Zephyros Gökçeada'da fiyatlar ne kadar?

Zephyros Gökçeada Dtrk tarafından hayata geçirilen Gökçeada'nın ilk konut projesi Zephyros'da yer alan daireler 57 bin 500 liradan başlayan fiyatlarla alıcılarını bekliyor.
 
Yazı Boyutu

Gökçeada'nın 41 konuttan oluşan Zephyros projesi değerli taşların adlarını taşıyan bölümlerden oluşuyor. Aquamarin, elmas, kuvars, lal, sapphire, yakut, yeşim ve zümrüt adı verilen bloklardan oluşan projede 1+1, 2+1 ve 2+1 dubleks ve kişiye özel tasarlanacak 3+1 daire tiplerinde konutlar bulunuyor.

FİYAT LİSTESİ

Projede yer alan dairelerden; 47 ile 62 metrekarelik 1+1'ler 57 bin 500 lira ile 73 bin liradan, 64 ile 81 metrekarelik 2+1'ler 79 bin lira ile 99 bin liradan ve 81 ile 117 metrekarelik 2+1 dubleks daireler ise 97 bin lira ile 140 bin liradan satılmakta.

Zephyros projesinde 30 Aralık'a kadar geçerli olan lansman fiyatlarına Ocak ayı itibariyle zam gelecek.

TESLİM TARİHİ

2012 yılının Aralık ayında konut teslimlerinin yapılacağı Zephyros projesinin sosyal olanakları arasında; geniş bahçeler, çocuk oyun parkı, dinlenme alanları, yürüyüş yolları, peyzaj alanları, otoparklar ve seyir terasları yer almakta.

Zephyros İletişim Bilgileri

Web adresi: www.adasenicagiriyor.com

Mail: info@adasenicagiriyor.com

Telefon : 0 286 214 27 79

Faks : 0 286 214 2809

Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
57 BİN LİRADAN BAŞLIYOR!
22.12.2011 - 14:00
Zephyros teslim tarihi
21.12.2011 - 18:35
Zephyros fiyat listesi
21.12.2011 - 18:34
Sektörden Haberler
Facebook depresyona sürüklüyor!
06.05.2015 17:18
Yapılan araştırmaya göre Facebook kıskançlık duygularını tetikleyerek insanları depresyona sürüklüyor.
Enflasyon rakamları belli oldu!
04.05.2015 11:34
TÜFE nisanda yüzde 1,63, Yİ-ÜE yüzde 1,43, arttı. Yıllık enflasyon, tüketici fiyatlarında yüzde 7,91, yurt içi üretici fiyatlarında yüzde 4,80 oldu.
Homteks 2015 yaz koleksiyonu ile göz kamaştırıyor!
06.05.2015 15:09
Homteks 2015 Yaz Koleksiyonu, en moda duvar kağıtları ve kumaşları tüketicilerin beğenisine sunuyor.
Rings İstanbul, anneleri unutmadı!
06.05.2015 14:23
Rings İstanbul, düzenlediği kampanyayla hayatınızın en değerli varlığı annenize ya da eşinize Anneler Günü’nde unutulmaz bir hediye verme fırsatı sun
TOKİ Kayaşehir Kura Sonuçları yayınlandı!
06.05.2015 10:46
TOKİ Kayaşehir Kura Sonuçları belli oldu. TOKİ satışa çıkardığı alt gelir grubundaki 400 konutla Kayaşehir'de ev sahibi yaptı.
Elysium Art Şişli’nin yüzde 60’ı satıldı!
05.05.2015 14:51
Ofton İnşaat’ın Elysium Art Şişli projesi, kısa sürede yüzde 60 oranında satış başarısına ulaştı.
Bosch Grubu, yıllık değerlendirme toplantısı yapacak!
05.05.2015 14:48
Dünyanın önde gelen teknoloji ve servis sağlayıcılarından Bosch Grubu, Türkiye’de 100 yılı aşkın süredir ‘Yaşam için teknoloji’ sunuyor.
Kelebek Mobilya’dan mutfakları tümüyle değiştiren kampanya!
05.05.2015 14:42
Kelebek Mutfak, yüzde 15 indirimle sunduğu ürünlerini ‘Üçlü Ankastre Set veya Bulaşık Makinesi Hediye’ kampanyasıyla buluşturuyor.
Bahçetepe İstanbul’un bir parseli daha onaylandı!
05.05.2015 11:39
Emlak Konut GYO, projelerinden Bahçetepe İstanbul projesinin altyapı ve çevre düzenleme işlerinin kısmi geçici kabulü onaylandı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Selda Tanar
Peyzajda yeni yaklaşımlar…
Levent Çağrı İme
Eviniz sizi depremden koruyabilir mi?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000