Bizim Evler 6 satılık daire fiyatları!

Bizim Evler 6 satılık daire fiyatları! Bizim Evler 6 fiyat listesi 277 bin liradan başlıyor. Projede teslimler Haziran 2016'da yapılacak
07.10.2013 - 10:37
Yazı Boyutu

Bizim Evler 6 fiyat listesi 277 bin liradan başlıyor. 90 bin 914 metrekare arsa üzerinde hayata geçirilen Bizim Evler 6 projesinde 2+1 ile 5+1 arasında değişen konutlar bulunuyor. Cazip ödeme seçeneklerinin sunulduğu projede teslimler Haziran 2016'da gerçekleştirilecek.

Bizim Evler 6 Gökkuşağı Konutları'nda 2+1 daireler 277 bin lira ile 325 bin lira arasında, 3+1 daireler 391 bin lira ile 478 bin lira arasında, 4+1 daireler 434 bin lira ile 580 bin lira arasında ve 5+1 daireler 600 bin lira ile 740 bin lira arasında değişiyor.

Bizim Evler 6 projesi 1200 daire ve 60 ticari birimden meydana geliyor. Ön satışa çıktığı ilk günde yoğun bir talep gören Bizim Evler 6 projesi İhlas Yapı tarafından hayata geçiriliyor. Projede 115 metrekare ile 290 metrekare arası konutlar bulunuyor.

Bizim Evler 6 İletişim Bilgileri;

Web: http://www.bizimevler.com.tr/

Telefon: 0212 405 10 00

Uğurcan TOKAY/Emlaktasondakika.com

Firma İhlas Yapı
Proje Bizim Evler 6
Telefon 0212 405 10 00
Adres Bizim Evler 6 Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Vatandaşın yaka silktiği sürpriz cezalar tarihe karışıyor
29.03.2015 13:58
Vatandaşın 'yaka silktiği' konuların başında gelen, tebligatı aylar sonra yapılan trafik cezaları tarihe karışacak.
Patlayan şofben, komşu dairenin duvarını deldi!
29.03.2015 13:49
Eskişehir'de Iraklı sığınmacıların kaldığı tek katlı evin banyosunda bulunan elektrikli şofben patladı.
Türkiye'nin dört bir yanı bahar öncesi sele kapıldı
29.03.2015 13:19
Nisan ayına girmeye hazırlandığımız bu günlerde Türkiye'nin birçok yerinde aşırı yağışlardan dolayı sel meydana geldi.
Nişantaşı’nda Kıvanç Tatlıtuğ rüzgarı esti
29.03.2015 13:07
Nişantaşında sevgilisi Başak Dizer’le yemek yiyen ve yemeğin ardından restorandan ayrılan Kıvanç Tatlıtuğ, Arap turistlerin ilgi odağı oldu.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000