Kiptaş Hadımköy 3. Etap kura tarihi açıklandı!

kiptaş hadımköy 3. etap projesinin süs havuzu 1472 konutluk Kiptaş Hadımköy 3. Etap'ta başvurular 4 Nisan'da bitecek, kuralar 16 Nisan'da çekilecek
18.03.2014 - 13:12
Yazı Boyutu

Kiptaş'ın 47 bin metrekare alan üzerinde inşa ettiği 1472 konutluk Hadımköy 3. Etap projesinde başvurular 18 Mart ile 4 Nisan tarihleri arasında gerçekleştiriliyor. Kuraları 16 Nisan'da çekilecek olan konutların fiyatları 96 bin lira olarak belirlendi.

Tamamı 2+1 olarak tasarlanan Kiptaş Hadımköy 3. Etap projesinde yüzde 10 peşinatla ev sahibi olunabiliyor. Kiptaş bünyesinde 24 ay sıfır faiz fırsatının sunulduğu Hadımköy 3. Etap kapsamında banka kredisi de kullanılabiliyor. Proje ön peşinat olarak 1000 lira yatırılması gerekmekte.

Başvuruda hangi evraklar gerekli?

2 adet başvuru formu
Nüfus cüzdanı fotokopisi
İkametgah belgesi
Banka dekontunun aslı ve fotokopisi

Teslimleri 24 ay sonra gerçekleştirilecek olan Kiptaş Hadımköy 3. Etap kapsamında süs havuzları, cami, ilkokul, ortaokul, otopark gibi birçok seçenek sunulmakta.

Kiptaş Hadımköy 3. Etap İletişim
Web: www.kiptas.com.tr
Telefon: 0212 428 88 00

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000