Sakarya sağlık kenti oluyor!

Sakarya sağlık kenti oluyor! Sakarya Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği tarafından sağlık tesislerine yönelik yapılan yatırımlar devam ediyor. İl genelinde 3 yeni hastanenin inşaatı devam ederken, 4 yeni hastane binasının da projeleri Bakanlıktan onay bekliyor
09.06.2013 - 09:15
Yazı Boyutu

Mevcut bazı hastanelerde ise tadilat ve deprem güçlendirme çalışmaları ile Sakarya'daki sağlık hizmetleri geliştiriliyor. İnşaatı devam eden hastanelerden biri olan 100 yataklı Hendek Devlet Hastanesi TOKİ tarafından yaptırılıyor. Kasım 2012'de başlayan hastane inşaatı 29 Mart 2015 tarihinde tamamlanacak. 

2011'de inşaatına başlanan Karasu Devlet Hastanesi ise yüzde 47 oranında tamamlandı. Bunları dışında 20 yataklı Sapanca İlçe Hastanesi, kentte hızla yükseliyor. Proje aşamasında olan 40 yataklı Geyve Devlet Hastanesi, Arifiye 86 yataklı Toyota-sa Devlet Hastanesi, Sakarya Kadın Doğum ve Çocuk Hastanesi de proje aşamasında olan projelerden bazıları...

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
Sektörden Haberler
Depremde yıkılan lise yeniden inşa ediliyor
29.03.2015 17:41
Van'da 1948 yılında yapılan ve 2011 depremlerinde ağır hasar aldığı için yıkımı gerçekleştirilen Atatürk Lisesi, yeniden yapılıyor.
Konya'da kuvvetli rüzgar çatı uçurdu
29.03.2015 17:24
Konya'nın Ereğli ilçesinde etkili olan hızı saatte 50 kilometreyi bulan kuvvetli rüzgar, yapımı devam eden cezaevinin çatısını uçurdu.
Vatandaşın yaka silktiği sürpriz cezalar tarihe karışıyor
29.03.2015 13:58
Vatandaşın 'yaka silktiği' konuların başında gelen, tebligatı aylar sonra yapılan trafik cezaları tarihe karışacak.
Patlayan şofben, komşu dairenin duvarını deldi!
29.03.2015 13:49
Eskişehir'de Iraklı sığınmacıların kaldığı tek katlı evin banyosunda bulunan elektrikli şofben patladı.
Türkiye'nin dört bir yanı bahar öncesi sele kapıldı
29.03.2015 13:19
Nisan ayına girmeye hazırlandığımız bu günlerde Türkiye'nin birçok yerinde aşırı yağışlardan dolayı sel meydana geldi.
Nişantaşı’nda Kıvanç Tatlıtuğ rüzgarı esti
29.03.2015 13:07
Nişantaşında sevgilisi Başak Dizer’le yemek yiyen ve yemeğin ardından restorandan ayrılan Kıvanç Tatlıtuğ, Arap turistlerin ilgi odağı oldu.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000