Azure Villaları’nda örnek villa hazır

Azure Villaları’nda örnek villa hazır Örnek daireleri hazırlanan Azure Villaları'nda fiyatlar 135 bin eurodan başlıyor
21.07.2011 - 16:52
Yazı Boyutu

Azure Villaları'nda örnek villa hazır. Gündoğan Kızılburun'da yer Azure Villaları Milas-Bodrum havaalanına 55 km uzaklıkta, Gündoğan merkeze ise 5 km mesafede bulunuyor. Azure Villaları, toplamda 18.000 m² alana kurulu 38 blokta, 60 üniteden oluşuyor. Fiyatların 135.000 Euro'dan başladığı ve farklı yaşam alanlarının yer aldığı projede 24 adet A Tipi Tripkleks Müstakil Villa, 22 Adet B Tipi Dubleks Daire, 11 Adet B Tipi Flat, 3 Adet C Tipi Lüks Villa yer alıyor.  
 
Azure Villalarında site özellikleri ve sosyal aktiviteler olarak;

  • Yüzme havuzu
  • Çocuk yüzme havuzu
  • Güneşlenme terası
  • Havuz bar
  • Tenis kortu
  • Basketbol alanı
  • Çocuk oyun alanı
  • Spor alanı
  • Seyir terasları
  • 24 Saat site güvenliği
  • Merkezi uydu sistemi
  • Havuz çevresi kablosuz internet
  • Gündoğan merkeze ve plajlarına servis aracı
  • Profesyonel site yönetimi
  • Profesyonel kiralama hizmeti yer almaktadır.

 www.bodrumazurevillas.com

Firma Novron İnşaat
Proje Azure Villaları
Telefon 0536 730 19 75
Adres Azure Villaları Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Ege Perla'ya yoğun ilgi devam ediyor!
26.03.2015 15:42
İş GYO güvencesiyle 170 milyon dolarlık yatırımla İzmir'de hayata geçirilen Ege Perla projesinin yüzde 70'lik bölümü satıldı.
Çocuk odalarına bahar geldi
26.03.2015 14:43
Renklerin sadece hayatımıza parlaklık katmakla kalmayıp, psikolojik ve fizyolojik gelişimimizi de doğrudan etkiledikleri artık bilinen bir gerçek.
Germanwings uçağını pilot bilerek düşürmüş!
26.03.2015 14:33
Salı günü düşen Germanwings uçağı yardımcı pilotunun, uçağı düşürmüş olabileceği iddia edildi.
Kartal Bölge Platformu toplanıyor
26.03.2015 13:06
Kartal bölgesinde proje geliştiren 5 firma, Kartal Bölge Platformu altında toplanıyor.
75 yıllık şirket, Havva Kızılırmak PR'ı seçti!
26.03.2015 10:51
75 yıllık deneyime sahip olan Altunbüken Holding ve holdingin gayrimenkul sektörüne kazandırdığı bir marka olan Relux, Havva Kızılırmak ile anlaştı.
İnşaat iskelesi çöktü: 14 ölü!
26.03.2015 10:01
Vietnam'da bir inşaattaki iskelenin çökmesi sonucu 14 kişinin hayatını kaybettiği bildirildi.
Kağıthane'deki patlamanın boyutu gündüz ortaya çıktı!
26.03.2015 09:55
Kağıthane’deki patlamanın şiddeti gündüz ortaya çıktı ve hasarın boyunu gözler önüne serildi.
Vialand sezona merhaba diyor!
26.03.2015 09:34
2014 yılında 1 milyon ziyaretçi ağırlayan, Türkiye’nin ve dünyanın gözde eğlence merkezi VIALAND TEMA PARK , Mart ayı itibari ile baharı karşılıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000