Mall of İstanbul güncel fiyat listesi! 287 bin TL'ye!

Mall of İstanbul güncel fiyat listesi! 287 bin TL'ye! Kasım'da teslimlerin başkayacağı Mall of İstanbul, Bağcılar'da Torunlar Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı tarafından inşa ediliyor
06.09.2013 - 10:32
Yazı Boyutu

Mall of İstanbul'da;

1+0 dairelerin fiyatları 287 bin TL ile 303 bin TL,

1+1 dairelerin fiyatları 412 bin TL ile 566 bin TL,

1,5+1 dairelerin fiyatları 423 bin TL ile 546 bin TL,

2+1 dairelerin fiyatları 638 bin TL ile 672 bin TL,

3+1 dairelerin fiyatları 1 milyon 27 bin TL ile 1 milyon 174 bin TL,

4+1 dairelerin fiyatları ise 912 bin TL ile 1 milyon 309 bin TL aralığında. 

Bağcılar'da inşa edilen Mall of İstanbul, Torunlar GYO tarafından hayata geçiriliyor. Mimari tasarımı Development Desing Group'a ait olan Mall of İstanbul'da 1.114 konut ve 119 ofis yer alıyor. 

Toplam 1.583 bağımsız birimden meydana gelen Mall of İstanbul'da konut teslimleri Kasım ayında başlayacak. 350 mağazalık bir alışveriş merkezinin de hizmet vereceği Mall of İstanbul'un arsa alanı 123 bin metrekare olarak belirlendi.

Mall of İstanbul'da 53 metrekare 1+0, 78 ila 89 metrekare 1+1, 85 metrekare 1,5+1, 105 ila 129 metrekare 2+1, 169 ila 182 metrekare 3+1 ve 162 ila 216 metrekare 4+1 konutlar bulunuyor.

Mall of İstanbul İletişim Bilgileri;

Web: http://www.mallofistanbul.com.tr

Telefon: 444 2 664

Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Firma Torunlar GYO
Proje Mall of İstanbul
Telefon 444 2 664
Adres Mall of İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000