Efes de Dünya Miras Listesi'nde!
İzmit Körfez Köprüsü'nün en ağır parçası kaldırılıyor
Bruce Willis'in rüya evi görüntülendi!
Ev taşırken nelere dikkat edilmeli?
TOKİ'den Karadeniz'e 592 konut!

Zephyros Gökçeada'da fiyatlar ne kadar?

Zephyros Gökçeada Dtrk tarafından hayata geçirilen Gökçeada'nın ilk konut projesi Zephyros'da yer alan daireler 57 bin 500 liradan başlayan fiyatlarla alıcılarını bekliyor.
 
Yazı Boyutu

Gökçeada'nın 41 konuttan oluşan Zephyros projesi değerli taşların adlarını taşıyan bölümlerden oluşuyor. Aquamarin, elmas, kuvars, lal, sapphire, yakut, yeşim ve zümrüt adı verilen bloklardan oluşan projede 1+1, 2+1 ve 2+1 dubleks ve kişiye özel tasarlanacak 3+1 daire tiplerinde konutlar bulunuyor.

FİYAT LİSTESİ

Projede yer alan dairelerden; 47 ile 62 metrekarelik 1+1'ler 57 bin 500 lira ile 73 bin liradan, 64 ile 81 metrekarelik 2+1'ler 79 bin lira ile 99 bin liradan ve 81 ile 117 metrekarelik 2+1 dubleks daireler ise 97 bin lira ile 140 bin liradan satılmakta.

Zephyros projesinde 30 Aralık'a kadar geçerli olan lansman fiyatlarına Ocak ayı itibariyle zam gelecek.

TESLİM TARİHİ

2012 yılının Aralık ayında konut teslimlerinin yapılacağı Zephyros projesinin sosyal olanakları arasında; geniş bahçeler, çocuk oyun parkı, dinlenme alanları, yürüyüş yolları, peyzaj alanları, otoparklar ve seyir terasları yer almakta.

Zephyros İletişim Bilgileri

Web adresi: www.adasenicagiriyor.com

Mail: info@adasenicagiriyor.com

Telefon : 0 286 214 27 79

Faks : 0 286 214 2809

Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
57 BİN LİRADAN BAŞLIYOR!
22.12.2011 - 14:00
Zephyros teslim tarihi
21.12.2011 - 18:35
Zephyros fiyat listesi
21.12.2011 - 18:34
Sektörden Haberler
Çin'den flaş Türkiye uyarısı!
05.07.2015 13:47
Çin, Türkiye’ye seyahat edecek vatandaşlarını Türkiye’de yaşanan Çin karşıtı protestolara karşı uyardı.
Konya’da doğalgaz patlaması!
04.07.2015 16:44
Konya'da bir binanın üst katında doğalgaz sıkışması sonucu meydana geldiği iddia edilen patlamada, 1 kişi ağır yaralandı.
Cumhurbaşkanlığı Külliyesi kapılarını basına açtı
04.07.2015 13:57
Cumhurbaşkanlığı Külliyesi, Cumhurbaşkanlığı Basın Başdanışmanlığı'nca gerçekleştirilen tanıtım gezisiyle gazetecilere kapılarını açtı.
Anadolu Yakası’nda elektrik kesintisi!
04.07.2015 12:45
İstanbul Anadolu Yakası Elektrik Dağıtım AŞ, Anadolu Yakası’ndaki bazı ilçelerde 6 Temmuz’da elektrik kesintisi uygulanacağını açıkladı.
Kumburgaz, Miami olacak!
03.07.2015 16:59
Büyükçekmece'ye 35 bin villa Kumburgaz'a rezidans yazlık geliyor.
İstanbul'a turist akını!
03.07.2015 16:25
İstanbul Kültür ve Turizm Müdürlüğü verilerine göre, İstanbul'a 6 ayda, geçen yıla göre yüzde 5,5 artışla 5 milyon 680 bin 398 turist geldi.
Evora İstanbul’un kısmi geçici kabulüne onay!
03.07.2015 15:34
Teknik Yapı tarafından İstanbul’un en hızlı gelişen bölgelerinden Tuzla’da hayata geçirilen Tuzla Evora İstanbul’un kısmi geçici kabulü yapıldı.
Osmaniye’deki inşaatta çökme!
03.07.2015 13:12
Osmaniye’de bir inşaatta yaşanan çökme sonucu 4'ü Suriyeli olmak üzere 7 işçi yaralandı.
Gülman Group ile Norm Yapı’nın mayası tuttu
02.07.2015 17:44
Bodrum Gündoğan’da geliştirilen Fiera Vista’da buluşan Gülman Group ile Norm Yapı iyi bir sinerji yakaladı.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
Trençkotum da, Evim de Marka...
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uğurcan Tokay
Bekleme zamanı değil!
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000