Konut kredisi faiz oranları yönünü arıyor
Konut kredisi faiz oranları yönünü arıyor
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nda devir teslim yapıldı!
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nda devir teslim yapıldı!
Nisan 2016'da 106 bin 348 ev satıldı!
Nisan 2016'da 106 bin 348 ev satıldı!
26 Mayıs'ta birçok inşaat çalışanı işsiz kalabilir!
26 Mayıs'ta birçok inşaat çalışanı işsiz kalabilir!
ABD'de birinci el konut satışları yüzde 16,6 arttı
ABD'de birinci el konut satışları yüzde 16,6 arttı

Emlaktasondakika

BodrumBodrum'da örnek villa hazır

BodrumBodrum'da örnek villa hazır Yalıkavak'ta inşa edilen BodrumBodrum'da 80 adet villa ve az sayıda daire bulunuyor
2011-07-30 - 09:46 30.07.2011 - 09:46 
Yazı Boyutu

Yalıkavak'ta yamaçtan denize kurulmuş, denize sıfır, ait olduğu coğrafyanın tüm doğallığı ile vurgulandığı, özgün mimari tasarımı kadar konumu ile de özel "BodrumBodrum" konut projesinin örnek villası artık hazır. Bilgili Holding, bu yeni projesiyle yepyeni bir hayat düşleyenler için doğa ile tasarımı buluşturuyor. Yalıkavak Tilkicik koyunda toplam 26 bin metrekarelik alan üzerinde, 80 adet villa ve az sayıda daireden oluşan proje hakkında bilgi almak için "BodrumBodrum"a uğrayabilirsiniz.

Bodrum Bodrum Evleri iletişim bilgileri

Web: www.bodrumbodrum.com.tr

E posta: info@bodrumbodrum.com.tr

Tel: 0 212 381 22 22

0 252 386 43 77


 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Avcılar Kapadık Mahallesi’nde imar planı değişikliği!
25.05.2016 17:11
Avcılar Kapadık Mahallesi 386 ada 5 no.lu parseli kapsayan alanda nazım imar planı ve uygulama imar planı değişikliği hakkında açıklama yaptı.
'Viasea Akvaryum' kapılarını açıyor
25.05.2016 14:31
İstanbul’un en uzun su altı tüneline sahip akvaryumu ‘Viasea’ haziran ayında açılıyor.
Savcılık Dumankaya hakkındaki tahliye kararına itiraz etti
24.05.2016 17:41
Paralel yapı soruşturması kapsamında tutuklanan ve geçtiğimiz günlerde serbest bırakılan 6 kişinin tahliye edilmesine itiraz edildi.
Van'daki TOKİ kura çekimi iptal edildi
23.05.2016 14:18
an'da, Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) tarafından kentsel dönüşüm kapsamında inşa edilem 425 konut için yapılan kura çekimleri, iptal edildi.
Sarı Işık-Kentsel Dönüşüme Hazırlan projesi tanıtılıyor
21.05.2016 17:24
“SARI IŞIK – KENTSEL DÖNÜŞÜME HAZIRLAN” projesinin lansman toplantısı 27 Mayıs'ta gerçekleştirilecek.
Karayolları, Köprüler ve Tüneller İhtisas Fuarı başlıyor
21.05.2016 16:47
Köprüler ve Tüneller İhtisas Fuarı 26-28 Mayıs 2016 tarihlerinde ANKARA Congresium’da düzenlenecek.
Mahalle kültürünün yeni nesil hali: AND Pastel!
21.05.2016 12:50
Anadolu Grubu’nun gayrimenkul sektörüne giriş yaptığı markası AND Gayrimenkul, Kartal’ı renklendirmeye geliyor.
Mantolama ile yaz-kış tasarruf edin!
20.05.2016 14:36
Mantolama, ısıtma ve soğutma amacıyla yapılan harcamaları azaltarak yüzde 50’ye varan tasarruf sağlıyor.
Beşiktaş şampiyonluğu kutluyor
19.05.2016 20:50
Spor Toto Süper Lig 2015/2016 sezonu şampiyonu Beşiktaş, bu akşam Vodafone Arena'da kupayı kaldıracak.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
İstikamet Fransa
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Uğurcan Tokay
Fırsat kapıyı çalmak üzere!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasasını hızlandıracak düzenleme
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000