DKY On Kağıthane’de başladı, 10 yerde daha olacak!
Belediyeye borçlanan 10 lüks siteye baskın!
Cityspace Global’de gözler Türkiye’de olacak
Emlaktasondakika'dan Cityscape Dubai'ye çıkarma!
İstanbul Park artık oto pazarı oldu!

Zephyros Gökçeada'da fiyatlar ne kadar?

Zephyros Gökçeada Dtrk tarafından hayata geçirilen Gökçeada'nın ilk konut projesi Zephyros'da yer alan daireler 57 bin 500 liradan başlayan fiyatlarla alıcılarını bekliyor.
 
Yazı Boyutu

Gökçeada'nın 41 konuttan oluşan Zephyros projesi değerli taşların adlarını taşıyan bölümlerden oluşuyor. Aquamarin, elmas, kuvars, lal, sapphire, yakut, yeşim ve zümrüt adı verilen bloklardan oluşan projede 1+1, 2+1 ve 2+1 dubleks ve kişiye özel tasarlanacak 3+1 daire tiplerinde konutlar bulunuyor.

FİYAT LİSTESİ

Projede yer alan dairelerden; 47 ile 62 metrekarelik 1+1'ler 57 bin 500 lira ile 73 bin liradan, 64 ile 81 metrekarelik 2+1'ler 79 bin lira ile 99 bin liradan ve 81 ile 117 metrekarelik 2+1 dubleks daireler ise 97 bin lira ile 140 bin liradan satılmakta.

Zephyros projesinde 30 Aralık'a kadar geçerli olan lansman fiyatlarına Ocak ayı itibariyle zam gelecek.

TESLİM TARİHİ

2012 yılının Aralık ayında konut teslimlerinin yapılacağı Zephyros projesinin sosyal olanakları arasında; geniş bahçeler, çocuk oyun parkı, dinlenme alanları, yürüyüş yolları, peyzaj alanları, otoparklar ve seyir terasları yer almakta.

Zephyros İletişim Bilgileri

Web adresi: www.adasenicagiriyor.com

Mail: info@adasenicagiriyor.com

Telefon : 0 286 214 27 79

Faks : 0 286 214 2809

Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
57 BİN LİRADAN BAŞLIYOR!
22.12.2011 - 14:00
Zephyros teslim tarihi
21.12.2011 - 18:35
Zephyros fiyat listesi
21.12.2011 - 18:34
Sektörden Haberler
Ant Yapı basınla bir araya geliyor!
02.09.2015 17:34
Yurtdışında bugüne kadar birçok ofis projesine imza atan Ant Yapı basınla bir araya geliyor.
Erbil, 1 Aralık'taki fuarla yeni Dubai mi oluyor?
02.09.2015 17:14
Fransa, Dubai, Körfez Ülkeleri derken Türkiye gayrimenkulleri yılın son ayına ikinci kez Erbil’de görücüye çıkarılacak.
Dubai'nin en pahalı apartmanı 32 milyon sterlin!
02.09.2015 17:00
Dubai'de 2017 yılında sona erecek olan One The Palm Jumeirah, 32 milyon sterlinlik fiyatıyla en pahalı apartman ünvanını aldı.
ABD'de inşaat projeleri hız kesmiyor!
02.09.2015 16:52
Türkiye’de kentsel dönüşümün de etkisiyle, inşaat sektörü ekonominin can damarı olarak görülürken, ABD’de de benzer bir durum yaşanıyor.
Beylikdüzü'nde 2 işçi göçük altında kaldı
02.09.2015 16:21
Beylikdüzü'nde bir apartmanın temel atma çalışması sırasında oluşan toprak kayması sonucu 2 işçi göçük altında kaldı.
Batı Hayat Konutları’nda 330 bin TL’ye daire!
02.09.2015 15:49
Batı Mesken tarafından Ankara Batıkent’te hayata geçirilen Batı Hayat Konutları büyük ilgi görüyor.
Tahincioğlu, İstanbul Bienali’ni destekliyor
02.09.2015 13:39
Tahincioğlu Gayrimenkul, 14. İstanbul Bienali'ne sponsor oldu.
Hayat Tepe’den 15 bin liralık Kurban Bayramı hediyesi!
02.09.2015 11:53
Özak GYO, Bayrampaşa’daki Hayat Tepe projesinde Kurban Bayramı fırsatı sunuyor.
İncesu TOKİ Konutları için ön talep toplanacak!
02.09.2015 11:31
İncesu Belediye Başkanı Zekeriya Karayol, 437 konutluk 4. Etap TOKİ konutları için ön talep toplama işlemlerine başlanacağını bildirildi.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000