Futurepark Esenyurt fiyatlar!

Futurepark Esenyurt fiyatlar! Futurepark Esenyurt fiyatları 80 bin liradan başlıyor
27.05.2013 - 16:37
Yazı Boyutu

Futurepark Esenyurt fiyatları 80 bin liradan başlıyor. Hiper Gayrimenkul imzası taşıyan Future Park projesi Esenyurt'ta akıllı ev konseptiyle hayata geçiriliyor.

9 bloktan meydana gelmekte olan Esenyurt Future Park projesinde stüdyo ile 4+1 arasında değişen konutlar yer alıyor. Arsa alanı 35 bin metrekare olan Future Park projesi farklı mimarisiyle de dikkat çekiyor.

Stüdyo dairelerin 80 bin lira ile 86 bin lira arasında, 1+1 daireler 145 bin lira ile 156 bin lira arasında, 2+1 daireler 155 bin lira ile 214 bin lira arasında, 3+1 daireler 230 bin lira ile 280 bin lira arasında ve 4+1 daireler 336 bin lira ile 356 bin lira arasında değişiyor.

48 ay sıfır faiz fırsatıyla daire sahibi olma imkanı sunulan Future Park Konutları'nda yeşil alanlar, havuz, fitness, spor alanları ve oyun alanları gibi birçok sosyal seçenek bulunuyor.

Future Park İletişim Bilgileri

Web: http://www.futurepark.com.tr/     

http://futureparkistanbul.com/

Telefon: 444 9 532

Uğurcan TOKAY/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Ege Perla'ya yoğun ilgi devam ediyor!
26.03.2015 15:42
İş GYO güvencesiyle 170 milyon dolarlık yatırımla İzmir'de hayata geçirilen Ege Perla projesinin yüzde 70'lik bölümü satıldı.
Çocuk odalarına bahar geldi
26.03.2015 14:43
Renklerin sadece hayatımıza parlaklık katmakla kalmayıp, psikolojik ve fizyolojik gelişimimizi de doğrudan etkiledikleri artık bilinen bir gerçek.
Germanwings uçağını pilot bilerek düşürmüş!
26.03.2015 14:33
Salı günü düşen Germanwings uçağı yardımcı pilotunun, uçağı düşürmüş olabileceği iddia edildi.
Kartal Bölge Platformu toplanıyor
26.03.2015 13:06
Kartal bölgesinde proje geliştiren 5 firma, Kartal Bölge Platformu altında toplanıyor.
75 yıllık şirket, Havva Kızılırmak PR'ı seçti!
26.03.2015 10:51
75 yıllık deneyime sahip olan Altunbüken Holding ve holdingin gayrimenkul sektörüne kazandırdığı bir marka olan Relux, Havva Kızılırmak ile anlaştı.
İnşaat iskelesi çöktü: 14 ölü!
26.03.2015 10:01
Vietnam'da bir inşaattaki iskelenin çökmesi sonucu 14 kişinin hayatını kaybettiği bildirildi.
Kağıthane'deki patlamanın boyutu gündüz ortaya çıktı!
26.03.2015 09:55
Kağıthane’deki patlamanın şiddeti gündüz ortaya çıktı ve hasarın boyunu gözler önüne serildi.
Vialand sezona merhaba diyor!
26.03.2015 09:34
2014 yılında 1 milyon ziyaretçi ağırlayan, Türkiye’nin ve dünyanın gözde eğlence merkezi VIALAND TEMA PARK , Mart ayı itibari ile baharı karşılıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000