Dreamland projesinde 89 bin liraya daireler

89 BİN LİRAYA DAİRELER Halil Avcı Şirketler Grubu tarafından Adana Seyhan'da inşa edilen Dreamland projesinde yer alan daireler 89 bin 900 liradan başlayan fiyatlarla satılmakta.
 
Yazı Boyutu

1+1, 2+1 ve 3+1 dairele seçeneklerinin yer aldığı Dreamland projesinde yer alan; 1+1'ler 82 metrekare, 2+1'ler 128 metrekare ve 3+1'ler 178 metrekare olarak tasarlandı.

FİYATLAR VE ÖDEME PLANI

Daire fiyatlarının 89 bin 900 liradan başladığı Dreamland'de Tekstilbank ile yüzde 0,79'dan başlayan vadelendirmelerle ev sahibi olmak mümkün.

Dreamland'in sosyal olanakları arasında; yüzme havuzu, basketbol – futbol sahası, mini golf, açık hava fitness, salon fitness, sauna, hobi salonu, oyun parkı, otopark ve dream cafe yer almakta.

Dreamland Adana İletişim Bilgileri

Web adresi: http://dreamlandadana.com

Mail: buro@halilavci.com.tr

Telefon: 0 322 261 10 83 – 84

Fax: 0 322 454 49 72

Firma Halil Avcı Şirketler Grubu
Proje Dream Garden Adana
Telefon 0322 261 10 83
Adres Dream Garden Adana Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Yatırım Zirvesi'yle 1.5 trilyon dolarlık fon İstanbul’a geliyor!
26.04.2015 21:37
Bu yıl ikincisi düzenlenecek olan Uluslararası Yatırım Zirvesi’nin Başkanı Haşim Süngü, Türkiye'ye yatırım akacağını söyledi.
Temesist, insansız çalışacak akıllı depolar üretecek
26.04.2015 19:51
Depo ve raf sistemleri sektöründe dünyanın önde gelen üreticilerinden Temesist, tamamen insansız çalışacak akıllı depoları üretmek için harekete geçti
İstanbul'da elektrik kesintisi sürüyor! İşte detaylar...
26.04.2015 19:32
İstanbul'da uzun süredir yaşanan elektrik kesintileri devam ederken Anadolu Yakası'nın bazı ilçelerinde 28 Nisan'da da elektrik verilmeyecek.
New Yorkluların gözü İstanbul'daki bu caddede!
24.04.2015 12:37
Fatih'te Kadınlar Pazarı’nın bulunduğu İtfaiye Caddesi, New York Times'ın hazırladığı Avrupa’nın en gözde 12 caddesi listesinde yerini aldı.
Kredi faizleri indi konut satışları zirve yaptı!
25.04.2015 15:42
Keller Williams Türkiye Ülke Direktörü Emre Erol, Türkiye İstatistik Kurumu’nun yayınladığı mart ayı konut satış istatistiklerini değerlendirdi.
“Menderes’i turizmin merkezi haline getireceğiz”
25.04.2015 13:43
Bakan Eroğlu, Menderes'i, İzmirlinin nefes alacağı, denize gireceği ve yayla turizmi yapacağı bir merkez haline getireceklerini belirtti.
Elysium Art Şişli’de şehri ve boğazı seyredin
24.04.2015 16:40
Bir yanda şehir, diğer yanda boğaz manzarası sunan Elysium Art Şişli, yaşayanlara da huzurlu bir yaşam vaat ediyor.
“İnsana yatırım yaptığımız için gelişiyoruz”
25.04.2015 12:11
Arap-Türk Gayrimenkul Zirvesi’nde konuşan Riyad Ticaret Odası Başkanı Dr. Abdulrahman Al-Zamil, ülke ekonomisi hakkında bilgi verdi.
Ahmet Edip Uğur, Gayrimenkul Zirvesi'nde konuştu!
25.04.2015 11:50
Arap-Türk Gayrimenkul Zirvesi bugün başladı. Yarın sona erecek olan zirvede, pek çok uluslarasası sektör oyuncusu bir araya geldi.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000