DKY On Kağıthane’de başladı, 10 yerde daha olacak!
Belediyeye borçlanan 10 lüks siteye baskın!
Cityspace Global’de gözler Türkiye’de olacak
Emlaktasondakika'dan Cityscape Dubai'ye çıkarma!
İstanbul Park artık oto pazarı oldu!

BodrumBodrum'da örnek villa hazır

BodrumBodrum'da örnek villa hazır Yalıkavak'ta inşa edilen BodrumBodrum'da 80 adet villa ve az sayıda daire bulunuyor
 
Yazı Boyutu

Yalıkavak'ta yamaçtan denize kurulmuş, denize sıfır, ait olduğu coğrafyanın tüm doğallığı ile vurgulandığı, özgün mimari tasarımı kadar konumu ile de özel "BodrumBodrum" konut projesinin örnek villası artık hazır. Bilgili Holding, bu yeni projesiyle yepyeni bir hayat düşleyenler için doğa ile tasarımı buluşturuyor. Yalıkavak Tilkicik koyunda toplam 26 bin metrekarelik alan üzerinde, 80 adet villa ve az sayıda daireden oluşan proje hakkında bilgi almak için "BodrumBodrum"a uğrayabilirsiniz.

Bodrum Bodrum Evleri iletişim bilgileri

Web: www.bodrumbodrum.com.tr

E posta: info@bodrumbodrum.com.tr

Tel: 0 212 381 22 22

0 252 386 43 77


 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Ant Yapı basınla bir araya geliyor!
02.09.2015 17:34
Yurtdışında bugüne kadar birçok ofis projesine imza atan Ant Yapı basınla bir araya geliyor.
Erbil, 1 Aralık'taki fuarla yeni Dubai mi oluyor?
02.09.2015 17:14
Fransa, Dubai, Körfez Ülkeleri derken Türkiye gayrimenkulleri yılın son ayına ikinci kez Erbil’de görücüye çıkarılacak.
Dubai'nin en pahalı apartmanı 32 milyon sterlin!
02.09.2015 17:00
Dubai'de 2017 yılında sona erecek olan One The Palm Jumeirah, 32 milyon sterlinlik fiyatıyla en pahalı apartman ünvanını aldı.
ABD'de inşaat projeleri hız kesmiyor!
02.09.2015 16:52
Türkiye’de kentsel dönüşümün de etkisiyle, inşaat sektörü ekonominin can damarı olarak görülürken, ABD’de de benzer bir durum yaşanıyor.
Beylikdüzü'nde 2 işçi göçük altında kaldı
02.09.2015 16:21
Beylikdüzü'nde bir apartmanın temel atma çalışması sırasında oluşan toprak kayması sonucu 2 işçi göçük altında kaldı.
Batı Hayat Konutları’nda 330 bin TL’ye daire!
02.09.2015 15:49
Batı Mesken tarafından Ankara Batıkent’te hayata geçirilen Batı Hayat Konutları büyük ilgi görüyor.
Tahincioğlu, İstanbul Bienali’ni destekliyor
02.09.2015 13:39
Tahincioğlu Gayrimenkul, 14. İstanbul Bienali'ne sponsor oldu.
Hayat Tepe’den 15 bin liralık Kurban Bayramı hediyesi!
02.09.2015 11:53
Özak GYO, Bayrampaşa’daki Hayat Tepe projesinde Kurban Bayramı fırsatı sunuyor.
İncesu TOKİ Konutları için ön talep toplanacak!
02.09.2015 11:31
İncesu Belediye Başkanı Zekeriya Karayol, 437 konutluk 4. Etap TOKİ konutları için ön talep toplama işlemlerine başlanacağını bildirildi.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000