Beyaz Evler Beylikdüzü'nde 480 bin TL'ye 3+1!

Beyaz Evler Beylikdüzü'nde 480 bin TL'ye 3+1! 2+1, 3+1, dubleks, 4+1 ve 6+1 konut seçeneklerinden meydana gelen Beyaz Evler'de bloklar 5 katlı yükseliyor. Beyaz Evler'de 115 metrekare ile 120 metrekare arasında değişen 2+1'ler, 130 metrekare ile 160 metrekare arasında değişen 3+1'ler mevcut
07.09.2012 - 08:45
Yazı Boyutu

 

Beyazlar Grup imzasıyla yükselen Beyaz Evler, 9 blok halinde yükseliyor. Beylikdüzü'nde konumlandırılan Beyaz Evler'in 1,5 yıl sonra tamamlanarak sahiplerine teslim edilmesi, hedefleniyor. 
 
2+1, 3+1, dubleks, 4+1 ve 6+1 konut seçeneklerinden meydana gelen Beyaz Evler'de bloklar 5 katlı yükseliyor. Beyaz Evler'de 115 metrekare ile 120 metrekare arasında değişen 2+1'ler, 130 metrekare ile 160 metrekare arasında değişen 3+1'ler mevcut. 
 
Modern, zarif ve kişilikli mimari şeklinde tanımlanan Beyaz Evler'de 166 konut yer alıyor. 17 bin metrekare inşaat alanına sahip olan Beyaz Evler'de 12 bin metrekare yeşil alan bulunuyor. Beyaz Evler'de 3+1'lerin fiyatları 480 bin TL'den başlangıç gösteriyor.
 
44 dubleks, 14 bahçe katı ve 108 normal dairenin yer aldığı Beyaz Evler'de tüm detaylar incelikle oluşturuluyor. Beyaz Evler'de açık-kapalı yüzme havuzundan geniş yeşil alanlara, fitness-sauna-türk hamamından spor sahalarına, sinemadan alışveriş alanlarına kadar geniş sosyal donatılarıyla sağlığınıza sağlık, keyfinize keyif katıyor.
 
Beyaz Evler İletişim Bilgileri;
 
Web: http://www.beyazevler.com.tr
Telefon: 0212 856 00 60
 
Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Vatandaşın yaka silktiği sürpriz cezalar tarihe karışıyor
29.03.2015 13:58
Vatandaşın 'yaka silktiği' konuların başında gelen, tebligatı aylar sonra yapılan trafik cezaları tarihe karışacak.
Patlayan şofben, komşu dairenin duvarını deldi!
29.03.2015 13:49
Eskişehir'de Iraklı sığınmacıların kaldığı tek katlı evin banyosunda bulunan elektrikli şofben patladı.
Türkiye'nin dört bir yanı bahar öncesi sele kapıldı
29.03.2015 13:19
Nisan ayına girmeye hazırlandığımız bu günlerde Türkiye'nin birçok yerinde aşırı yağışlardan dolayı sel meydana geldi.
Nişantaşı’nda Kıvanç Tatlıtuğ rüzgarı esti
29.03.2015 13:07
Nişantaşında sevgilisi Başak Dizer’le yemek yiyen ve yemeğin ardından restorandan ayrılan Kıvanç Tatlıtuğ, Arap turistlerin ilgi odağı oldu.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000