3. Köprü’de 60 adet eğik askı halatın montajı yapıldı
Salı Pazarı şimdi de Merdivenköy’e taşınıyor
Yunanistan'daki düğümü referandum çözecek
Emlak Konut GYO'nun sektördeki büyümesi sürüyor
3. Havalimanı’nda terminal inşaatı başladı

Makrom Yapı yeni yüzüyle geliyor

Makrom Yapı yeni yüzüyle geliyor Makrom Yapı Esenyurt’ta inşa edeceği Makrotek projesiyle birlikte kursumsal yüzünü yenilemeye gidiyor.
 
Yazı Boyutu

Makrom Yapı Esenyurt'ta inşa edeceği Makrotek projesiyle birlikte kursumsal yüzünü yenilemeye gidiyor.

Alışılagelmiş ev konseptinin dışına çıkarak tasarladığı Makrotek projesiyle Esenyurt'ta iddialı bir projeye imza atacak olan Makrom Yapı tüm kurumsal kimlik tasarımlarını yeniliyor. Ayrıca Makrotek projesinin reklam yüzünün de ünlü bir isim olduğu belirtildi.

Makrom Yapı, Türkiye'nin önde gelen firmaları ile yaptığı stratejik işbirlikleri ile önümüzdeki dönemde ciddi çalışmalara imza atacak.

Yeni kurumsal yüzüyle 27 Şubat'ta öne çıkacak firma, Esenyurt'taki yeni projesi Markotek'inlansmanını ise Mart ayında yapacak.

Emlaktasondakika.com

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Anadolu Yakası’nda elektrik kesintisi!
04.07.2015 12:45
İstanbul Anadolu Yakası Elektrik Dağıtım AŞ, Anadolu Yakası’ndaki bazı ilçelerde 6 Temmuz’da elektrik kesintisi uygulanacağını açıkladı.
Kumburgaz, Miami olacak!
03.07.2015 16:59
Büyükçekmece'ye 35 bin villa Kumburgaz'a rezidans yazlık geliyor.
İstanbul'a turist akını!
03.07.2015 16:25
İstanbul Kültür ve Turizm Müdürlüğü verilerine göre, İstanbul'a 6 ayda, geçen yıla göre yüzde 5,5 artışla 5 milyon 680 bin 398 turist geldi.
Evora İstanbul’un kısmi geçici kabulüne onay!
03.07.2015 15:34
Teknik Yapı tarafından İstanbul’un en hızlı gelişen bölgelerinden Tuzla’da hayata geçirilen Tuzla Evora İstanbul’un kısmi geçici kabulü yapıldı.
Osmaniye’deki inşaatta çökme!
03.07.2015 13:12
Osmaniye’de bir inşaatta yaşanan çökme sonucu 4'ü Suriyeli olmak üzere 7 işçi yaralandı.
Gülman Group ile Norm Yapı’nın mayası tuttu
02.07.2015 17:44
Bodrum Gündoğan’da geliştirilen Fiera Vista’da buluşan Gülman Group ile Norm Yapı iyi bir sinerji yakaladı.
Sur Çelik Kapı’dan hırsızlığa karşı garanti sertifikası
02.07.2015 16:54
“Dünyanın en güvenli kapısı” sloganıyla yola çıkan Sur Çelik Kapı hırsızlığa karşı tazminat ödeme garantisi veriyor.
Evora İstanbul, hayatınıza yeni bir soluk getirecek
02.07.2015 15:17
İstanbul’un en gözde bölgelerinden Tuzla’da hayata geçirilen devasa proje Evora İstanbul, hayallerinizdeki kusursuz şehri sizin için gerçekleştiriyor
Bendeniz, otelci oluyor!
02.07.2015 14:50
Türk pop müziğinin sevilen isimlerinden Bendeniz, uzun süren suskunluğunu sevenlerini mutlu edecek bir haberle bozmaya hazırlanıyor...
Yazarlar
Beyhan Cebeci
Trençkotum da, Evim de Marka...
Uğurcan Tokay
Bekleme zamanı değil!
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Mehmet Emin Öztürk
Küresel, Marka’lı, Konsept, Karma, Yapı, Konut, Proje, ve İnşaat Şirketleri…
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000