Kiptaş Bahçeşehir Vaditepe Evleri yakında satışta!

Kiptaş Bahçeşehir Vaditepe Evleri yakında satışta! Kiptaş Vaditepe projesinde daire satışları çok yakında başlıyor
05.10.2013 - 15:51
Yazı Boyutu

Kiptaş kalitesiyle İstanbul Bahçeşehir'de inşa edilecek Bahçeşehir Vaditepe projesi çok yakında satışa çıkıyor. Tamamen yeni bir şehir konseptinde hayata geçirilen Vaditepe Bahçeşehir projesinde 4 bin daire bulunuyor.

Arsa alanı 384 bin metrekare olan Vaditepe Bahçeşehir projesi, bugüne kadar 63 bin konut inşa eden Kiptaş imzası taşıyor. Vaditepe Bahçeşehir projesinde konutların yanı sıra ticari birimlerde bulunuyor. Proje kapsamında okul, cami, sosyal donatı alanları, havuzlar, sağlık ocağı, özel sağlık birimleri gibi birçok seçenek yer alıyor.

İçerisinde 250 bin metrekarelik yeşil alanın yer aldığı Kiptaş Bahçeşehir Vaditepe projesi içerisinde 1+1 ile 5+1 arasında değişen konutlar yer alıyor. 25 bin metrekarelik ticari alana da sahip olan Vaditepe Kiptaş projesi TEM Otoyolu'na 1 kilometre mesafede yükseliyor. Vaditepe Bahçeşehir projesi Mesa Nurol Evleri'nin hemen yanında yükselecek.

Vaditepe Bahçeşehir projesinin web sitesi www.vaditepebahcesehir.com önümüzdeki günlerde yayın hayatına başlayacak. Projenin detayları emlaktasondakika.com'da olacak..

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Firma Kiptaş
Proje Vaditepe Bahçeşehir
Telefon 0212 414 98 98
Adres Vaditepe Bahçeşehir Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000