Konut kredilerinde son durum!

Konut kredilerinde son durum! Konut kredisi faiz oranlarında değişiklik meydana geldi. Halkbank geçen ayki değerlini aynı seviyede tutarken DD Mortgage en düşük kredi sağlayan firma oldu
27.04.2012 - 14:26
Yazı Boyutu

Konut kredisi faiz oranlarında değişiklik meydana geldi. Halkbank geçen ayki değerlini aynı seviyede tutarken DD Mortgage en düşük kredi sağlayan firma oldu

Birçok ailenin konut sahibi olmak için başvuru yaptığı konut kredi kredilerinde rakamlar bir ay içerisinde birkaç kez değişikliğe uğruyor. Geçen hafta en uygun kredi sağlayan Halkbank kendisine ilk sırada yer bulurken DD Mortgage ikinci olmuştu. Bu hafta DD Mortage 5 yıllık faiz oranını yüzde 1,08'den yüzde 1,05'e, 10 yıllık faiz oranını ise yüzde 1,09'dan yüzde 1,06'ya çekerek liderlik koltuğuna oturdu.

Kredi Pazarı'ndan aldığımız verilere göre Halkbank geçen haftaki değerlerini aynı şekilde tutarken faiz oranlarında en büyük indirim ING Bank tarafından geldi. Geçen hafta 5 yıllık faizi yüzde 1,24 ve 10 yıllık faizi yüzde 1,39'ken bu hafta 5 yıllık faiz oranı yüzde 1,17'ye, 10 yıllık faiz oranı ise yüzde 1,30'a düştü.

Bu sonuçlara göre 2 bankanın kredi oranlarında düşüş gerçekleşirken 18 bankanın oranları aynı seviyede kaldı.

Uğurcan Tokay/emlaktasondakika.com

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000