Seba Gacemer görevden alındı!
Otogara giren de çıkan da bin pişman!
Gül İnşaat Vira İstanbul için düğmeye basıldı!
Konut fiyatları düşecek, iflas eden firmalar olacak!
Türkiye Körfez Ülkeleri pazarında mutlaka olmalı

Sakarya sağlık kenti oluyor!

Sakarya sağlık kenti oluyor! Sakarya Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği tarafından sağlık tesislerine yönelik yapılan yatırımlar devam ediyor. İl genelinde 3 yeni hastanenin inşaatı devam ederken, 4 yeni hastane binasının da projeleri Bakanlıktan onay bekliyor
 
Yazı Boyutu

Mevcut bazı hastanelerde ise tadilat ve deprem güçlendirme çalışmaları ile Sakarya'daki sağlık hizmetleri geliştiriliyor. İnşaatı devam eden hastanelerden biri olan 100 yataklı Hendek Devlet Hastanesi TOKİ tarafından yaptırılıyor. Kasım 2012'de başlayan hastane inşaatı 29 Mart 2015 tarihinde tamamlanacak. 

2011'de inşaatına başlanan Karasu Devlet Hastanesi ise yüzde 47 oranında tamamlandı. Bunları dışında 20 yataklı Sapanca İlçe Hastanesi, kentte hızla yükseliyor. Proje aşamasında olan 40 yataklı Geyve Devlet Hastanesi, Arifiye 86 yataklı Toyota-sa Devlet Hastanesi, Sakarya Kadın Doğum ve Çocuk Hastanesi de proje aşamasında olan projelerden bazıları...

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
SGK, 8 ilde 12 gayrimenkulü satıyor!
01.09.2015 16:35
Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK), Çankırı, Karabük, Isparta, Uşak, Bingöl, Batman, Kayseri ve Adana'da yer alan 12 taşınmazı satışa çıkardı.
Körfezli yatırımcı Türkiye’de kendini buluyor
01.09.2015 16:32
Emlaktasondakika.com olarak Körfezli yatırımcıların Türkiye’yi neden tercih ettiklerini ele aldık.
Sky Blue İstanbul’da son 20 daire!
01.09.2015 14:17
Royal Group imzasıyla Kartal’da hayata geçirilen Sky Blue İstanbul’da son 20 daire avantajlı fiyatlar ve uygun ödeme planlarıyla satışa sunuldu.
Moskova'ya yeni konut projesi!
01.09.2015 11:11
Moskova’da 1.7 milyar rublelik yeni konut projesi onaylandı.
Gazze'de inşaat sektöründe hareketlilik başladı!
31.08.2015 16:54
İsrail'in abluka altında tuttuğu Gazze'ye çimento girişine izin vermesinin ardından inşaat sektöründe hareketlilik başladı.
Artaş Group projelerinde Baumit imzası!
31.08.2015 15:15
Baumit, Artaş Group projelerine dış cephe ısı yalıtım sistemlerinden zemin sistemlerine kadar farklı ürün grupları ile katkıda bulunuyor.
Tarlabaşı 360, Arap yatırımcılara ‘örnek proje’ olarak tanıtıldı
31.08.2015 14:22
Dubai’de gerçekleşecek Cityscape Fuarı öncesinde Türk-Arap Yatırımcılar Gayrimenkul Yatırım Forumu’nda buluştu.
Otonomi'ye ANKESOB'den ziyaret!
31.08.2015 11:12
Ankara Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği (ANKESOB) ve Ankaragücü Kulübü Başkanı Mehmet Yiğiner, Otonomi'yi ziyaret etti.
Ayşe Kaya, Zeyno'nun malları için mahkemede!
31.08.2015 09:33
Teoman’dan 5 ay önce boşanan Ayşe Kaya, velayeti kendisinde bulunan küçük kızı Zeyno’ya miras hükümlerinin uygulanabilmesi için mahkemeye başvurdu.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000