Fulya Park 99 bin lira

Fulya Park 99 bin lira BakYapı İnşaat tarafından Bursa Yunuseli'nde hayata geçirilen Fulya Park projesinde yer alan 3+1 dairelerin fiyatları 99 bin liradan başlıyor.
01.12.2011 - 10:39
Yazı Boyutu

BakYapı İnşaat tarafından Bursa Yunuseli'nde hayata geçirilen Fulya Park projesinde yer alan 3+1 dairelerin fiyatları 99 bin liradan başlıyor.

14 bin metrekarelik arazi alanı üzerinde yükselen Fulya Park projesi 6 blokta 115 ve 130 metrekarelik 3+1 konut tipinde 168 daireden oluşuyor.

Fiyatların 99 bin liradan başladığı Fulya Park projesinden daire sahibi olmak isteyenlere 10 yıl vade imkanı sunulmakta.

Fulya Park projesinin sosyal olanakları arasında; açık otopark, kapalı yüzme havuzu, fitness salonu, çocuk oyun alanları, kameriye ve güvenlik yer almakta.

Fulya Park İletişim Bilgileri

Telefon : 0 224 249 85 65

Fax : 0 224 249 85 58

Mail: info@bakyapi.com.tr

Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Bir kentin dönüşüm hikayesi: Akıllı Şehir Gaziantep!
01.04.2015 12:41
Kentlerin teknoloji desteğiyle kalkınmasını ve kent hayatının zenginleştirilmesini hedefleyen “Akıllı Şehir” uygulamaları, Gaziantep’te hayat buldu.
Bu ofiste çalışan da mutlu, patron da…
01.04.2015 11:47
“Mutlu Ofis” konseptiyle yola çıkan ve beğeni toplayan Regnum Sky Tower, yeni iş anlayışının Ankara’daki öncüsü olacak.
Mahal Sancaktepe’de tapunuz da eviniz de hazır!
01.04.2015 11:34
Denge Yapı’nın Mahal Sancaktepe projesinden ev alanlar oturmak için yıllarca beklemeyecek.
Orhan Veli Şiir Evi kapandı!
01.04.2015 11:16
Sahaf Şeref Özsoy’un özveriyle 2000 yılında açılan Orhan Veli Şiir Evi, kapandı.
Dünyanın en yaşlı insanı öldü
01.04.2015 10:45
2013'te Guinness Dünya Rekorları tarafından dünyanın en yaşlı kişisi kabul edilen Japon kadın Misao Okawa, 117 yaşında hayata gözlerini yumdu.
Bahara yakışan mutfak ve banyolar Erica Serisi’nde…
01.04.2015 10:32
Seramik sektöründe, yıllardır inovatif, kaliteli ve farklı çözümler sunan Yurtbay Seramik, modern mutfak ve banyolar için farklı çözümler üretiyor.
Evora İstanbul'un o parseli de onaylandı!
01.04.2015 10:00
Evora İstanbul'un 102 ada 1 parselde bulunan alanının kısmi geçici kabulünün onaylandığı Kamuyu Aydınlatma Platformu'nda (KAP) açıklandı.
Kayaşehir 6. Etap’ın yakınlarında neler var?
01.04.2015 00:41
Artaş İnşaat, kalite ve güvencesini Emlak Konut GYO’dan kazandığı Kayabaşı 6. Etap Arsası’nın ihalesi ile bölgeye getiriyor.
Keira Knightley: Gayrimenkul'e bayılırım!
31.03.2015 19:35
Ünlü oyuncu Keira Knightley, gayrimenkule olan tutkusunu anlattı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000