Kaşmir Göl Evleri'nde son durum! 3+1 275 bin TL!

Kaşmir Göl Evleri'nde son durum! 3+1 275 bin TL! Kaşmir Yapı'nın Ankara Eryaman'da inşa ettiği Kaşmir Göl Evleri projesinde satışlar tam gaz sürüyor...
16.11.2012 - 09:46
Yazı Boyutu

Site içi ticaret meydanı, site içi kave ve restoranı, Göksu Parkı ve metroya yakın konumuyla dikkat çeken projede spor sahası ve spor alanları, çocuk oyun alanları, yüzme havuzu, su yolları ve süs havuzu bulunuyor. Her blok girişlerinde 24 saat güvenlik birimlerinin yer aldığı Kaşmir Göl Evleri'nde 2 bin 574 araçlık otopark alanı bulunuyor. 

 
Ulaşım açısından da avantajlı konumda yer alan Kaşmir Göl Evleri projesinin metroya mesafesi 1 kilometre, Göksu AVM'ye 500 metre, İstanbul Yolu'na 1 kilometre. Kaşmir Göl Evleri projesini Kaşmir Yapı İnşa ediyor.
 
Satışların devam ettiği projede 2+1 evlerin fiyatları 270 bin lira ile 335 bin lira arasında, 3+1 evlerin fiyatları 275 bin lira ile 335 bin lira arasında, 4+1 dairelerin fiyatları 290 bin lira ile 400 bin lira arasında, 5+1 dairelerin fiyatları 525 bin lira ile 595 bin lira arasında değişiyor. Projede konut fiyatının yüzde 25'ini peşin ödeyerek kredi kullanmak mümkün. 
 
Kaşmir Göl Evleri Ankara İletişim Bilgileri:
 
 
Telefon: 444 0 465

Firma Gülsan Holding
Proje Kaşmir Göl Evleri
Telefon 444 0 465
Adres Kaşmir Göl Evleri Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Ege Perla'ya yoğun ilgi devam ediyor!
26.03.2015 15:42
İş GYO güvencesiyle 170 milyon dolarlık yatırımla İzmir'de hayata geçirilen Ege Perla projesinin yüzde 70'lik bölümü satıldı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000