Gaziosmanpaşa'da kentsel dönüşüm düzenlemesi!
Prefabrik evler neden tercih ediliyor?
Necmettin Erbakan’ın yalısı 60 milyon liraya satılıyor!
Öğrenciler kalacak yer arayışına başladı!
Cityscape Global 2015, 8 Eylül'de başlıyor

Dreamland Adana ödeme planı

Dreamland Adana ödeme planı Halil Avcı Şirketler Grubu'nun Adana 'da inşa ettiği Dreamland projesinde 0,79'dan başlayan vadelendirmelerle ev sahibi olunabiliyor
 
Yazı Boyutu

Daire fiyatlarının 89 bin 900 liradan başladığı Dreamland'de Tekstilbank ile yüzde 0,79'dan başlayan vadelendirmelerle ev sahibi olunabiliyor.

1+1, 2+1 ve 3+1 dairele seçeneklerinin yer aldığı Dreamland projesinde yer alan; 1+1'ler 82 metrekare, 2+1'ler 128 metrekare ve 3+1'ler 178 metrekare olarak tasarlandı.

180 dairenin 112'sinin 10 gün içerisinde satıldığı Dreamland projesinde fiyat arttırımı öncesi son 28 dairenin satışı devam ediyor.

Dreamland'in sosyal olanakları arasında; yüzme havuzu, basketbol – futbol sahası, mini golf, açık hava fitness, salon fitness, sauna, hobi salonu, oyun parkı, otopark ve dream cafe yer almakta.

Dreamland Adana İletişim Bilgileri

Web adresi: http://dreamlandadana.com

Mail: buro@halilavci.com.tr

Telefon: 0 322 261 10 83 – 84

Fax: 0 322 454 49 72

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Otonomi'ye ANKESOB'den ziyaret!
31.08.2015 11:12
Ankara Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği (ANKESOB) ve Ankaragücü Kulübü Başkanı Mehmet Yiğiner, Otonomi'yi ziyaret etti.
Ayşe Kaya, Zeyno'nun malları için mahkemede!
31.08.2015 09:33
Teoman’dan 5 ay önce boşanan Ayşe Kaya, velayeti kendisinde bulunan küçük kızı Zeyno’ya miras hükümlerinin uygulanabilmesi için mahkemeye başvurdu.
Seçimlere rağmen konut sektörü iyi sonuçlar veriyor
29.08.2015 20:51
TSKB Gayrimenkul Değerleme Genel Müdürü Makbule Yönel Maya, bu yılın 2013 verilerine benzediği kaydetti.
Kentlerin geleceği 10 yıl öncesinden bellidir
29.08.2015 13:51
Şehir Plancısı ve İmpo İmar YKB Hüseyin Oflaz, ulaşım planlarının geceden sabaha olmayacağına dikkat çekti.
ERA Türkiye İş Geliştirme Direktörü Gürkan Akkuş oldu!
28.08.2015 16:27
ERA, son olarak sektörün önemli markalarında ve inşaat firmalarında önemli görevler alan deneyimli profesyonel Gürkan Akkuş’u ailesine kattı.
Tabanlıoğlu Mimarlık 12. kez Cityscape Global’de yerini alacak!
28.08.2015 14:31
Tabanlıoğlu Mimarlık, gayrimenkul sektörünün dünyadaki en önemli buluşmalarından Cityscape Global 2015’te de gelenekselleşen varlığını sürdürüyor.
Ispartakule Evleri 1. Etap için teklifler verildi!
28.08.2015 12:20
İstanbul Emlak Konut Ispartakule Evleri 1.Etap 1. Kısım konut, ticaret ile çevre düzenleme inşaatları işi ihalesinin 2. oturumu tamamlandı.
Türk firmalarından Türkmen İnşaat Fuarı'na çıkarma
28.08.2015 11:46
Türkmenistan'ın en geniş katılımlı sektör fuarı olan Türkmen İnşaat-20015 Fuarı'na Türk inşaat firmaları damga vurdu.
Türk mobilyacılar, Çin’e çıkarma yapıyor!
28.08.2015 11:36
Üretici, ihracatçı ve alıcıların buluşacağı CIFF 2015 ve Furniture China 2015’e Türkiye’den 33 firma katılacak.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000