İnnovia 4 projesi ne zaman teslim edilecek

İnnovia 4 projesi ne zaman teslim edilecek Beylikdüzü Innovia 4 projesi Aralık 2015 tarihinde teslim edilecek
 
Yazı Boyutu

Yeşil GYO'nun 17 bloktan meydana gelen projesi Innovia 4 projesi 2015 yılının Aralık ayında teslim edilecek. İçerisinde 1 oda 1 salon, 2 oda 1 salon ve 3 oda 1 salon konutların yer aldığı Innovia 4 projesinde satışlar devam ediyor.

Cazip ödeme seçeneklerinin sunulduğu Innovia 4 Evleri'nde fiyatlar 119 bin liradan başlangıç gösteriyor ve konut seçeneklerine göre artabiliyor. Projede 1+1 daireler 119 bin lira ile 155 bin lira arasında, 2+1 daireler 179 bin lira ile 240 bin lira arasında ve 3+1 daireler 229 bin lira ile 299 bin lira arasında değişiyor.

Innovia 4 projesi Yeşil GYO imzasıyla inşa ediliyor. İnşaat alanı 652 bin 810 metrekare olan Innovia 4. Etap projesinde 25 bin 217 metrekarelik ticari alanın yanı sıra Türk hamamı, sauna, fitness center, otopark, güvenlik, yüzme havuzu gibi seçenekler yer alıyor.

Beylikdüzü Innovia 4 iletişim bilgileri

Web: http://www.innovia.com.tr

Telefon: 0212 414 0 800

Uğurcan TOKAY/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Şok oldular: Evlerinizi hemen boşaltın!
28.04.2015 17:33
Sakarya'nın Geyve İlçesi’nde, 1975 yılında heyelan tehlikesi nedeniyle nakledilen 50 haneli köy halkına, 40 yıl sonra yine aynı şok!
Kullar İnşaat basınla bir araya geliyor!
28.04.2015 15:58
Kullar İnşaat 2014 yılı değerlendirmesi ve 2015 yılı hedeflerini basınla bir araya geleceği toplantı da açıklıyor!
Türk doğal taş ihracatçıları Amerika’yı yeniden keşfettiler
28.04.2015 15:17
Türk doğal taş ihracatçıları, Amerika’nın en büyük doğal taş fuarı olan Coverings-Showcasing Tile + Stone’da dünya devleri ile yarıştı.
"Yerli Robinson" yağışların ardından adasına döndü!
28.04.2015 12:11
Kahramanmaraş’ta Türkiye genelinde geçen yıl yaşanan kuraklık nedeniyle barakasını terk eden Yerli Robinson, yağışların ardından adasına döndü.
Milyarder iş adamının yatı Kuşadası’na demir attı!
28.04.2015 11:52
Kuşadası Ege Ports Limanı'na daha önce yakıt almak için uğrayan Katar Emiri ve Rus milyarderin yatından sonra bu kez Paul Allen'ın yatı yanaştı.
Graniser’in sezon trendleri dış mekanlarda!
28.04.2015 10:56
İlkbaharın gelmesiyle beraber Graniser, benzersiz renk ve ebat seçenekleri ile sezon trendlerini dış mekanlara taşıyor.
Ege Perla’nın 32 ticari ünitesini portföyünde tutacak!
28.04.2015 10:25
İş GYO, Ege Perla projesinin 32 adet ticari ünitesini portföyünde tutma kararını Kamuyu Aydınlatma Platformu’nda (KAP) açıkladı.
Sapanca Mesken projesinin detayları açıklandı!
27.04.2015 17:23
Siyo İnşaat projesi olan Sapanca Mesken, 4 bin metrekare üzerinde 4 adet müstakil villadan oluşuyor.
TOKİ konutları Türkiye'nin en sağlam binaları kategorisinde!
27.04.2015 16:21
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Mehmet Ergün Turan, bugün AA Finans Masası'nın konuğu oldu ve sektörle ilgili önemli açıklamalar yaptı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000