Sakarya sağlık kenti oluyor!

Sakarya sağlık kenti oluyor! Sakarya Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği tarafından sağlık tesislerine yönelik yapılan yatırımlar devam ediyor. İl genelinde 3 yeni hastanenin inşaatı devam ederken, 4 yeni hastane binasının da projeleri Bakanlıktan onay bekliyor
 
Yazı Boyutu

Mevcut bazı hastanelerde ise tadilat ve deprem güçlendirme çalışmaları ile Sakarya'daki sağlık hizmetleri geliştiriliyor. İnşaatı devam eden hastanelerden biri olan 100 yataklı Hendek Devlet Hastanesi TOKİ tarafından yaptırılıyor. Kasım 2012'de başlayan hastane inşaatı 29 Mart 2015 tarihinde tamamlanacak. 

2011'de inşaatına başlanan Karasu Devlet Hastanesi ise yüzde 47 oranında tamamlandı. Bunları dışında 20 yataklı Sapanca İlçe Hastanesi, kentte hızla yükseliyor. Proje aşamasında olan 40 yataklı Geyve Devlet Hastanesi, Arifiye 86 yataklı Toyota-sa Devlet Hastanesi, Sakarya Kadın Doğum ve Çocuk Hastanesi de proje aşamasında olan projelerden bazıları...

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Toskana Orizzonte’de fiyatlar ne kadar?
21.04.2015 14:23
Emaar Türkiye ve Arıkan Yapı işbirliğinde inşa edilen Toskana Orizzonte’de fiyatlar 625 bin dolardan başlıyor.
Kepez'de yeni projeler start alıyor!
21.04.2015 14:20
Antalya Kepez’de bu yıl eğitim, sağlık, spor ve sosyal yaşam alanında olmak üzere toplam 7 proje temeli atılacak.
Bu müzede selfie çekinmenin ‘bir bedeli’ var!
21.04.2015 13:54
Danimarka'daki bir müze, üçayak ya da özçekim çubuğu kullanarak kendi fotoğraflarını çekmek isteyenlerden yaklaşık 750 lira talep ediyor.
İder Mobilya ile evinizi beyaza dönüştürün!
21.04.2015 11:55
Modern mobilya tasarımlarıyla yaşam alanlarınızı keyifli hale getiren İder Mobilya, yatak odalarınızı, Kanyon takımıyla güzelleştiriyor.
Arap - Türk Gayrimenkul Zirvesi, 25 Nisan'da başlıyor!
21.04.2015 11:46
Realty Port İstanbul, Hilton Convention Center'da Ortadoğu’dan gelen konuklarını ağırlayacak.
Yedinci projesini Aydos Ormanları’na inşa etti
21.04.2015 11:46
Başarır İnşaat’ın “Helenium” markasıyla hayata geçirdiği yedinci proje olan Helenium Boutique, Aydos Ormanı’nın eteklerinde inşa ediliyor.
Trabzon’daki tarihi Bedesten ilgi bekliyor!
21.04.2015 11:13
Trabzon'daki tarihi çarşı, her geçen gün sayısı artan büyük alışveriş merkezlerine rağmen yaklaşık 400 yıldır kent ticaretindeki önemini koruyor.
Tarihi Şah Melek Camisi’ne PVC sundurma!
21.04.2015 10:19
Edirne’deki yaklaşık 600 yıllık Şah Melek Camii’nin girişine yapılan PVC sundurma tepki çekiyor.
TOKİ, Giresun’da 592 konut inşa edecek!
21.04.2015 09:53
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Giresun’da konut, ticaret merkezi ve cami inşaatı yapımı için bugün ihale düzenliyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BEN HAKLIYDIM ABİ…
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000