Selimpaşa TOKİ’de dev fırsat!

Selimpaşa TOKİ’de dev fırsat Emlak Konut GYO'nun inşa ettirdiği Selimpaşa Emlak Konutları İstanbul'a sadece 50 km uzaklıkta bulunuyor.
20.04.2012 - 11:11
Yazı Boyutu

Toki ve Emlak Konut G.Y.O'nun Silivri Selimpaşa da yaptırdığı, E-80 devlet karayolunun, TEM otoyolu ile kesiştiği kavşakta; TEM'e 3 dakika, İstanbul'a sadece 50 kilometre uzaklıkta yepyeni bir modern yaşam alanı Selimpaşa Emlak Konutları.

Selimpaşa konakları, bölgede depreme dayanıklı ve kaliteli konut ihtiyacını karşılayan, toplam 820 konuttan oluşan proje, 124.718 m2 alan üzerinde gerçekleşmiş olup gerek malzemesi, gerekse insanı temel alan yerleşimi ile standart üstü bir yaşam sağlıyor.Selimpaşa Emlak konutları kolay ulaşımı, temiz havası ve suyu, denizi ve güneşiyle dört mevsim yaşanabilecek yepyeni bir yaşam merkezi. Ayrıca, Spor alanları, yüzme havuzu, süs havuzları, fitness center, sauna, çocuk oyun alanları ile sahiplerine mutlu ve huzurlu bir yaşam alanı oluşturuyor.

Ekonomi Gazetesi

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Referans Güneşli ödeme planı!
30.03.2015 17:21
Referans Güneşli, Kiler GYO tarafından Güneşli'de konumlandırılıyor.
Boutique Daça’da tapu teslimi hemen yapılıyor!
30.03.2015 16:55
İstanbul Çekmeköy'de yepyeni ve ayrıcalıklarla dolu bir yaşamın kapısını açan Boutique Daça’da yaşam Temmuz’da başlıyor.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri'nin teslimleri ne zaman?
30.03.2015 16:16
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın inşa ettiği Vaditepe Göl Evleri'nde teslimlerin 2017 yılında gerçekleşmesi hedefleniyor.
Yurtdışı müteahhitlik belgeleri yenileniyor!
30.03.2015 13:01
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, ülkemizi yurtdışında temsil edebilecek müteahhitlik firmalarına Yurtdışı Müteahhitlik Belgesi veriyor.
Arena, Emirates Stadı’ndan kopya mı çekecek?
30.03.2015 00:41
Beşiktaş Yönetimi, yeni sezonda açılması planlanan Vodafone Arena’nın zemini için 1.5 milyon Euro ödeyecek.
Deprem olsa İstanbullu açıkta!
30.03.2015 11:53
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, CHP İstanbul Milletvekili Umut Oran’ın, beklenen büyük İstanbul depremiyle ilgini soru önergesini yanıtladı.
2 ülkede 2 büyük deprem!
30.03.2015 11:40
Papua Yeni Gine'de 7,7 büyüklüğünde, Çin'de ise 5,5 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
Zincirleme kazada 13 kişi hayatını kaybetti!
29.03.2015 23:11
Şanlıurfa'da Şanlıurfa-Akçakale karayolunun TOKİ bağlantısı mevkinde 3 aracın karıştığı zincirleme trafik kazası meydana geldi.
Şirketlerin tamamı 5 yıl içinde e-faturaya geçecek
29.03.2015 23:02
TÜRKKEP şirketi Genel Müdürü Yüksel Samast 5 yıl içinde şirketlerin tamamının e-faturaya geçmesinin planlandığını ve hızlı bir akış olacağını belirtti
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000