Atlas Park Deluxe Residence’da hemen teslim!

Atlas Park Deluxe Residence’da hemen teslim! Kurtköy’de yapılan Atlas Park Deluxe Residence’ta fiyatlar 290 bin dolardan başlıyor. Atlas Park Deluxe Residence’ta konutlar hemen teslim ediliyor
18.06.2010 - 17:53
Yazı Boyutu

 
 
TMD İnşaat tarafından Kurtköy'de yapılan Atlas Park Deluxe Residence projesi 12 bin metrekare arsa üzerinde 110 konuttan oluşuyor.
 
Atlas Park Residence'ta konutların büyüklükleri 105 metrekare ile 230 metrekare arasında değişiyor. Atlas Park Kurköy'de konut tipleri ise 2+1'den 5+1'e kadar farklılık gösteriyor. Atlas Park Kurtköy projesinde konut fiyatları 290 bin dolardan başlıyor, 500 bin dolara kadar çıkıyor. Atlas Park Deluxe Residence projesinde tüm bankalardan konut kredisi de kullanılabiliyor.

Geçtiğimiz ocak ayında inşaatı tamamlanan ve oturuma hazır hale gelen Atlas Park evlerinin ticari alanlarında restoranlar, barlar, market, kuaför ve güzellik merkezi bulunuyor.
 
Atlas Park Residence projesinde arıca açık ve kapalı yüzme havuzu, basketbol ve voleybol sahası, tenis kortları, hobi odaları, kültürel ve sanatsal etkinlik merkezleri ile spa merkezi, Türk hamamı, sauna ve buhar odası bulunuyor. Atlas Park Deluxe Residence'ta ayrıca  oyun odaları, yazlık ve kışlık sinema salonu,  toplantı salonları ile kapalı otopark bulunuyor.
Viaport Alışveriş ve Fuar Merkezi'nin karşısında inşa edilen Atlas Park Deluxe Residence projesi TEM gişelerine 500 metre mesafede, Sabiha Gökçen Havaalanı'na üç kilometre uzaklıkta yer alıyor.
 


Atlas Park Deluxe Residence iletişim bilgileri
Web: www.atlasresidence.com
E-posta: idari@atlasresidence.com
Tel: 0216 482 07 97

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
Sektörden Haberler
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000