Sinpaş İstanbul Sarayları SATIŞA ÇIKIYOR!

Sinpaş İstanbul Sarayları SATIŞA ÇIKIYOR! Sinpaş GYO’nun, Çırağan Sarayı ile Dolmabahçe Sarayı'nın yeniden yorumlayacağı 1.200 konutluk İstanbul Sarayları projesi satışa çıkıyor
18.03.2010 - 13:04
Yazı Boyutu

Sinpaş Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı, gayrimenkul sektöründe çığır açan ve satış rekorları kıran İstanbul Boğazı ve çevresindeki semtlerdeki yaşamı yorumladığı Bosphorus City projesinden sonra yeni bir projeyi daha satışa sunuyor. Sinpaş GYO'nun 35. yıl projesi olarak satışa sunulacak olan İstanbul Sarayları Küçükçekmece Gölü'ne komşu bir arsada yapılıyor.
Sinpaş GYO'nun, Çırağan Sarayı ile Dolmabahçe Sarayı'nın yeniden yorumlayacağı İstanbul Sarayları, 1.200 lüks konuttan oluşuyor.
İstanbul Sarayları'nın semtlerinin bulunduğu projede, saraylar ve korular  proje içerisinde yer alıyor. Büyüleyici yoğun bir atmosferde satışı gerçekleşmekte olan İstanbul Sarayları projesinde sınırlı sayıdaki yalılar şimdiden satıldı. Yeniden ve en modern haliyle yorumlanan İstanbul Sarayları Sinpaş GOY'nun 19 Mart 2010'da yapacağı tanıtım toplantısıyla satışa çıkacak.

Toplantıya Sinpaş GYO İcra Kurulu Başkanı Ömer Faruk Çelik ve Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Seba Gacemer ev sahipliği yapacak. Toplantıda, İstanbul Sarayları'nın heyecan verici ayrıntıları ve Sinpaş GYO'nun 2010 yılına ilişkin hedef ve stratejiler açıklanacak.


İletişim bilgileri:
www.istanbulsaraylari.com

Tel: 444 1 440
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000