelleştirilmeye açılmasına tepki gösterdi ve eylem yaptı.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Konya'da kuvvetli rüzgar çatı uçurdu
29.03.2015 17:24
Konya'nın Ereğli ilçesinde etkili olan hızı saatte 50 kilometreyi bulan kuvvetli rüzgar, yapımı devam eden cezaevinin çatısını uçurdu.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000