'Ayakkabı Dünyası’ndan inşaata!
Araplar gözünü 3. Havalimanı'na dikti!
Türk gayrimenkul sektöründe Arap rüzgarı!
Sinpaş, Ankara'ya Ege konseptini taşıyor
Hekim Yapı prefabriğin tarihini yeniden yazıyor

Fulya Park 99 bin lira

Fulya Park 99 bin lira BakYapı İnşaat tarafından Bursa Yunuseli'nde hayata geçirilen Fulya Park projesinde yer alan 3+1 dairelerin fiyatları 99 bin liradan başlıyor.
 
Yazı Boyutu

BakYapı İnşaat tarafından Bursa Yunuseli'nde hayata geçirilen Fulya Park projesinde yer alan 3+1 dairelerin fiyatları 99 bin liradan başlıyor.

14 bin metrekarelik arazi alanı üzerinde yükselen Fulya Park projesi 6 blokta 115 ve 130 metrekarelik 3+1 konut tipinde 168 daireden oluşuyor.

Fiyatların 99 bin liradan başladığı Fulya Park projesinden daire sahibi olmak isteyenlere 10 yıl vade imkanı sunulmakta.

Fulya Park projesinin sosyal olanakları arasında; açık otopark, kapalı yüzme havuzu, fitness salonu, çocuk oyun alanları, kameriye ve güvenlik yer almakta.

Fulya Park İletişim Bilgileri

Telefon : 0 224 249 85 65

Fax : 0 224 249 85 58

Mail: info@bakyapi.com.tr

Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Gazze'de inşaat sektöründe hareketlilik başladı!
31.08.2015 16:54
İsrail'in abluka altında tuttuğu Gazze'ye çimento girişine izin vermesinin ardından inşaat sektöründe hareketlilik başladı.
Artaş Group projelerinde Baumit imzası!
31.08.2015 15:15
Baumit, Artaş Group projelerine dış cephe ısı yalıtım sistemlerinden zemin sistemlerine kadar farklı ürün grupları ile katkıda bulunuyor.
Tarlabaşı 360, Arap yatırımcılara ‘örnek proje’ olarak tanıtıldı
31.08.2015 14:22
Dubai’de gerçekleşecek Cityscape Fuarı öncesinde Türk-Arap Yatırımcılar Gayrimenkul Yatırım Forumu’nda buluştu.
Otonomi'ye ANKESOB'den ziyaret!
31.08.2015 11:12
Ankara Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği (ANKESOB) ve Ankaragücü Kulübü Başkanı Mehmet Yiğiner, Otonomi'yi ziyaret etti.
Ayşe Kaya, Zeyno'nun malları için mahkemede!
31.08.2015 09:33
Teoman’dan 5 ay önce boşanan Ayşe Kaya, velayeti kendisinde bulunan küçük kızı Zeyno’ya miras hükümlerinin uygulanabilmesi için mahkemeye başvurdu.
Seçimlere rağmen konut sektörü iyi sonuçlar veriyor
29.08.2015 20:51
TSKB Gayrimenkul Değerleme Genel Müdürü Makbule Yönel Maya, bu yılın 2013 verilerine benzediği kaydetti.
Kentlerin geleceği 10 yıl öncesinden bellidir
29.08.2015 13:51
Şehir Plancısı ve İmpo İmar YKB Hüseyin Oflaz, ulaşım planlarının geceden sabaha olmayacağına dikkat çekti.
ERA Türkiye İş Geliştirme Direktörü Gürkan Akkuş oldu!
28.08.2015 16:27
ERA, son olarak sektörün önemli markalarında ve inşaat firmalarında önemli görevler alan deneyimli profesyonel Gürkan Akkuş’u ailesine kattı.
Tabanlıoğlu Mimarlık 12. kez Cityscape Global’de yerini alacak!
28.08.2015 14:31
Tabanlıoğlu Mimarlık, gayrimenkul sektörünün dünyadaki en önemli buluşmalarından Cityscape Global 2015’te de gelenekselleşen varlığını sürdürüyor.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000