Selimpaşa TOKİ’de dev fırsat!

Selimpaşa TOKİ’de dev fırsat Emlak Konut GYO'nun inşa ettirdiği Selimpaşa Emlak Konutları İstanbul'a sadece 50 km uzaklıkta bulunuyor.
 
Yazı Boyutu

Toki ve Emlak Konut G.Y.O'nun Silivri Selimpaşa da yaptırdığı, E-80 devlet karayolunun, TEM otoyolu ile kesiştiği kavşakta; TEM'e 3 dakika, İstanbul'a sadece 50 kilometre uzaklıkta yepyeni bir modern yaşam alanı Selimpaşa Emlak Konutları.

Selimpaşa konakları, bölgede depreme dayanıklı ve kaliteli konut ihtiyacını karşılayan, toplam 820 konuttan oluşan proje, 124.718 m2 alan üzerinde gerçekleşmiş olup gerek malzemesi, gerekse insanı temel alan yerleşimi ile standart üstü bir yaşam sağlıyor.Selimpaşa Emlak konutları kolay ulaşımı, temiz havası ve suyu, denizi ve güneşiyle dört mevsim yaşanabilecek yepyeni bir yaşam merkezi. Ayrıca, Spor alanları, yüzme havuzu, süs havuzları, fitness center, sauna, çocuk oyun alanları ile sahiplerine mutlu ve huzurlu bir yaşam alanı oluşturuyor.

Ekonomi Gazetesi

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
TOKİ Gaziantep Beykent 2015 kura sonuçları belli oldu!
22.05.2015 17:03
Gaziantep TOKİ Beykent Evleri'nde 2015 yılı kapsamında satışa sunulan 888 alt gelir grubu ve normal kategorideki konutların kura sonuçları belli oldu.
Dünyanın en uzun ikinci kanyonuna Cam Teras!
22.05.2015 15:56
Uşak’ın Ulubey ilçesinde bulunan Ulubey Kanyonları’nda yapımı tamamlanan Cam Teras projesi törenle açıldı.
42 Maslak, Berker’i tercih ediyor!
22.05.2015 13:20
Mimari projelerini Metex Design’ın yaptığı 553 rezidans daire, ofis, otel ve alışveriş merkezinden oluşan 42 Maslak’ta Berker by Hager tercih edildi
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, KENTGES'e hız verdi!
22.05.2015 12:42
KENTGES, yayınlandığı tarihten itibaren 13 ayrı merkezi kurum/kuruluş ve yerel yönetimlerce uygulanıyor
Gayrimenkul sektörüne nitelikli eleman geliyor!
22.05.2015 11:00
Gayrimenkul danışmanlığı sektörünün başarılı şirketlerinden Era Gayrimenkul, başlattığı Emlak Reklam ve Araştırma Kursu ile adından söz ettiriyor.
ÖYK, o gayrimenkuller için onay verdi!
22.05.2015 10:38
Özelleştirme Yüksek Kurulu özelleştirme kapsamına aldığı gayrimenkullerin imar planı değişiklikleri ve ihale sonuçlarına yönelik kararını açıkladı.
Yüksekova'daki havalimanı 26 Mayıs'ta açılıyor!
22.05.2015 10:24
Hakkari'nin Yüksekova ilçesindeki havalimanı, terör örgütünün tüm engelleme çabalarına rağmen tamamlandı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan Nissibi Köprüsü'nü açtı!
21.05.2015 21:51
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye’nin 3. büyük asma köprüsü olan Nissibi Köprüsü’nün açılışını gerçekleştirdi.
TOKİ, Hakkari’de öğrenci yurdu yapacak!
21.05.2015 17:19
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Hakkari’de 500 kişilik yurt yatırımı yapacağını açıkladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Salim Taşçı
TARIMIMIZA NE OLDU?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000