İncek Life Evleri’nde fiyatlar ne durumda?

İncek Life Evleri’nde fiyatlar ne durumda? İncek Life Evleri’nde fiyatlar 418 bin liradan başlıyor. Farklı konut seçeneklerinin yer aldığı İncek Life projesinde yer alan konutlar 74 metrekare ile 451 metrekare arası alana sahip
06.02.2013 - 16:46
Yazı Boyutu

 

İncek Life Evleri'nde fiyatlar 418 bin liradan başlıyor. Farklı konut seçeneklerinin yer aldığı İncek Life projesinde yer alan konutlar 74 metrekare ile 451 metrekare arası alana sahip. Villa Nergis, Villa Çiğdem, Lale Konakları, Menekşe Konakları, Kardelen Konakları, Leylak Evleri ve Göl Kule daire seçeneklerinin bulunduğu projede fiyatlar şöyle;

2+1 daireler 418 bin lira ile 505 bin lira arasında

3+1 daireler 497 bin lira ile 628 bin lira arasında

4+1 daireler 728 bin lira ile 898 bin lira arasında

Villalar 1 milyon 800 bin lira ile 2 milyon 886 bin lira arasında

Ankara İncek Life projesinde daire sahibi olmak isteyenler ilk olarak yüzde 25'lik peşinat ödemesi yapıyor. Ardından 1 ve 2 yıl sonra yüzde 12 oranında ara ödeme yapılıyor. Kalan miktar ise banka kredisiyle tamamlanıyor. Peşin ve banka kredili ödemeler için İncek Life'ta yüzde 12 oranında indirim sağlanıyor.

İncek Life iletişim bilgileri

Web: http://www.inceklife.com

Telefon: 444 1 440

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Firma Sinpaş GYO
Proje İncek Life
Telefon 0312 460 00 01
Adres İncek Life Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Gaziantep'te Şehir Kimliği Çalıştay Toplantısı düzenleniyor
01.04.2015 22:56
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ile Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından "Gaziantep Şehir Kimliği Çalıştayı Tanıtım Toplantısı" düzenleniyor.
Petrol platformunda yangın!
01.04.2015 21:44
Meksika Körfezi'ndeki petrol platformunda çıkan yangında bir işçi yaşamını yitirirken 16 işçi yaralandı.
İMKON, 2 Nisan’da sektörle buluşuyor!
01.04.2015 17:38
İnşaat Müteahhitleri Konfederasyonu (İMKON), 2. Olağan Genel Kurulu’nda inşaat sektürünü masaya yatıracak.
“Çocuklarımız mahalle kültürü ile büyüyecek”
01.04.2015 16:53
Tepe İnşaat ve Mesa Mesken’in bir araya gelerek Ankara’ya kazandırdığı 885 konutlu Park Mozaik, kitlesi ile buluştu.
Jackman, Zorlu'daki gösterisi için yeniden İstanbul'a geliyor!
01.04.2015 16:48
Ses tellerindeki rahatsızlık nedeniyle gösterisine çıkamadan Türkiye'den ayrılan Hugh Jackman, mayıs sonunda 3 günlüğüne yeniden İstanbul'a gelecek.
Mostar Life Grand Houses ön talep topluyor!
01.04.2015 16:05
Vadişehir'i inşa eden ortaklardan Çolakoğlu Group, Bordo Yapı, İntes Yapı, Başakşehir'deki diğer projeleri Mostar Life için çalışmalarını sürdürüyor.
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
01.04.2015 15:49
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
BJK Kabataş Üniversitesi için ilk adım atıldı!
01.04.2015 15:29
Beşiktaş Kulübü ve Kabataş Erkek Liseliler Eğitim, Kültür ve Sağlık Vakfı'nın ortaklaşa kurmayı planladığı BJK Kabataş Üniversitesi için adım atıldı.
Antteras, manzarasıyla ön plana çıkıyor!
01.04.2015 15:18
Beylerbeyi'nde konumlandırılan Antteras, Boğaz manzaralı villa ve dubleksleriyle müşterilerin göz bebeği oldu.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000