Taylor Swift 20 milyon dolara teras daire satın aldı!
Beykoz'a devasa kent ormanı geliyor
Emlakçılar komisyonu yabancılara kaptırıyor!
TOKİ Şarkışla'ya 212 konut inşa edecek
Körfez Geçiş Köprüsü'nde zorlu viraj dönüldü!

BodrumBodrum'da örnek villa hazır

BodrumBodrum'da örnek villa hazır Yalıkavak'ta inşa edilen BodrumBodrum'da 80 adet villa ve az sayıda daire bulunuyor
 
Yazı Boyutu

Yalıkavak'ta yamaçtan denize kurulmuş, denize sıfır, ait olduğu coğrafyanın tüm doğallığı ile vurgulandığı, özgün mimari tasarımı kadar konumu ile de özel "BodrumBodrum" konut projesinin örnek villası artık hazır. Bilgili Holding, bu yeni projesiyle yepyeni bir hayat düşleyenler için doğa ile tasarımı buluşturuyor. Yalıkavak Tilkicik koyunda toplam 26 bin metrekarelik alan üzerinde, 80 adet villa ve az sayıda daireden oluşan proje hakkında bilgi almak için "BodrumBodrum"a uğrayabilirsiniz.

Bodrum Bodrum Evleri iletişim bilgileri

Web: www.bodrumbodrum.com.tr

E posta: info@bodrumbodrum.com.tr

Tel: 0 212 381 22 22

0 252 386 43 77


 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
İETT'den vatandaşa doğum günü sürprizi!
29.07.2015 15:44
Doğum gününde otobüse binen yolcular, İstanbul kartlarını okuttuklarında doğum günü kutlama mesajı ile karşılaşıyorlar.
Beylikdüzü'nde 1.4 milyon liraya satılık arsa!
31.07.2015 16:34
Marmara Emlak Müdürlüğü, Beylikdüzü'nde yer alan bin 351 metrekare yüz ölçüme sahip arsayı satışa çıkardı.
Lev Troçki'nin Büyükada'da kaldığı ev satılıyor
31.07.2015 16:16
Sovyetler Birliği’nde Bolşevik Parti’nin önemli isimlerinden, Kızıl Ordu'nun kurucusu olarak bilinen Lev Troçki’nin Büyükada’da oturduğu ev satılıyor.
216 Butik Plus’tan bol seçenekli kampanya!
31.07.2015 12:17
216 Yapı Çekmeköy’de hayata geçirdiği 216 Butik Plus’tan ev sahibi olmak isteyenler için beş ayrı kampanya düzenledi.
Buse Terim yeni evine taşınıyor!
31.07.2015 10:01
Buse Terim eşi Volkan Bahçekapılı ile yaşadıkları evden taşındıklarını açıkladı.
Mobilyada en fazla büyüyen Türkiye oldu!
30.07.2015 15:09
Türkiye mobilya sektörünün lokomotif örgütü Mobilya Dernekleri Federasyonu, 10 milyar dolarlık ihracat hedefi için çalışmalarını sürdürüyor.
Hollanda'dan geldi, İzmit'te bacağına inşaat demir saplandı
30.07.2015 11:05
Hollanda’dan tatil için geldiği Kocaeli'nin İzmit ilçesinde ekmek almak için bakkala giden kız çocuğunun bacağına inşaat demiri saplandı.
Erzincan'da 2 milyon 247 bin TL'ye satılık arsa!
29.07.2015 11:34
Erzincan'ın Merkez- Fatih Mahallesi'nde yer alan 2 milyon 247 bin TL'lik arsa satışa sunuldu.
IMF, Türkiye ekonomisini değerlendirdi
29.07.2015 10:50
IMF, "Yüksek dış finansman ihtiyacı, Türkiye'nin ters sermaye akımlarına karşı kırılganlığının sürmesine neden oluyor"
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Uğurcan Tokay
Asosyalleştiren sosyallik; AVM
Hüseyin Belibağlı
Gayrimenkul sektörü hareketli
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000