Kiptaş Hadımköy 3. Etap kura tarihi açıklandı!

kiptaş hadımköy 3. etap projesinin süs havuzu 1472 konutluk Kiptaş Hadımköy 3. Etap'ta başvurular 4 Nisan'da bitecek, kuralar 16 Nisan'da çekilecek
 
Yazı Boyutu

Kiptaş'ın 47 bin metrekare alan üzerinde inşa ettiği 1472 konutluk Hadımköy 3. Etap projesinde başvurular 18 Mart ile 4 Nisan tarihleri arasında gerçekleştiriliyor. Kuraları 16 Nisan'da çekilecek olan konutların fiyatları 96 bin lira olarak belirlendi.

Tamamı 2+1 olarak tasarlanan Kiptaş Hadımköy 3. Etap projesinde yüzde 10 peşinatla ev sahibi olunabiliyor. Kiptaş bünyesinde 24 ay sıfır faiz fırsatının sunulduğu Hadımköy 3. Etap kapsamında banka kredisi de kullanılabiliyor. Proje ön peşinat olarak 1000 lira yatırılması gerekmekte.

Başvuruda hangi evraklar gerekli?

2 adet başvuru formu
Nüfus cüzdanı fotokopisi
İkametgah belgesi
Banka dekontunun aslı ve fotokopisi

Teslimleri 24 ay sonra gerçekleştirilecek olan Kiptaş Hadımköy 3. Etap kapsamında süs havuzları, cami, ilkokul, ortaokul, otopark gibi birçok seçenek sunulmakta.

Kiptaş Hadımköy 3. Etap İletişim
Web: www.kiptas.com.tr
Telefon: 0212 428 88 00

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
İder Mobilya’dan küçük hanımları sevindirecek odalar…
29.05.2015 17:31
İder Mobilya’nın kız çocuklarına özel olarak hazırladığı Carpi iki kapılı yatak odası, sade ve zarif tasarımıyla yaşam alanları sunuyor
Eminevim 5yüz60 ödeme planı!
29.05.2015 17:20
Eminevim 5yüz60 projesinde 60 aya kadar sıfır faizli ve yüzde 5 peşinatlı ödeme seçenekleri ön plana çıkıyor.
Toyzz Shop 7 yeni mağaza açtı!
29.05.2015 14:19
Oyuncak denince akla ilk gelen marka olan Toyzz Shop birbiri ardına açtığı mağazalarıyla büyümeye devam ediyor.
TOKİ'den Bolu’ya 496 konut müjdesi!
29.05.2015 10:46
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ), Bolu Mudurnu’da hayata geçireceği 496 konut için 2 Haziran 2015 günü ihale düzenleyecek.
Soho House’un patronu Serdar Bilgili: Çok üzgünüm!
29.05.2015 10:06
Taksim Asmalımescit’te bulunan Soho House’un patronu Serdar Bilgili, önceki akşam eşi Nazlı Bilgili’yle görüntülendi.
Istwest, hafta sonu keyifli bir organizasyon düzenliyor!
29.05.2015 09:18
Markalı konut projelerindeki fırsatları bulan Evdekifirsat.com yeni projelerle büyümeye devam ediyor.
TOKİ, Kırşehir’de 131 konutun kura tarihleri!
28.05.2015 17:42
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ), Kırşehir Merkez Kayabaşı 2.Etap’ta bulunan toplam 131 konutun kura çekişini 23 Haziran’da yapacak.
Tarihi mekanlarda İstanbul dersleri devam ediyor!
28.05.2015 17:04
İstanbul Büyükşehir Belediyesi ve Esenler Belediyesi'nin ortaklaşa düzenlediği İstanbul Dersleri'nde sokak dersleri devam ediyor.
Açık Öğretim Lisesi sınavları ne zaman yapılacak?
28.05.2015 16:40
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) açık öğretim lisesi ve mesleki açık öğretim lisesi ikinci dönem sınavları, 30-31 Mayıs'ta gerçekleştirilecek.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BİRAZCIK NEZAKET
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000